Remleiding geklooi...

Heb ik mijn gepoederde spullen teurg, blijkt de bestelde remleiding niet meer lever baar.....

Wie weet raad ?

Ik zoek gewoon van die ouwerwetse dunne zwarte PTFE leiding, dus geen Goodridge of andere nieuwerwetsige rommel....

Uiteraard met wat nippels in 3/8-24 en nog zo wat ...

Ik kan het weer niet laten |( |( |(
die zwarte leiding is zooi.
na verloop van tijd komt het los van de nippel
ik heb het al meerdere keren meegemaakt.
ja natuurlijk er zijn volksstammen waarbij het al jaren goedgaat.

Goodridge is niet nieuwerwets gebruik het al 15jaar
en het is er ook in het zwart eventueel met zwarte nippels
 
volgens mij heb ik diezelfde remleiding...
inclusief nippels gekocht bij Midholland in Baarn....

Matoe
 
Bij m'n BeeBob bobbertje had ik vooraan een rvs leiding met daaromheen glanzend zwarte krimpkous..is wel dan wat dikker als die jij bedoeld Bral maar t'is een optie...
 
De nippels hebben inderdaad de neiging om los te gaan. Heb het zelf ook gehad op de achterrem. Drukte zo de leiding uit de nippel op de mastercilinder. Olie spoot alle kanten op, maar ben goed door de rontonde gekomen.... :)
 
Ik kan het weer niet laten |( |( |(
die zwarte leiding is zooi.
na verloop van tijd komt het los van de nippel
ik heb het al meerdere keren meegemaakt.
ja natuurlijk er zijn volksstammen waarbij het al jaren goedgaat.

Goodridge is niet nieuwerwets gebruik het al 15jaar
en het is er ook in het zwart eventueel met zwarte nippels

jij solliciteert naar een IP-ban! ;-)
 
Venhill-dealers verkopen het , losse leidingen en nippels.
Venhill ...verkrijgbaar via Ariete-dealers.
Dus Googlen maar.
Van de week nog in mijn handen gehad dat spul.
Bij Postma Motoren in Haarlem , je weet wel....waar Patrick zijn Katana laat lassen e.d. en waar zijn 7/11 wielen op dit ogenblik gepoedercoat worden en waar ie nog wel eens op Donderdagavond 'n pizzaatje mee eet. :W
 
Laatst bewerkt:
gister een heel gesprek met Marcel van Bikehopsital over dit spul gehad naar aanleiding van zijn post in dit topic...

Toch maar besloten voor Goodridge te gaan want met een goedkope kutbelt durf ik nog wel te gokken dat ik stil kom te staan ( :) ) maar met goedkope kutremleiding durf ik niet te gokken dat ik niet stil kom te staan...als zodanig zeg maar....meneer de Bruin, dank.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan