Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 01 maart 2006 20:12 schreef Petje46 het volgende:
[...]
(zal BlitzeR leuk vinden)
(tenzij je t vraagt)
![]()
quote:Op woensdag 01 maart 2006 20:26 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
Je leest niet goed. Ik ga heus niet een ander belemmeren als hij/zij het topic wilt openen. Mij best, alleen hou ik alle info wat betreft HK bij in de beginpost. En niet alleen dat. Ik heb de beginpost gemaakt zoals hij is, zo hou ik 'em al tig topics bij etc. Dan is 't toch niet zo raar als ik 't als 'mijn openingspost' zie of wel? Dus had er op z'n minst om gevraagd kunnen worden. Niet meer dan logisch lijkt me. Maar ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Over naar die schijtstickers. Ik ben klaar met snijden. Wil ze er nu ook nog op plakken, maar daarvoor moet ik goed kijken of 't wel recht zit en dat kan niet in 't hokkie waar hij nu in staat. Kan 'em ook niet naar de voorruimte rijden, want moet dan buitenom en daar ligt een zooi sneeuwprut waar je zielig van wordt. Dus zit effe te bedenken onder 't genot van een bakkie koffie hoe ik dit ga aanpakken. Denk toch maar in dat hokkie kloten en dan maar hopen dat 't een beetje recht zit.
[...]
Je leest niet goed. Ik ga heus niet een ander belemmeren als hij/zij het topic wilt openen. Mij best, alleen hou ik alle info wat betreft HK bij in de beginpost. En niet alleen dat. Ik heb de beginpost gemaakt zoals hij is, zo hou ik 'em al tig topics bij etc. Dan is 't toch niet zo raar als ik 't als 'mijn openingspost' zie of wel? Dus had er op z'n minst om gevraagd kunnen worden. Niet meer dan logisch lijkt me. Maar ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Over naar die schijtstickers. Ik ben klaar met snijden. Wil ze er nu ook nog op plakken, maar daarvoor moet ik goed kijken of 't wel recht zit en dat kan niet in 't hokkie waar hij nu in staat. Kan 'em ook niet naar de voorruimte rijden, want moet dan buitenom en daar ligt een zooi sneeuwprut waar je zielig van wordt. Dus zit effe te bedenken onder 't genot van een bakkie koffie hoe ik dit ga aanpakken. Denk toch maar in dat hokkie kloten en dan maar hopen dat 't een beetje recht zit.
[...]
Je leest niet goed. Ik ga heus niet een ander belemmeren als hij/zij het topic wilt openen. Mij best, alleen hou ik alle info wat betreft HK bij in de beginpost. En niet alleen dat. Ik heb de beginpost gemaakt zoals hij is, zo hou ik 'em al tig topics bij etc. Dan is 't toch niet zo raar als ik 't als 'mijn openingspost' zie of wel? Dus had er op z'n minst om gevraagd kunnen worden. Niet meer dan logisch lijkt me. Maar ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Over naar die schijtstickers. Ik ben klaar met snijden. Wil ze er nu ook nog op plakken, maar daarvoor moet ik goed kijken of 't wel rechts zit en dat kan niet in 't hokkie waar hij nu in staat. Kan 'em ook niet naar de voorruimte rijden, want moet dan buitenom en daar ligt een zooi sneeuwprut waar je zielig van wordt. Dus zit effe te bedenken onder 't genot van een bakkie koffie hoe ik dit ga aanpakken. Denk toch maar in dat hokkie kloten en dan maar hopen dat 't een beetje recht zit.
quote:Op woensdag 01 maart 2006 20:28 schreef Rifhster het volgende:
[...]
Moet je toch wel lukken is je voorheen toch ook gelukt?
quote:Op woensdag 01 maart 2006 20:28 schreef Petje46 het volgende:
[...]
Ok blijkbaar nie goed gelezen![]()
Maar heb je geen Piccies gemaakt![]()
quote:Op woensdag 01 maart 2006 20:29 schreef WollieWonka het volgende:
[...]
ik weet het had het moeten vragen. Je openingspost is![]()
![]()
waarom plak je ze niet gewoon op je onderkuipen danen later monteren
quote:
quote:Op woensdag 01 maart 2006 20:41 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
Nee monteren is geen probleem. Plakken ook niet. Maar ik weet niet wat 'recht' is. Ik wil 't eigenlijk positioneren als de kap op de bike zit.
quote:
quote:Op woensdag 01 maart 2006 20:52 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
Jup, zover was ik ook, maar dan moet die lijn nog wel recht zitten t.o.v. de grond. Das effe 't probleem. Dus heb nu de kappen erop gezet en zit de boel een beetje uit te meten. Zal vanavond wel niet meer aan de knippers toekomenAch, ik heb geen haast. Voorlopig is 't schijtweer.
quote:Op woensdag 01 maart 2006 20:52 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
Jup, zover was ik ook, maar dan moet die lijn nog wel recht zitten t.o.v. de grond. Das effe 't probleem. Dus heb nu de kappen erop gezet en zit de boel een beetje uit te meten. Zal vanavond wel niet meer aan de knippers toekomenAch, ik heb geen haast. Voorlopig is 't schijtweer.
quote:Op woensdag 01 maart 2006 21:06 schreef Digger het volgende:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat ik de motor eind februari wel weer van stal kon halen. Dat kan ik dus wel vergeten. Als ik zo eens naar de weersverwachting luister, krijg ik ook het idee dat begin maart ook niet gaat lukken
. Ik heb mijn eis wat dat betreft maar bijgesteld tot half maart....dat ik hopelijk nog wel te doen
![]()
![]()
Voorlopig wachten we maar weer rustig verder af.
quote:Op woensdag 01 maart 2006 21:13 schreef w@llie het volgende:
Kwam nog wat oude foto's tegen toen ik m'n rrtje nog neit zolang had![]()
(Afbeelding)
Samen met twee maatjes van me.
De jonge met de gs is aant kijken voor een soes nu hij zwaar mag rijden.
Heb het nog geprobeerd om hem naar honda te switchen maar het lukt niet![]()
quote:Op woensdag 01 maart 2006 10:35 schreef BHRacing het volgende:
En dan de home made original look slipon demper gemonteerd:
(Afbeelding)
quote:Op woensdag 01 maart 2006 12:00 schreef cbrrrtje het volgende:
Net ff met molenaar gebeld, nog steeds geen kettingkast binnenVrijdag weer bellen
![]()
quote:Op woensdag 01 maart 2006 13:24 schreef BlitzeR1 het volgende:
En wat lag er net in de brievenbus? Stickerssssssss![]()
Effe ideetje gedaan van hoe ik 't ongeveer wil hebben:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Bedoeling is dat alles wit wordt. Dus niet de rode Honda sticker, die moet er gewoon in wit op komen. Het liefst de Gas sticker ook. Maar daar zit ik nog effe over te dubben of ik die in 't wit laat maken.
quote:Op woensdag 01 maart 2006 17:22 schreef MaRRioBlade het volgende:
[...]noop ik rijd met originele kuipen![]()
quote:Op woensdag 01 maart 2006 21:06 schreef Digger het volgende:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat ik de motor eind februari wel weer van stal kon halen. Dat kan ik dus wel vergeten. Als ik zo eens naar de weersverwachting luister, krijg ik ook het idee dat begin maart ook niet gaat lukken
. Ik heb mijn eis wat dat betreft maar bijgesteld tot half maart....dat ik hopelijk nog wel te doen
![]()
![]()
Voorlopig wachten we maar weer rustig verder af.
quote:Op woensdag 01 maart 2006 21:15 schreef SV_Wim het volgende:
Zo, dit gaat snel, al weer een nieuw topic.
[...]
That looks good.
[...]
Balen ja, ik heb ook nog steeds geen mailtje van Molenaar gehad over een racekuipset voor de 600RR.
[...]
Ziet er goed uit, als ik een andere kuipenset er bij koop, plak ik er ook stickers op denk ik
.
[...]
Aha, maar ben je dan niet bang dat je bij een eventuele valpartij je kuip aan gort hebt ? Dit is eigenlijk mijn hoofdoverweging om met een ander setje te rijden.
Ik zit echter nog wel met het volgende: ik woon circa 10 minuten bij het circuit vandaan en heb eigenlijk geen zin de motor er op een aanhanger heen te vervoeren. Ik wil dit dus rijdend doen, als ik voor de andere kuipenset ga, zet ik alleen een remlicht er op en hopelijk dat ze me dan niet aanhouden. Kentekenplaat zal ik uiteraard ook voeren
. Mag je eigenlijk wel zonder knippers en lampen rijden (overdag) ?

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1