Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Wie gaat er mee klaverblad racen?

Pagina's:
«
»

een echte maar een slechte

Reg. datum:
04 jun. 2001
leuke meisjes op die site :+

Superprutser #1

Reg. datum:
28 okt. 2003
Vraag me af of die gast het heeft overleefd?
If you tip them really good, they will help you with your wood!

Whuahaaaa...

Reg. datum:
09 apr. 2004
ik zou denken: "oeps :X "
ChaserBoZ

a.k.a. Tammo

Reg. datum:
08 mrt. 2004
Vind sommige klaverbladen levensgevaarlijk. Rommel buiten en binnen in de bocht. Meedere radiussen gebruikt dus geen gelijkmatige cirkel. En als je dan éénmaal op de klaverblad zit met 120 km/h en knie aan de grond en je komt toevallig op de invoegstrook twerwijl er ook een auto of erger vrachtauto op de snelweg zit kun je helemaal geen kant meer op. Dan nog maar te zwijgen over de bestuurders van koekblikken die al heel vroeg invoegen terwijl jij er net aankomt rijden.

Nee geef mij maar een lege weg met mooie KD bochten en zijn die er niet dan is er nog altijd Duitsland. KD-bochten genoeg :Y
Studio en glamourfotografie

a.k.a. Tammo

Reg. datum:
08 mrt. 2004
Dit bedoel ik dus:

Vorig jaar juni gecrasht met mijn gloedjenieuwe Triumph Daytona 650.

crash.jpg

Total loss, stukje frame waar standaard aan vast zit was afgebroken. Onderuit gegaan in bocht van klaverblad Heerenveen, lag waarschijnlijk iets glads op het asfalt...

4safety

Reg. datum:
09 feb. 2003
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef DeGier het volgende:
Vraag me af of die gast het heeft overleefd?

Ik heb een plaatje voor je waarin je kunt aflezen welke zijdelingse druk het menselijk lichaam kan doorstaan.

http://www.transglobal-aerospace.co.uk/aeromedical/fig4-9.gif

Zoals je ziet is dat slechts 9 G. Aangezien de auto eerst vol over de motorrijder gaat (voertuig wordt daar zelf door opgetild) en dan pas de bike aan gort rijdt (tweede maal gaat de auto omhoog) is de motorrijder met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dood. Filmpje is overigens zeer waarschijnlijk gemaakt door collegamotorrijders die de presties van hun maat aan het filmen waren!
Where ever you go, go! When fast, go safe!

ban

GSX-R 600 K4 blue/white

Reg. datum:
13 mrt. 2005
Functie:
ban
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:06 schreef 2-wheel fanatic het volgende:
Dit bedoel ik dus:

Vorig jaar juni gecrasht met mijn gloedjenieuwe Triumph Daytona 650.

(Afbeelding)

Total loss, stukje frame waar standaard aan vast zit was afgebroken. Onderuit gegaan in bocht van klaverblad Heerenveen, lag waarschijnlijk iets glads op het asfalt...

De tering :X

Zonde zeg... maarja, je hebt wel een les geleerd...
Verder niets aan overgehouden?

Op de openbare weg knallen brengt altijd risico's met zich mee... olie, diesel etc. rotzooi...
Het enige wat je verraad, is je kentekenplaat!

De communist

Reg. datum:
10 nov. 2003
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:23 schreef powerpulse het volgende:
Risco van het vak. Volgens mij zit de bestuurder van dat witte vehikel ook te slapen achter het stuur. Die zal wel denken.. Wow, wat een groot konijn zeg! Racen op de openbare weg..
* powerpulse is er geen fan van.. :N

maar ik doe het lekker toch.. Nènènènènèèè.. :P

Ja die zit écht te slapen, het lijkt mij alsof hij er helemaal geen rekening mee houd dat er elk moment gewoon een motorrijder vanaf een soort oprit voor je wiel kan glijden, Het is de schuld van de automobilist dat is wel duidelijk.
Aan de hoogste boom!!!!
Bezit is diefstal!

Hosting Service for MF Users!

Reg. datum:
12 apr. 2004
Nou da's ook wat...

Chielmi (nu 675) heeft vorig jaar z'n 650 getotal'd.
Jij ook.

En aangezien er 23 verkocht waren door Triumph zijn er dus nog maar 19 andere 650's naast die van mij en motordevil :X

Had je zelf verder geen schade?
Beïnvloed mijn usericons/avatars!

Banned User

ZAC # 91

Reg. datum:
08 mrt. 2003
Functie:
Banned User
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:59 schreef ThunderSTreak het volgende:
[...]

Klassieke fout. Motorbestuurder neemt de bocht met te hoge snelheid. Ziet op het laatste moment verkeer op de hoofdrijbaan (Bestelwagen en Golf) en moet daardoor zijn bocht nog scherper maken (naar binnen sturen) om niet op de hoofdrijbaan te eindigen. Op dat moment trekt hij dan zijn motor onderuit (een motorban houd nu eenmaal ergens op aan de zijkant). Als je dit inzicht dus niet hebt, moet je hier niet aan beginnen.

Als je niet weet waar je over praat kan je beter je mond houden :P

Black Pussycat

Reg. datum:
06 mrt. 2005
Gaat het lekker met je (op wijsneuzerige toon geopteerde) uiterst objectieve visie op mensen die wel eens een klaverbladje pakken of niet Thunderstreak?

Iedereen die klaverbladjes rijdt weet heus wel wat voor consequenties dat in kan houden en die gozer in die golf moet toch echt beter opletten B| tuurlijk is het behoorlijk kut om een motorrijder voor je te zien komen, maar zelfs een golf (niet perse de GTI-versie) moet sneller kunnen remmen dan op het filmpje :(

Veel succes bij Koos en je vriendjes van auto-forum met je moralistische gebrabbel, waar velen van ons (waaronder ik) zich niet eens aangesproken door hoeven te voelen :W
Don't just go with the flow!

hiesjam

Reg. datum:
27 mrt. 2003
Grappig dat ThunderSTreak al die conclusies kan trekken uit een filmpje met zo een lage kwaliteit. Ook grappig dat dit filmpje eerder in een ander topic te zien was waarbij iemand het fragment op TV heeft gezien met commentaar. Motorrijder kwam er redelijk goed vanaf dus gaat ff ergens anders uit je nek lullen aub :W
Beej Twaalluf

Honda CBR 900RR Fireblade

Reg. datum:
01 nov. 2005
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:23 schreef Flourik het volgende:
Gaat het lekker met je (op wijsneuzerige toon geopteerde) uiterst objectieve visie op mensen die wel eens een klaverbladje pakken of niet Thunderstreak?

Iedereen die klaverbladjes rijdt weet heus wel wat voor consequenties dat in kan houden en die gozer in die golf moet toch echt beter opletten B| tuurlijk is het behoorlijk kut om een motorrijder voor je te zien komen, maar zelfs een golf (niet perse de GTI-versie) moet sneller kunnen remmen dan op het filmpje :(

Veel succes bij Koos en je vriendjes van auto-forum met je moralistische gebrabbel, waar velen van ons (waaronder ik) zich niet eens aangesproken door hoeven te voelen :W

:Y *O* ;) Juustem, mee eens!
Live life to the MAX!
Suzuki GSX 400E/Suzuki GSX 750 F/Honda CBR 900 RR Fireblade
Riden on: H-D Sportster 1000 /H-D Electra Glide / Ducati monster 1000(handshift)/ Buell XB12/

Banned User

ex-pestobject KLPD

Reg. datum:
17 jul. 2002
Functie:
Banned User
in die golf zat gewoon een buschauffeur. klaar.
'06 GSR 600

Banned user

Reg. datum:
03 dec. 2004
Functie:
Banned user
om te voorkomen dat ik als automobilist aanspraakelijk wordt gestelt door die motorridder zal ik zeker nog proberen om er in z,n achteruit er nog eens goed over heen raggen. :Y :Y :] :]

29 april 2007 [+1]

Reg. datum:
27 jul. 2002
golf zat fout, motorrijder kwam van rechts
Als je gaat slapen met een jeukend gat, sta je op met een stinkende vinger.

a.k.a. Tammo

Reg. datum:
08 mrt. 2004
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef penguin het volgende:
Nou da's ook wat...

Chielmi (nu 675) heeft vorig jaar z'n 650 getotal'd.
Jij ook.

En aangezien er 23 verkocht waren door Triumph zijn er dus nog maar 19 andere 650's naast die van mij en motordevil :X

Had je zelf verder geen schade?

RECTIFICATIE

Ik was niet de bestuurder of eigenaar van die Triumph. Toen ik het eerste berichtje had geplaatst, las ik die van de Triumph in een andere topic. En omdat die zeer toepasselijk was om mijn schrijven heb ik hem dus gekopieerd.

Mijn excuses :X

de XT5½&LAV7½ dozer

Reg. datum:
12 feb. 2004
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:50 schreef ik en ik het volgende:
Waarom valt hij nou eigenlijk?
Ging toch lekker.

Zou ie geblowd hebben?
XT's are made for thumpin', so that's just what they'll do. And one of these days XT is gonna thump all over you jouw mijnbuis | verwacht: per cogo, non per mico

gixxer

Reg. datum:
15 mrt. 2005
die borden met 'vanaf hier ritsen' beginnen te vroeg :+
gsx-r 1000 '02

R6 2005

Reg. datum:
24 mrt. 2003
Brrrr, niet leuk zo'n filmpie! :(
16/12/2002 - Rijbewijs (25kW) gehaald
17/09/2004 - Yamaha R6 2004 Gekocht
18/12/2004 - R6 '04 Opgehaald!
05/04/2005 - Gecrasht
07/05/2005 - R6 '05 Opgehaald

V-Raptor 1000

Reg. datum:
27 feb. 2004
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:43 schreef ThunderSTreak het volgende:
[...]

Heerlijk hoe simpel je het probleem veroorzaakt door de motorrijder uiteindelijk bij de golfrijder weet te leggen. Eerst veronderstellen dat hij zit te pitten en daarna veronderstel je dat hij niet remt! De motorkap van de golf duikt toch echt naar beneden, terwijl de bestuurder van de rechterrijbaan naar de linker gaat in een poging de plotseling voor hem schuivende motorrijder te ontwijken.

Vind ik echt knap van je! :} :}

:^

Als ze beiden een kilometertje of 120 per uur rijden op dat punt lig je er als motorrijder snel onder hoor. Ik weet niet wat de rest van degenen die heeft gereadeerd allemaal voor superauto's rijdt, maar die hadden hem blijkbaar wel ontweken, misschien wel met 2 vingers in de neus.. :Z
Jethro wijzigde dit bericht op zaterdag 11 maart 2006 19:22 (100%)
Schitterende Cagiva V-Raptor 1000 '07 te koop

de brombeer

Reg. datum:
21 jun. 2004
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef BasE het volgende:
in die golf zat gewoon een buschauffeur. klaar.

HEEE :( :( :(

echte buschauffeurs rijden geen golf :N :N

en 25 meter bus hobbelt minder als je een klaverbladgek onder
de wielen krijgt :9~ :9~
Bij mijn geboorte had ik de keuze: of een kanjer van een lul ofwel een formidabel geheugen. Ik kan me niet meer herinneren wat ik toen gekozen heb.

Bwop!!!

Reg. datum:
14 dec. 2004
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef Ferrekau het volgende:
golf zat fout, motorrijder kwam van rechts

_O-
Zwaai profiel! Iedereen even zwaaien!

Moderator

Il Mattone

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:55 schreef Redline Rider het volgende:
[...]

De bestuurder in de golf is inderdaad ook levensgevaarlijk gewond..

Volgens mij was jij na een ritje in Duitsland ook ooit eens best emotioneel van je stuk...terwijl je niet eens 1 van beide betrokken partijen was....!!

De manier waarop TS en oa ik naar dit soort dingen kijken is nogal anders.
Vroeger dacht ik overigens net als jij, sterker nog...zoals jij je tegenwoordig uit was je een boy-scout vergeleken bij mij }) .
Wat lichte studie en vooral erg veel die kennis toepassen en erg veel arvaringen opdoen bij aanrijdingen met gewonden en/of dodelijk verongelukten zorgen dat je wat andere inzichten krijgt.

Het draait niet allemaal om je eigen risico's en wat je jezelf aandoet. Je begeeft je in het verkeer en dat is een maatschappij op zich, waarin jouw actie's direct invloed kunnen hebben op een ander. Al jij van harde muziek houdt en je woont in een flat, kun je ook niet kortaf zeggen dat die buren naast en boven/onder je dan maar in een hutje op de hei moeten gaan wonen.

Moderator

Il Mattone

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 17:57 schreef mihami het volgende:
[...]
en straks willen alle klaverblads nerds ook nog een stilletocht als er weer zo iets gebuurd

of een verbod op witte golfs B| :P

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True