doodskist-luchtfilter...wie ?

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
wie weet hoe die dingen heten en waar ze te koop zijn, het ziet er echt uit als een doodskistje..
 
zie FD's post ik Bobber pics 2..
full
 
zo eentje ja, wat is dat voor iets en waar kejje dat kopuh ?



Heb je die gezien die Max in z'n hand heeft in het artikel in de BT..? Die ligt bij mij in de schuur! :+

Maar die komt bij mij op de Shovel waarschijnlijk....... ;)


Ze staan wel eens op Ebay Bral.. Het schijnt zo te zijn dat iemand repops maakt. Ook niet echt prijzig trouwens, dus da's mooi meegenomen.
 
Laatst bewerkt:
en ook het goede luchtfilter, alles in stijl he...

(en dat geklieder in die kap vind ik wel atjoooo, 1600/camden/weber....boojakaa)
 
Hee Brall

Als je goed kunt tekenen, kan ik zo'n ding voor je in elkaar branden, uitfrezen etc, en even verchromen, dan heb je -denk ik- echt wat unieks, chromen bij www.hegin.nl do brengen, ma halen, moet te doen zijn denk ik, tot 11 maart zit ik volgepland met soortgelijke klusjes, en kostten? alleen verchromen.
 
Als jij dat graag wilt zullen wij het zo noemen _O- _O-

wil je ook nog iets om je coils achter te verbergen?

(Afbeelding)

:o
Ik vind dit weer uiterst inspirerend, zat ook al een tijdje te puzzelen over het luchtfilter probleem (ik vind de originele HD filters en de S&S dingen spuug lelijk)Nu bedenk ik me dat er wel twee kan maken aan iedere kant dezelfde Unit kan maken alleen in de ene komen dan de coils en contactslot en rechts het luchtfilter.
Twee doodkistjes dus met eventueel een doodshoofd.

Ik ga in april met het project beginnen dus dan open ik een apart topic over mijn Sportster chopper/bobber of wat het ook wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan