Dimebag Darell Tribute Bike..

Jeronimo

Die hard MF'er
30 mei 2002
449
4
Stein (L)
Heya,
Ik zat zojuist even wat te surfen en kwam per toeval viavia op de website van Dean Guitars, de hofleverancier van een van mijns inziens beste metalgitaristen ooit Dimebag Darell. Misschien weten jullie dat hij nu al meer dan een jaar geleden doodgeschoten is tijdens een concert door een freak die het hem de split van Pantera persoonlijk kwalijk nam. Dean Guitars wilde Dimebag eren met een Tribute bike. Hier een pic...
A-IMG_2233%20copy.jpg

Meer pics op:
www.deanguitars.com/dimebag_bike_tribute/
www.ballisticcycles.com/dimepage.html
Mijns inziens een mooie bike, maar ik ben dan ook vooral onder de indruk van het verhaal erachter.
Cheerz, Jeronimo.
 
Pantera heeft die jongens zelf sowieso veel ellende gebracht.

Phil zit zwaar aan de horse, Dimebag is dood.........tja....
 
Ik vind het zowiezo altijd niks al die wijven die voor de motor staan te poseren. Ik koop motor magazines voor de motors en niet voor de vrouwen. Dan koop ik wel andere bladen als ik die wil zien. Het zijn meestal ook van die lelijke, met hangtieten! Ze staan altijd hinderlijk in de weg en soms kun je daardoor de motor niet fatsoenlijk zien.....

En nee ik ben geen homo ;)
 
Tsss ... je hebt 't over een geweldig muzikant ... en voor je 't weet gaat 't over dope, wijven met hangtieten, homo's ... lijkt wel MF-Off-topic :+

Dimebag Darell = :} :}
Phil Anselmo = :r

Die bike vinnik ook :N ... maar toch mogen ze 'm in mijn garage parkeren hoor ... ;)
 
Effe semi-offtopic:
Het weekend nadat Dimebag doodgeschoten werd organiseerde ik mijn vijfde jaarlijske rockfestival. Het zou een groot feest worden en uiteindelijk is het dat ook geworden, maar het drukte wel een grote stempel op het geheel. Niet in de minste plaats omdat ik de band Engine of Pain (voor de geïnteresseerde: www.engineofpain.com is hun homepage)vastgelegd had. Gitarist Pat is ook (net als Dimebag dat was) een "official international Dean Guitarist" en de muziek van EoP is zeker te vergelijken met het betere werk van Pantera. Schitterend moment om de metal-mannen op het podium "Walk" ten gehore te zien brengen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan