Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft voor mij 2 van die stekkertjes die aan de elektriciteitsdraadjes vastzitten van de knipperlichten aan de voorkant?

Hele knipperlichten met stekkers eraan is ook goed. Dan knip ik ze er wel af.
 
Zoek ik ook nog, platte rechthoekige stekkertjes lijken nergens te krijgen. Meeste aangeboden knipperlichten zijn de stekkers er al af ....
Grote gezamelijke inkoopactie?

Die ik heb liggen zijn van Phillip Lockhard (of zoiets) en heb ik uit de states meegebracht. Het vreemde was alleen dat ze op mijn fiets niet paste, da was 3 polig :Y Als er liefhebbers zijn wil ik ze best meenemen hoor, kleine moeite voor de blade brothers. zijn iets van $5,- per 2 met snoertje en dus de ronde stekkers aan andere kant

edit moet wel iemand ze eerst ff passen
 
Zoek ik ook nog, platte rechthoekige stekkertjes lijken nergens te krijgen. Meeste aangeboden knipperlichten zijn de stekkers er al af ....
Grote gezamelijke inkoopactie?
mijn dealer heeft ze liggen ik zal morgen ff vragen hoe en wat en hier verslag doen ok :)
 
Zoiets??

full


$5,= voor 2, maar als Marrioblade ze gewoon bij de dealer kan halen hoeven we niet moeilijk te doen
 
vraagje broederblades; wat is het beste uitlaatsysteem voor mijn bladie 2005???? prijs kwaliteits verhouding meegerekend??
 
sorry dat ik zomaar binnenval in dit forum maar ik dacht hier weten ze tenminste wat ;) ik ben barry en kom uit wateringen (vlak bij den haag) eerste blade was een2000 model r-w-bl
 
was ook arrow's mooooooi geluidje. heb de demper nog liggen. carbon en nog een bos plus origineel systeem . voor de liefhebbers voor een kleine vergoeding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan