quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef powerpulse het volgende:
Risco van het vak.
((-(-_-)-))
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef ThunderSTreak het volgende:
Het seizoen komt er weer aan!!!! Lekker scheuren op het klaverblad! Prima voor het imago van motorrijders!
Kijk maar eens naar dit dodelijk gedeukt imago en verplaats je eens in de bestuurder van de witte Golf!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
Donder toch eens een eind op met dat zogenaamde 'imago'![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef powerpulse het volgende:
[...]
Was het maar waar.Hoogtepunt was het koppen van de dakrand van een fiat panda met 80. Resultaat, helm total loss, fiat panda total loss. Was op een N weg, ineens slaat die zak zonder ook maar te remmen of richting aangeven linksaf.. Die dacht, daar schiet ik nog wel ff voor. Nou ik schoot er meer bij hem in eigenlijk.

Het seizoen komt er weer aan!!!! Lekker scheuren op het klaverblad! Prima voor het imago van motorrijders!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:27 schreef ThunderSTreak het volgende:
[...]
OK, geen imago dan! Jij dan in elk geval! Vind ik prima.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:36 schreef zx6-er het volgende:
[...]
Ik vind het een beetje te kort door de bocht "PRIMA VOOR HET IMAGO VAN MOTORRIJDERS". Alsof ieder Subaru WRX rijder die een open pijp maar 'n aso is die altijd stoplichtsprintjes doet.![]()
Tuurlijk zal die berijder van de golf zich de tering geschrokken zijn. Nadat ie er overheen gereden was, want daarvoor heeft ie idd zitten pitten. Hij ondernam geeneens een poging om te remmen, wat toch een 1e reactie is als die voorbij komt schuiven.
Persoonlijk denk ik dat motorrijders zonder beschermende kleding (t-shirt etc) het imago van motorrijders veel meer kwaad doen dan een klaverblad lekker sportief nemen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:37 schreef Redline Rider het volgende:
[...]
, als je op het kb gaat raggen weet je wat de consqenties kunnen zijn.
Iedereen is oud en wijs genoeg om voorzichzelf te bepalen wat voor risico's hij of zij neemt.
/edit: vergeet ik bijna te zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:27 schreef Marcules het volgende:
[...]
Je hebt gelijk hoor; 't lijkt me echt kut, in een witte golf rijden.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:35 schreef Redline Rider het volgende:
Die drempels tegenwoordig op de snelweg![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:50 schreef ik en ik het volgende:
Waarom valt hij nou eigenlijk?
Ging toch lekker.
quote:Wie gaat er mee klaverblad racen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef ThunderSTreak het volgende:
[...]
Je bent dan wellicht in staat wel voor jezelf te beslissen welke risico's je neemt, maar kunt helaas geen verantwoordelijkheid nemen voor de risico's waaraan je anderen blootstelt.
Banned user
Kijk maar eens naar dit dodelijk gedeukt imago en verplaats je eens in de bestuurder van de witte Golf!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:50 schreef ik en ik het volgende:
Waarom valt hij nou eigenlijk?
Ging toch lekker.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:55 schreef Redline Rider het volgende:
[...]
De bestuurder in de golf is inderdaad ook levensgevaarlijk gewond..
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2