quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef DeGier het volgende:
Vraag me af of die gast het heeft overleefd?

ban
GSX-R 600 K4 blue/white
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef 2-wheel fanatic het volgende:
Dit bedoel ik dus:
Vorig jaar juni gecrasht met mijn gloedjenieuwe Triumph Daytona 650.
(Afbeelding)
Total loss, stukje frame waar standaard aan vast zit was afgebroken. Onderuit gegaan in bocht van klaverblad Heerenveen, lag waarschijnlijk iets glads op het asfalt...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef powerpulse het volgende:
Risco van het vak. Volgens mij zit de bestuurder van dat witte vehikel ook te slapen achter het stuur. Die zal wel denken.. Wow, wat een groot konijn zeg! Racen op de openbare weg..
* powerpulse is er geen fan van..
maar ik doe het lekker toch.. Nènènènènèèè..![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:59 schreef ThunderSTreak het volgende:
[...]
Klassieke fout. Motorbestuurder neemt de bocht met te hoge snelheid. Ziet op het laatste moment verkeer op de hoofdrijbaan (Bestelwagen en Golf) en moet daardoor zijn bocht nog scherper maken (naar binnen sturen) om niet op de hoofdrijbaan te eindigen. Op dat moment trekt hij dan zijn motor onderuit (een motorban houd nu eenmaal ergens op aan de zijkant). Als je dit inzicht dus niet hebt, moet je hier niet aan beginnen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:23 schreef Flourik het volgende:
Gaat het lekker met je (op wijsneuzerige toon geopteerde) uiterst objectieve visie op mensen die wel eens een klaverbladje pakken of niet Thunderstreak?
Iedereen die klaverbladjes rijdt weet heus wel wat voor consequenties dat in kan houden en die gozer in die golf moet toch echt beter oplettentuurlijk is het behoorlijk kut om een motorrijder voor je te zien komen, maar zelfs een golf (niet perse de GTI-versie) moet sneller kunnen remmen dan op het filmpje
![]()
Veel succes bij Koos en je vriendjes van auto-forum met je moralistische gebrabbel, waar velen van ons (waaronder ik) zich niet eens aangesproken door hoeven te voelen![]()
Banned user
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef penguin het volgende:
Nou da's ook wat...
Chielmi (nu 675) heeft vorig jaar z'n 650 getotal'd.
Jij ook.
En aangezien er 23 verkocht waren door Triumph zijn er dus nog maar 19 andere 650's naast die van mij en motordevil![]()
Had je zelf verder geen schade?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:50 schreef ik en ik het volgende:
Waarom valt hij nou eigenlijk?
Ging toch lekker.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef ThunderSTreak het volgende:
[...]
Heerlijk hoe simpel je het probleem veroorzaakt door de motorrijder uiteindelijk bij de golfrijder weet te leggen. Eerst veronderstellen dat hij zit te pitten en daarna veronderstel je dat hij niet remt! De motorkap van de golf duikt toch echt naar beneden, terwijl de bestuurder van de rechterrijbaan naar de linker gaat in een poging de plotseling voor hem schuivende motorrijder te ontwijken.
Vind ik echt knap van je!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef BasE het volgende:
in die golf zat gewoon een buschauffeur. klaar.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef Ferrekau het volgende:
golf zat fout, motorrijder kwam van rechts
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:55 schreef Redline Rider het volgende:
[...]
De bestuurder in de golf is inderdaad ook levensgevaarlijk gewond..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef mihami het volgende:
[...]
en straks willen alle klaverblads nerds ook nog een stilletocht als er weer zo iets gebuurd

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1