Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2

nog geen nieuwe bezigheid

  • niet klikken

    Stemmen: 5 83,3%
  • niet klikken

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
tsss we willen rijden, wie let er dan op tiep fauten ;)

Nog iemand naar de beurs aankomend weekend ?

Er was iemand bij het openen van dit deel 2 die over de topic titel viel :+

need I say more ;)

En ja....ben er weer *O* , Rebbel niet gemist, ook goed :W
 
Jep zondag ga ik met Roadkill op de :]'(


Rebbeltje uiteraard gemist *O*

Ik gaat zondag ook :W -O- met de auto

full
 
'( nee nog niets kunnen vinden |( ik ben bij verschillende bouwmarkten e.d geweest maar daar hebben ze alleen 1mm dik Aluminium B|


ik zou het erg op prijs stellen als jij iets voor mij zou kunnen regelen :Y


in orde ik neem morgen een plaatje 23x13x6 mee
 
Ik ga zaterdag maar ff kijken op de beurs.
Mischien ga ik wel op de fiets !! 8-) :+
ff wat prularia scoren, niks duurs of groots ofzo
Dus tot ziens allemaal daar! _O- :N :Y :W
 
stripje vergeten mee te nemen '(
Collega was ziek en heb nergens tijd voor gehad, morgen heb ik hem zeker bij me :Y
 
Zo.. ik mag me bijna officieel melden als 'rijder in de omgeving Den Bosch'
Over 4 weken mag ik op voor mijn laatste examen.

Misschien kunnen jullie, of 1 van jullie, het nog herinneren dat ik informatie vroeg over rijscholen enzovoorts.....? Ik ben nu al een tijdje bezig in Rosmalen bij Erico vd Broek.. bevalt me prima! Hij is af en toe wel een beetje lomp, past dus goed bij mij *D

Aankomend weekend motorbeurs den bosch.. is het een beetje boeiend? ik heb wel de planning om volgende week vrijdag naar Utrecht te gaan, dat lijkt me duidelijk interessanter.. (geen idee waarom btw)
Even kijken of ik een HJC FG-14 kan scoren en een setje Sidi's..

Nouja nog even een korte intro:

Pindkaas uit de binnenstad van Den Bosch, voorlopig nog motorloos, mede door geldtekort en gebrek aan stalling.
Kan wel het motortje van mijn broer lenen, dus helemaal nutteloos is het niet als ik het haal. :)

Ik ga het wel een beetje in de gaten houden hier :)
 
Zo.. ik mag me bijna officieel melden als 'rijder in de omgeving Den Bosch'
Over 4 weken mag ik op voor mijn laatste examen.

Misschien kunnen jullie, of 1 van jullie, het nog herinneren dat ik informatie vroeg over rijscholen enzovoorts.....? Ik ben nu al een tijdje bezig in Rosmalen bij Erico vd Broek.. bevalt me prima! Hij is af en toe wel een beetje lomp, past dus goed bij mij *D

Aankomend weekend motorbeurs den bosch.. is het een beetje boeiend? ik heb wel de planning om volgende week vrijdag naar Utrecht te gaan, dat lijkt me duidelijk interessanter.. (geen idee waarom btw)
Even kijken of ik een HJC FG-14 kan scoren en een setje Sidi's..

Nouja nog even een korte intro:

Pindkaas uit de binnenstad van Den Bosch, voorlopig nog motorloos, mede door geldtekort en gebrek aan stalling.
Kan wel het motortje van mijn broer lenen, dus helemaal nutteloos is het niet als ik het haal. :)

Ik ga het wel een beetje in de gaten houden hier :)




:W



ik ook uit binnenstad :Y hoor vaak motoren brullen door het tunneltje bij het station :}
 
;(





ik heb er ook nog geen tijd voor gehad om er mee bezig te zijn '(


Ook nog geen schets ?
Heb je wel de juiste lengte gemeten ? Dus met een stuk karton een model
uitknippen en dan de bochten erin vouwen. Zo zit je dan aardig dicht bij de lengte. Ik kan beter een cm te lang als te kort laten zagen :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan