deel hier je ervaring met savage

Der Haas

Die hard MF'er
21 jan 2006
944
0
hai,

ik heb nu mijn eerste motor gekocht.

een suzuki savage.

ik heb eigenlijk totaal geen ervaring met deze machine maar heb van te voren vanalles gelezen. ik wil toch vragen: waar moet ik vooral op letten en vooral wel of niet doen??

ik ben der superblij mee en dat wil ik graag zo houden

alvast bedankt Marten Jan

Bijlage: DSC01606.JPG
 
Hou je oliepeil in de gaten is het belangrijkste advies wat ik je kan geven, ze verbruiken meestal nogal wat, en er zit maar erg weinig olie in het blokje. :Y
 
godverdomme, topic nummer zoveel over zo'n eierklutser voor wijven....

hoort dat niet in de 25Kw sectie ofzo.....?
 
godverdomme, topic nummer zoveel over zo'n eierklutser voor wijven....

hoort dat niet in de 25Kw sectie ofzo.....?

misschien in de 25kw sectie okee. maar ik den dat in het chopperforum er meer verstand van zullen hebben. in de 25kw zitten net als ik beginnnelingen vandaar.

about eierklutser: ik moet toch ergens op beginnen dahnke.
 
misschien in de 25kw sectie okee. maar ik den dat in het chopperforum er meer verstand van zullen hebben. in de 25kw zitten net als ik beginnnelingen vandaar.

about eierklutser: ik moet toch ergens op beginnen dahnke.
at the risk of being obnoxious, dit is geen chopper.....ik wil die discussie niet weer beginnen maar toch....... O-)
 
at the risk of being obnoxious, dit is geen chopper.....ik wil die discussie niet weer beginnen maar toch....... O-)

he wel toch je zit er jah als een zoutzak op of niet dan :+

maar mart mooie motor hoor nu nog ff je rijbewijs kunnen we samen ff stukkie rijde naar zweden :]
 
Hoi derhaas,

Dat is een mooie eierklutser. Dit is mijn eierklutser:
PICT0045.jpg
 
De savage is een perfecte motor, ik heb hem twee jaar gereden woon-werk (100km per dag) en hij heeft me nooit in de steek gelaten.