het röntgenfoto topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinR1

MF'er
14 mrt 2004
160
0
zeist
full

in dit topic kan iedereen zijn mooie foto's laten zien van zijn ongelukken. ik zal vast beginnen met mezelf
 
Ik ken iemand die "vroeger" op school tijdens een natuurkunde-dag, het voor elkaar kreeg om met wat geknutsel met een potlood in een beveiligsgaatje, het beveiligingsdekseltje van een röntgen-apparaat kon openen, om zo dan zijn hand erin te doen en te kijken hoe z'n hand er van binnen uitzag. |( |(
Was wel wat interessanter dan bijv een etui of pen, dat wel.
 
mwoah geen foto;s van. wel met crossmotor van kameraad met 80km/h zoiets de sloot in gereden, stond in1 klap stil. de klap opgevangen met mijn armen/polsen. gevold: onderarm + pols verbogen (stond niet meer recht) en pols 30graden verdraait. mijn arm had iedergeval geen natuurlijk vorm meer :)

toen veel pijn. nu kan ik er wel om lachen. ze hebben de boel toen 'gereponeerd' (teruggezet) met 3man en chineze vingers
 
foto's????

hum, heb nog wel ergens een foto van een grindbak op Francorchamps. Sleutelbeen op 2 plaatsen, en een wat bloederig zooitje wat een kuit moest voorstellen. Was nog met een Suz GT550.
verder me been op 3 plaatsen , maar die telt niet, was met skieen. ( wel wat ijzerwerk erin)
al eens eerder me sleutelbeen, maar dan op de fiets, was 12 of zo.
Wel wat pijnlijke lichaamsdelen na een dagje SM-en.
Van deze heb ik wel vrij lang last gehad, bijna 3 jaar geleden, en je ziet het nog steeds O-)

full
 
Ik heb genoeg gebroken gehad, maar heb helaas niet van die mooie foto's......zoals de TS.
 
NitroMax heeft wel eens z'n koppelingshandle gebroken op de motor, telt dat ook



Tuurlijk....als je maar foto's laat zien :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan