Anti-Harley

Ghoh, een motorrijder moet dus:
- vieze handen hebben
- meer dan 700km per dag kunnen rijden
- Groeten boven de 100km/h
- weten hoe een kruiwagen werkt
- weinig geld hebben
- weten hoe een ventieldopje werkt
- niet bang zijn van regen
- comfort niet belangrijk vinden
- oude onderdelen bij elkaar sprokkelen op een stoffige beurs
- goed zijn in lassen, CRC banken bedienen, lak spuiten....

Jemig, dat kan ik allemaal niet...
Dus... Ik wil er even niet aan denken, vind het toch wel jammer naar zoveel jaar.

Dat is toch niet wat Milwaukee Iron schrijft?

Blijkbaar moet een NIET HD rijder:
- Ten alle tijden HD afplassen
- Selectief argumenten lezen
- Clichés gebruiken
- Niet luisteren
- Spelvauten maken in replies

:Z
 
Niet iedereen met 2 wielen onder z'n gat is hetzelfde. Er zijn namelijk 'Motorijders' en 'Bikers'. Ik zwaai niet naar iedere 'halve zool' met een blitse brommer, die op Zondagmiddag, van moeder de vrouw een rondje om de kerk mag gaan maken, in z'n leren kleurig pakje, om een paar uurtjes later weer thuis te zijn.
Echte 'old skool bikers ' zijn er nog maar weinig....en daar zwaai ik dus wel naar .... dus noem me niet motorrijder. ;)

Groetjes Harley4Ever.
Ik vind dit een knap staaltje psychologie!!! Dat jij dus in een oogopslag bij het naderen van een motor gelijk kunt zien hoe lang die gaat rijden, waar hij/zij naar toe rijdt...
Ik zou jouw opmerking opnieuw willen formuleren: niet iedereen met een blitse brommer is hetzelfde!
 
Hé Knukkel...ik hoorde van Robert (DiestyBoy) dat je nieuwe project erg vette vormen aan begint te nemen...hij was gisteren vol lof over je "Bob de Bouwer-kwaliteiten"...als je het goed vindt nodig ik mezelf eens uit om samen met den Diest te komen kijken de volgende keer!?
 
Nee, ik quote niet alleen Milwaukee Iron, maar ook de andere "echte" rijders.
Ik vind het altijd vrij triest dat je pas motorrijder bent als je olie in je bloed hebt en benzine zeikt.
Je kunt het echt niet zien, wie wel en niet een "echte" motorliefhebber is.
Dus inderdaad, stop nou eens met die clichés en sluit het motorrijden niet op in hokjes.
Als Den Haag ons motorrijders opsluit in hokjes, dan zijn we allemaal over de zeik, maar ondertussen hebben we zelf een giga hokjes mentaliteit.

Bij de weg, waar in mijn antwoord werd HD afgezeken? :?
Wel wordt iemand met geld en linkerhanden afgezeken!

Er rijden meer "echte" motorrijders rond zonder de bovengenoemde kwaliteiten en het is jammer als je jezelf met een bepaalde groep gaat afschermen. Dan ga je zeker het einde van het motorrijdersgevoel te krijgen..
 
.


Wel wordt iemand met geld en linkerhanden afgezeken!
Ik heb het allebei!!! Dat betekent dus Golden Showers!!! *O* Ik ben niet zo thuis in de plas & poepsex-wereld maar wie weet bevalt het me wel...

Maar even filosofisch benaderd: iedereen heeft geld (al is het nog zo weinig) en iedereen heeft linkerhanden (behalve vuurwerkslachtoffers en sommige gehandicapte mensen...sorry voor hen)....ergo...IEDEREEN WORDT AFGEZEKEN! Vallen we dus toch allemaal in hetzelfde hokje in te delen *O*
 
Uuuuhhh....... Ik rij gewoon op mijn machine wanneer ik daar zin in heb.
Ben ik nu wel of geen motorrijder?? :]
Voor mij ben je dan motorrijder...ligt eigenlijk aan de activiteit die je op dat moment doet: als je aan 't vissen bent ben je visser...als je aan het voetballen bent, ben je voetballer...als je aan 't motorrijden bent, ben je motorrijder!

Als je aan 't nöken bent, ben je geen motorrijder...'t kan wel zijn dat je wel eens motorrijdt, maar op dat moment ben je toch ook geen visser? (hoewel 't wel eens naar vis kan ruiken!) Een voetballer op zijn beurt zegt toch ook niet dat hij een nöker is omdat hij wel eens nökt?

Is dit nog te volgen...ach, je moet toch wat als je eigenlijk moet werken en daar geen zin in hebt...

:+
 
Voor mij ben je dan motorrijder...ligt eigenlijk aan de activiteit die je op dat moment doet: als je aan 't vissen bent ben je visser...als je aan het voetballen bent, ben je voetballer...als je aan 't motorrijden bent, ben je motorrijder!

Als je aan 't nöken bent, ben je geen motorrijder...'t kan wel zijn dat je wel eens motorrijdt, maar op dat moment ben je toch ook geen visser? (hoewel 't wel eens naar vis kan ruiken!) Een voetballer op zijn beurt zegt toch ook niet dat hij een nöker is omdat hij wel eens nökt?

Is dit nog te volgen...ach, je moet toch wat als je eigenlijk moet werken en daar geen zin in hebt...

:+


Dus het feit dat jij doet alsof je werkt, maakt je nog geen werknemer.
 
Ik vind dit een knap staaltje psychologie!!! Dat jij dus in een oogopslag bij het naderen van een motor gelijk kunt zien hoe lang die gaat rijden, waar hij/zij naar toe rijdt...
Ik zou jouw opmerking opnieuw willen formuleren: niet iedereen met een blitse brommer is hetzelfde!

Laat ik het anders formuleren: Als ik al een intergraal helmpje met neon kleurtjes en een gifgroen leren pakje in de verte zie aankomen, weet ik al ongeveer wat voor vlees ik in de kuip heb. Ziet er toch heel anders uit dan iemand die z'n voetjes op de valbeugel steps heeft en een matzwart potje op z'n harses.
Begrijp me goed; Iedereen mag rijden wat hij wil maar.... verwacht niet dat ik ook nog vriendelijk naar je ga staan zwaaien...Ik ken je niet en wil je ook niet leren kennen ( totdat je met pech naast de weg staat ! )....simpel toch?

Waarom zijn er motortreffens 'HD, Buell & Indian only' denk je en hebben de Vulcans, Intruders, BMW's en Goldwings ook hun eigen treffens? Toch niet omdat ze de parking vol willen hebben staan met allerlei merken?
Ieder merk heeft tenslotte z'n eigen publiek en ik ben van mening dat het goed is dit ook enigzins gescheiden te houden.

Groetjes HD4EVER :]
 
dit zal hoe dan ook altijd een eindeloze discussie blijven.........


(oef, een hele CD van Van Halen binnen 2 minuten, breedband rules...)
 
Ieder merk heeft tenslotte z'n eigen publiek en ik ben van mening dat het goed is dit ook enigzins gescheiden te houden.

Groetjes HD4EVER :]
Onzin, dat merkengelul.
Het rijd lekker of niet.
Of zelfs dat niet eens !

Die GS heb gekocht uit nostalgie oid en die XV vond ik wel leuk als 2 pitter, klink lekker, lekker wat pit onderin en betaalbaar.
Had net zo goed een ander merk kunnen zijn.
 
Hé Knukkel...ik hoorde van Robert (DiestyBoy) dat je nieuwe project erg vette vormen aan begint te nemen...hij was gisteren vol lof over je "Bob de Bouwer-kwaliteiten"...als je het goed vindt nodig ik mezelf eens uit om samen met den Diest te komen kijken de volgende keer!?

Gaat nog maaaaaaanden duren voor het af is, maar U is van harte welkom! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan