kleine verbouwing xs650

chopachop

Die hard MF'er
5 feb 2006
366
0
ik heb mijn xs chopper een beetje veranderd en opgeknapt de oude conditie is te zien in show your chopper.
wat heb ik gedaan?
-van duo naar solo zadel
-remtrommels gepolijst
-nieuwe remvoering
-nieuwe oliekeerringen
alle electriciteit vanonder het zadel weg verplaatst naar onder de tank(bijna klaar)
-nieuwe spatbord bevestiging
-deadhead op de tank gemaakt
-skull als neutraal lampje
-forward controlls aangepast voor beter schakelen,rem moet nog.
verder mischien een andere kleur en de uitlaten nog anders,en mischien een paar hele korte veren achter,(ongeveer 25 cm)heeft iemand hier een adresje voor?








full
 
voor die veren moet je ff bellen met morren motoren in barneveld, die zijn importeur van hag, goed spul voor weinig geld en alles is maakbaar naar wens..
 
joh....leuk ding maarre geen veren aan de achterkant alleen als je er mee naar spanje gaat op vakantie of zo :9

heb zelf ook mijn veer weggehaald bij een xv en ik heb hetzelfde zadeltje precies goed..... voor je rug :+
 
ja die veren zit ik nog over te twijfelen hoor,iemand nog kleur suggesties?
 
jongens,bedankt voor de reacties,en idd deze kleur is zeker apart maar ja een mens wil wel eens wat anders he. *D
 
Chopechop, Gewoon even een mailtje sturen naar de slopery. Ik had hier ook geluk mee om kleinere veren te vinden. Ik heb ze laten over sturen en heb ze nu al weer gemonteerd. De org. waren 31.5 cm en heb nu 27-28 cm eronder. Ik heb gelijk ook even mij achter spadbord aangepast want ik werd steeds nat onder het rijden. Had nog een langere liggen en heb deze gemonteerd Dus succes met het zoeken naar kortere veren.
25.JPG

Gr Martin
http://www.motoroccasion.nl/Demontage/ASPPages/Deelnemers.asp :]
 
Laatst bewerkt:
Chopachop, Kijk jij ook wel eens op marktplaats. Daar staan genoeg onder onderdelen Harley, Suzuki en Yamaha. Ben zo maar even aan het rond kijken en vond zo een stuk of 4. Kijk daar ook maar even rond. Ik zoek trouwens nog Floorboards voor mijn Yamaha wie heeft er nog wat liggen tegen een vrienden prijsje. Moet natuurlijk wel mooi blijven het verbouwen. Ik hoor het wel. martin :] (staan ook wel op marktplaats maar voor de prijs van nieuwe).
 
ja tuurlijk kijk ik wel eens op marktplaats,maar ik zoek echt hele korte veren nl. max 25 cm.
 
mooie kleur, zou ik zo laten (alleen afb. op de tank vindt ik niet zo mooi)
en ik zou de remtrommels die je gepolijst hebt ook zwart maken, voorvorkpoten idem.

of je verkoopt hem voor een leuke prijs aan mij. :Y :Y :Y :Y :Y
 
onderpoten van de voorvork worden idd zwart trommels niet want dan lijkt mijn wiel zo klein.afbeeldingen zijn juist vet!!. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan