carbareteur slang

martijnxvtje

MF'er
15 feb 2006
70
0
Tiel
heey motorfreaks..

Mijn xv 750 virago uit 1983 staat bij de motorzaak te wachten op twee slangen die van de carb.. naar de cilinders lopen weet iemand een adresje waar ik die dingen snel kan krijgen, bij de dealer vertellen ze mij dat het ook mogelijk is dat ze er niet meer zijn, en dan een probleem heb omdat mijn fiets zo oud is...

Help help ik wil er graag nog een tijdje mee door rammelen.. _O-
 
Laatst bewerkt:
Slangen? Van een carb naar de cilinder? Dat is waarschijnlijk je inlaatspruitstuk. Deze zijn niet zo 123 van iets na te maken. maar als je handig bent met RVS kom je wel een eind. :)
 
heey powerpulse,

Het zijn twee dikke rubber slangen (kort) en door de 90graden bocht die ze makken zijn ze idd moelijk na te maken..


Toch bedankt voor je reactie hopen dat de motorzaak me kan helpen..
 
Kijk anders effe op eBay in duitsland. Voor mijn oude kawaatje staan ze regelmatig te koop, zowel nieuw als gebruikt. Nieuwe zijn in ieder geval vrij prijzig...
 
heey powerpulse,

Het zijn twee dikke rubber slangen (kort) en door de 90graden bocht die ze makken zijn ze idd moelijk na te maken..


Toch bedankt voor je reactie hopen dat de motorzaak me kan helpen..
kan je er een foto van plaatsen? kheb er nog twee liggen van een jonger model, wie weet passen ze wel
 
heey motorfreaks..

Mijn xv 750 virago uit 1983 staat bij de motorzaak te wachten op twee slangen die van de carb.. naar de cilinders lopen weet iemand een adresje waar ik die dingen snel kan krijgen, bij de dealer vertellen ze mij dat het ook mogelijk is dat ze er niet meer zijn, en dan een probleem heb omdat mijn fiets zo oud is...

Help help ik wil er graag nog een tijdje mee door rammelen.. _O-

Zijn dat dit soort dingen?

full
 
heey motorfreaks..

Mijn xv 750 virago uit 1983 staat bij de motorzaak te wachten op twee slangen die van de carb.. naar de cilinders lopen weet iemand een adresje waar ik die dingen snel kan krijgen, bij de dealer vertellen ze mij dat het ook mogelijk is dat ze er niet meer zijn, en dan een probleem heb omdat mijn fiets zo oud is...

Help help ik wil er graag nog een tijdje mee door rammelen.. _O-

Heel veel dealers werken met hetzelfde voorraadsysteem. Dat geeft ze de mogelijkheid om op artikelnummer te zoeken of ze elders bij een collega eventueel nog wel op voorraad zijn. (ook als ze niet meer leverbaar zijn liggen ze vast nog wel ergens weg te stoffen) :Y
 
heey bugeater,

nee dat zijn ze niet maar thanx voor je hulp..
Ik zal proberen er een foto van te posten, maar hij staat dus bij de dealer.
Als iemand nog andere ideen heeft hoor ik ze graag..

Allen bedankt voor je reacties..
 
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar. De inlaatrubbers zijn recht, de luchtfilterrubbers zijn 90 graden gebogen. Welk van de twee ben je nu aan het zoeken? :?
 
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar. De inlaatrubbers zijn recht, de luchtfilterrubbers zijn 90 graden gebogen. Welk van de twee ben je nu aan het zoeken? :?
:^
ik heb die dingen van bugeater 2 maanden terug nog via ebay gevonden, dus dat zal geen probleem zijn.
Als het de inlaat rubbers zijn van af het lucht filter kan het wat moeilijker worden
kijk even op ebay (klik)
 
bedankt theaterbeest,

Maar de dealer belde net dat hij ze heeft dure dingen trouwens 45euries.
Maar mijn xvtje loopt weer.

superbedankt allemaal..
 
bedankt theaterbeest,

Maar de dealer belde net dat hij ze heeft dure dingen trouwens 45euries.
Maar mijn xvtje loopt weer.

superbedankt allemaal..
tja, wat is duur voor 90 euri had je geen andere motor kunnen kopen dus als je het zo ziet valt het nog wel mee toch ?
 
jah dat is ook weer zo,ik had die motor gekregen voor een beunklusje van een collega.
Ik heb er ongeveer voor 400 euro aan verspijkert maar hij rijd weer super had een tijd stil gestaan vandaar..
Dus ik hoop dat ik er nog een tijdje mee kan knorren hij heeft alleen wel 38000 mile gelopen maar jah we zullen zien waar hij me overal brengt haha.
 
Mijn XV-700 heeft ook +/- 38.000 Miles gereden.

Ik heb hem nu 4 jaar, zonder al te grote problemen.
- spanningsregelaar.
- dynamo opnieuw laten wikkelen.
- nieuwe achterband.
- nieuwe remblokjes.

en nog wat klein materiaal, zoals een boutje en ieder jaar nieuwe bougies en nieuwe olie + filter.
 
heey,

je hebt een mooie bike man, ik heb een type ervoor..
ik ga de mijne zaterdag weer ophalen moesten carb.. schoonspuiten, leidingen enz..
nieuwe remblokken nieuwe slangen voor de carb en nog wat kleine dingen.
Maar ik heb dat ding gekregen dus ben niet echt te duur uit denk ik zo..
hopen dat hij het nog lang zal doen haha :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan