ik heb er ook een!!

Dr.Bral doet zijn naam eer aan.....
:r

bral.jpg

:+ :+ :+ :+
 
nee, het gaat erom dat je overkomt als een sukkel als je jezelf Jesse James noemt en dan in Goldwing aanhangers gaat zitten trekken, daar gaat het om...
 
En daar is niks mis mee !!!T gaat er bij mij om dat ik in verschillende topics proef ,dat als je geen HD rijd ,dat er schijnbaar iets mis met je is?.....en dat er de spot moet worden gedreven met de bike waar je dan wel op rijd ....beetje jammer!
Ik rij ook maar op een motor die niet de bocht om wil en onhandelbaar is.
En het is zelfs geen HD _O-
 
"Gozer" is niet negatief bedoelt ,jammer dat je dat zo opvat,en ik zal er indd het fijne niet van weten ,en zal me er verder ook een worst zijn.....
 
nee, het gaat erom dat je overkomt als een sukkel als je jezelf Jesse James noemt en dan in Goldwing aanhangers gaat zitten trekken, daar gaat het om...



en dat iedereen hier unaniem besloten heeft dat jij hem dan maar af moet branden, of niet soms.
ik wil jou wel eens een keer ontmoeten, op de mega meeting of naar utreg, jij ook.
ik ga hoogstwaarschijnlijk op de motor.


hoe kom jij dan, zo als gewoonlijk rij je met iemand mee in de auto.

jonge, als je pillen zijn uit gewerkt neem gewoon nieuwe.
 
daar hoef je niet voor naar weet ik waar, maar dat kan gewoon in kiel windeweer, zowat in je achtertuin, drinken we er een biertje bij.....
 
T gaat er bij mij om dat ik in verschillende topics proef ,dat als je geen HD rijd ,dat er schijnbaar iets mis met je is

AHA, nu snap ik ook waarom ik me de laatste tijd niet zo lekker voel, t komt doordat ik tegenwoordig op de suzuki rijd, en al lang niet meer op mn harley heb gereden. |( |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan