Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

ongeluk van 21 juni 2005 (9 daagjes in dromeland)

Pagina's:
«
»

M750 & VT 750 C2 rijder(tj

Reg. datum:
19 feb. 2003
Hoi,

Bij deze het verhaal van m'n ongeluk van 21 juni 2005....

ik reed van m'n werk naar huis op een voorrangsweg, er reden 2 auto's voor me, tegenmoetkomende stond een blauwe volkswagen Jetta stil. (ja hoor als ik mocht kiezen was het zeker geen jetta geweest.. :r ) Deze Jetta liet de 2 auto's voor me passeren, maar had mij niet gezien.. (achteraf door getuigeverklaringen bleek dat ik voldoende afstand had gehouden en even hard reed als degene voor mij(ongeveer 80km per uur) De Jetta sloeg dus voor zijn doen links af terwijl ik dus rechtdoor ging. Blijkbaar (ik weet er zelf niets meer vanaf...) remde ik toen uit volle macht en kwam de achterkant van m'n motor omhoog (duc 400ss rood) dit alles heeft max. 2 sec. geduurd. Toen klapte ik op de achterportier, en dankzij het feit dat ik dus schuin tegen de wagen aanreed ben ik er overheen gelanceerd (heerlijk woord is dat :Y ) met m'n linkerheup tegen de Jetta, daardoor gebroken en er zit nu een Gamma-Nail in (yep bij de Gamma in de aanbieding.. ;) ) en met m'n rechter elleboog op het wegdek beland. deze was dan ook verbrijzeld en het bot stak er aan de andere kant uit :r 1 spier totaal doormidden en een andere gedeeltelijk...

Tijdens dat ik daar lag heb ik de automobilist verrot staan schelden tijdens het uitschreeuwen van de pijn *O* ambulance, ziekenhuis, operatie, nog 1 want spier in m'n arm had het niet gered dus moest eruit.

En toen... toen ging het licht uit...
Door de medici over het hoofd gezien dat ik zwaar gekneusde nieren had waardoor de medicijnen niet uit m'n lichaam konden maar zich opstapelden... Ik wilde dus niet meer zelf ademen (zo noemden ze dat, maar eigenlijk, ik wilde wel, maar m'n lichaam kon niet.. :( ) Tijdens m'n rust pauze heb ik 2 dagen aan de nierdialyse gelegen en werd ik na 9 dagen wakker... Echt slapen was het niet, maar meer een soort dromen, de dingen die langs m'n bed gebeurden pikte ik op en vertaalde ik in de meest rare dromen... de eerste dagen was het kritiek, de kans was redelijk aanwezig dat ik dit verhaal hier niet zou kunnen vertellen, maar helaas, is me dus toch wel gelukt *O*

Toen ik ontwaakte herkende ik in eerste instantie m'n vader niet eens meer, maar ach dat hield ik dus niet erg lang vol, dus nu komt ie nog regelmatig op bezoek om te vertellen dat motorrijden o zo gevaarlijk is... ;) en m'n vriendin die ik een maand voor het ongeval leerde kennen is dus iedere dag op bezoek geweest (zegt ze dan..) maar zonder gein, dat heeft erg veel geholpen...THX! (ja we zijn nog bij elkaar) Eindelijk het ziekenhuis uit na 3 weken (ja, mocht niet, maar lekker toch gedaan :P ) eenmaal thuis ben ik gestrompeld naar m'n schuur en heb m'n andere motor gestart, gaafste geluid wat ik ooit gehoord heb!! een week later ben ik weer naar m'n schuur gegaan, heb m'n motor proberen te pakken, deze viel om, buurman zag dit, kwam vragen of ie mij kon helpen (graag!) heeft 'm opgetild en zei toen "ik heb respect voor je dat je weer motor wilt rijden" dat was erg cool van hem!! na vijf minuten weer naar huis gereden, deed iets teveel pijn. Nu heb ik dus een nieuwe Duc gekocht Monster 750 city dark en heb ik nog steeds m'n "winter" motor Kawasaki 550 LTD waar ik sinds een maand of twee 3 dagen in de week mee naar het werk rijd en iedere dag over dezelfde weg rijd waar dit alles zijn oorzaak heeft gevonden... bedankt voor het lezen!!! :W
de mijne maken ook geluid...

De SuperZorro

Reg. datum:
14 apr. 2003
:}

Respect! Wat een verhaal man! Goed dat je er weer bij bent1 Geen blijvend letsel opgelopen?
We ride together, we die together!

.......

Reg. datum:
20 aug. 2003
Pfffff dan ben je redelijk snel hersteld met zulk lichamelijk letsel. Toppie dat je weer opgestapt ben btw ;)

Experience tops assumptions ......

You have enemies? Good, that means you've stood up for something, sometime in your life...

Reg. datum:
23 jun. 2003
:} :}

Je schrijft het erg leuk op :)

R1 lava rood 2005

Reg. datum:
28 nov. 2004
Welkom terug uit dromenland, een aangrijpend verhaal, dat leuk en prettig is om te lezen

De Struisvogel

Reg. datum:
12 sep. 2004
godverdomme zeg! jij had een engeltje op je schouder. en echt respect dat je weer wilt rijden!
Anyone who trades liberty for security deserves neither! - Benjamin Franklin

GS500E

Reg. datum:
30 jan. 2005
Hey

Vreemd verhaal.. lijkt me erg gek, in coma liggen. Heel appart. In ieder geval toppie dat je nog in ons midden bent en weer motor rijdt/gaat rijden :}

Reg. datum:
03 jun. 2004
Ik lees met ongeloof je verhaal! :}

Suc6 met je verdere herstel en nog veel veilige kilometers!

Grtzz

Trotse papa 18-10-11

Reg. datum:
11 sep. 2004
blij dat je het na kan vertelllen :)

klote automobilisten :X
Motorverleden:400n '78, Suz 500e '92, Yam 600r '95, R6 '01, R6 '04, R1 '05, R6 '06, Circuit R6 '04 & R6 '06, DRZ400SM '05, Z750 '04 Nu: CBR600 F3 '95

de brombeer

Reg. datum:
21 jun. 2004
heb met de kouwe rillingen je verhaaltje gelezen ..

maarruh respect hoor, dat je zo snel weer aant'rijden bent.. :}
Bij mijn geboorte had ik de keuze: of een kanjer van een lul ofwel een formidabel geheugen. Ik kan me niet meer herinneren wat ik toen gekozen heb.

Reg. datum:
02 jun. 2005
Respect! mazzel gehadt hoor O-)

1340 FXS

Reg. datum:
12 feb. 2005
blij dat je het na kan vertellen.

*O*
Always the mysterious one with dark eyes and careless hair, fashionably sensitive, but too cool to care... Freedom's just another word for nothing left to loose

Reg. datum:
11 apr. 2002
Balen man!

Wel stoere foto's aan over gehouden? :9
Fairings are for homosexuals

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
mooi verhaal, gelukkig dat je weer kan rijden man , het had slechter kunnen wezen zoals je als ze. Het was gewoon domme pech.....
saw the light...............and it was .....................Orange

ChopperChick gaat vreemd..

Reg. datum:
06 jan. 2005
Sjonge wat een verhaal zeg! Goed dat je dr weer bent en weer rijdt! :)
So you can make me cum,
that doesn't make you Jesus..

MF Racing

Reg. datum:
11 jul. 2001
Respect!

Rare dromen zijn dat ja... heb je morfine gehad? Ga je heel erg van trippen.
Op de motor, op de motor, één pond kaas en drie ons boter.
http://www.rataplan-ratbikeclub.nl

Reg. datum:
13 okt. 2004
Respect, ook dat je nu weer rijdt :}

nooit alleen

Reg. datum:
14 jun. 2005
respect :}
ook aan die engel op je schouder
xr650r
xv1600+tt600

BMW R1200R

Reg. datum:
01 nov. 2002
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef mazzacane het volgende:
Heel indrukwekkend verhaal...
aanwezig dat ik dit verhaal hier niet zou kunnen vertellen, maar helaas, is me dus toch wel gelukt *O*

Vervolg van het indrukwekkende verhaal...

Dat helaas snap ik nog niet helemaal, want ik vind het best een indrukwekkend verhaal.
Je moet toch wel een beetje motorgek zijn om na zo'n ervaring weer op de motor te stappen.

Goed dat je het allemaal nog kunt vertellen.

Is er niet eerder een topic over je geweest, of heb je gewoon een aantal maanden niets meer gepost op MF?
Er zijn zoveel MFers dat je dus niet gemist bent :X

Welkom terug en rustig aan hè!
Linkje naar mijn website BMW R1200R en Fazer 600 info.

Reg. datum:
19 feb. 2003
bedankt allen voor jullie respons, doet me goed :Y

ben nog niet geheel hersteld, lopen gaat beetje moeilijk en zal de nodige tijd kosten om het weer "normaal" te krijgen, m'n arm is goed genoeg, kan m alleen niet helemaal strekken, maar ach.. en ben een heel tijdeje hier niet meer geweest, maar ben nu niet meer weg te slaan, toch een apart soort mensen...die motorrijders ;) ohhhh... en heb in
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/38269/9 m'n overleden duc gepost.

..............................

Reg. datum:
09 nov. 2004
Dit is een echte motorrijder. Live to ride was het toch?

Klasse!
CBR 600F '91
CBR 900 RR '97
VTR 1000 SP1 '01
CBR 900 RR '00
Het gaat er niet om wát je rijdt, maar dát je rijdt!
www.oliepeil.nl
www.nieuwsmotor.nl

Sowieso schrijf je zo

Reg. datum:
21 okt. 2002
quote:

Da's deze dus:
ductotal.jpg

Wat een verhaal man!
388 Nederlandse en Vlaamse motorzaken, meer dan 3000 recensies... Hier!

http://www.headsub.com

Reg. datum:
09 mei. 2002
Hey makker blij dat je het gered hebt man!

Maar ff 1 ding laat het goed genezen.

Alles waar je lichaam opsteund moet goed genezen anders kun je je leven lang last houden.

Ik kan bv door die houding na een zware crash (hoppa schijt aan alles en te vroeg gaan lopen) nooit meer hardlopen.

En die nieren moet je ook voorzichtig mee zijn gebruik een tijdje een niergordel (had je het gevoel van een gebroken rug en plaste je bloed?)

En dat was mijn lust en leven vroeger..hardlopen

En nee dit meen ik serieus en beschouw het niet als een hoog opoe gehalte.

Reg. datum:
19 feb. 2003
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:54 schreef MrHawkeye het volgende:
Hey makker blij dat je het gered hebt man!

Maar ff 1 ding laat het goed genezen.

Alles waar je lichaam opsteund moet goed genezen anders kun je je leven lang last houden.

Ik kan bv door die houding na een zware crash (hoppa schijt aan alles en te vroeg gaan lopen) nooit meer hardlopen.

En die nieren moet je ook voorzichtig mee zijn gebruik een tijdje een niergordel (had je het gevoel van een gebroken rug en plaste je bloed?)

En dat was mijn lust en leven vroeger..hardlopen

En nee dit meen ik serieus en beschouw het niet als een hoog opoe gehalte.

nou eerlijk gezegd, ik schrijf m'n verhaal hier niet neer voor de lol, waar ik op hoopte is dat mensen, 1) inzien dat zoiets dus altijd kan gebeuren en 2) mensen die zoiets dus al mee gemaakt hebben (en dat is dus echt klote) ze hun ervaring vertellen, zodat ik er misschien iets mee kan en bedankt daarvoor!

ohh... en ik weet niet wat ik plaste of voelde oid, ik werd wakker toen ik al uit intensive care was (dacht daarna zelfs dat ik vanuit IC naar de verpleegafdeling was gelopen... |(

En het enige waar ik nu echt 100% mee bezig ben is lichamelijk en geestelijk revalideren (oja en motorrijden hoort ook daarbij ;) )

XJ900 Diversion + GTR1400

Reg. datum:
28 apr. 2005
Indrukwekkend verhaal! Sterkte en hopen dat het allemaal weer 100% goed komt!

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True