quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:24 schreef Flourik het volgende:
[...]
In ieder geval even gewijzigd, dank voor uw aanvulling als ware taalpurist![]()
En lesje no. 1 gemist, ach........... dat valt wel mee hoor als ik mijn studieresultaten mee neem, maar misschien kunnen we daar beter een prestatietopic voor beginnen of niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:27 schreef stekman het volgende:
[...]
Ongelofelijk. Dit is voor mij de druppel. Ik vind het heel erg dat die kerel/vrouw zo valt en waarschijnlijk dit niet zal overleven.
Maar om degene in de golf de schuld te geven, ongelofelijk. Wat zijn degene die iets op hem/haar aan te merken hebben een associale klootzakken.
Ik dacht er langzaam maar zeker al langer zo over maar wat zijn de meeste motorrijders toch een arogante eikels.
je mag geen ruitesproeiers gebruiken, niet van baan wisselen en nu zelfs niet eens op de snelweg rijden.
Als je de snelweg als race of stuntbaan gebruikt dan kan het misgaan. dat gebeurde er hier dus. Walgelijk die reacties.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:40 schreef zeepok het volgende:
[...]
Dat is toch normaal?
Als je je leven lang rookt, tegen alle waarschuwingen in doorrookt, en je krijgt daar een ziekte van, dan is de tabaksindustrie de schuldige! Toch?
Dus wat die motorrijder moet doen is Honda/Kawasaki/Yamaha/Suzuki voor de rechter slepen. Als zij die motor niet hadden gebouwd, dan had die motorrijder nooit onderuit kunnen gaan!
![]()
EX-ROADRACER - HW300 CHAMP 08
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:56 schreef powerpulse het volgende:
[...]
Tis gewoon de schuld van die BT014's.
![]()
quote:
Your messiah was never mine...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:27 schreef stekman het volgende:
[...]
Ongelofelijk. Dit is voor mij de druppel. Ik vind het heel erg dat die kerel/vrouw zo valt en waarschijnlijk dit niet zal overleven.
Maar om degene in de golf de schuld te geven, ongelofelijk. Wat zijn degene die iets op hem/haar aan te merken hebben een associale klootzakken.
Ik dacht er langzaam maar zeker al langer zo over maar wat zijn de meeste motorrijders toch een arogante eikels.
je mag geen ruitesproeiers gebruiken, niet van baan wisselen en nu zelfs niet eens op de snelweg rijden.
Als je de snelweg als race of stuntbaan gebruikt dan kan het misgaan. dat gebeurde er hier dus. Walgelijk die reacties.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:04 schreef powerpulse het volgende:
[...]
Die autombielist gebruikte zijn ruitesproeier! eg wel!![]()
Your messiah was never mine...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:13 schreef stekman het volgende:
[...]
Er zijn motorrijders die een spiegel (weliswaar de keyboardridders dan) eraf willen trappen als iemand zijn ruitesproeier gebruikt omdat hij te weinig ziet en dan per ongeluk die goddelijke motorrijder raakt die achter hem rijdt.
mocht hij rekening houden met die motorrijders van suiker en hen daardoor niet ziet en bijna snijdt dan moeten ok zijn spiegels eraf.
Motorrijders die zich hier op deze manier profileren zijn een soort geestelijk en lichamelijk gehandicapten waarvoor elk stuk asfalt en klinker in Nederland en ver daarbuiten gereserveerd moet zijn. Anders kunnen ze niet rijden, de kneusjes. Wat een zielig stelletje zeg.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:30 schreef Appie het volgende:
[...]
Maar als jij het nodig vindt (joh, nou ist in één keer wél met 'dt', tis toch wat) om iemand aan te spreken op zijn spelling of taalgebruik, zorg dan iig dat het eigen een beetje in orde is.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:13 schreef stekman het volgende:
[...]
Er zijn motorrijders die een spiegel (weliswaar de keyboardridders dan) eraf willen trappen als iemand zijn ruitesproeier gebruikt omdat hij te weinig ziet en dan per ongeluk die goddelijke motorrijder raakt die achter hem rijdt.
mocht hij rekening houden met die motorrijders van suiker en hen daardoor niet ziet en bijna snijdt dan moeten ok zijn spiegels eraf.
Motorrijders die zich hier op deze manier profileren zijn een soort geestelijk en lichamelijk gehandicapten waarvoor elk stuk asfalt en klinker in Nederland en ver daarbuiten gereserveerd moet zijn. Anders kunnen ze niet rijden, de kneusjes. Wat een zielig stelletje zeg.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef Kofferrek het volgende:
[...]
Totale BULLSHIT!
G krachten zijn de versnellingen of vertragingen die een mens kan verdragen, de motorrijder in kwestie wordt amper versneld of vertraagd terwijl de golf over hem heen rijdt, dus G-krachten zijn hier niet in het spel.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:22 schreef teddy ruxspin het volgende:
@ Stekman....Wil je wat duidelijker zijn? Welke link leg je nu precies tussen motorrijders en geestelijk en lichamelijk gehandicapten? Volgens mij ga je dingen door elkaar heen halen.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:22 schreef teddy ruxspin het volgende:
@ Stekman....Wil je wat duidelijker zijn? Welke link leg je nu precies tussen motorrijders en geestelijk en lichamelijk gehandicapten? Volgens mij ga je dingen door elkaar heen halen.![]()
Banned user
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:12 schreef Appie het volgende:
[...]
Uhm nee. Maar iemand die 'Vindt ik' schrijft, heeft lesje no1 iig gemist – waar dan ook.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:48 schreef niekmans het volgende:
alleen losers praten zo ik spreek je wel weer als je zelf een collega motorrijder eronder krijgt!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:28 schreef swetty het volgende:
[...]
Een link leggen is niet moeilijk:
Motorrijders die klaverbladraces houden zijn simpele zielen.......
En je zou de meningen van hulpdiensten enz eens een keer moeten aanhoren voor degene die het niet snappen........
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Baksteen het volgende:
[...]
Volgens mij was jij na een ritje in Duitsland ook ooit eens best emotioneel van je stuk...terwijl je niet eens 1 van beide betrokken partijen was....!!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:44 schreef VaraVriend het volgende:
Wat een narigheid![]()
![]()
Het enige wat je kan doen, is voor jezelf de juiste balans vinden tussen veiligheid en lol en dat is soms best lastig.![]()
Proberen de rest van de wereld hun rijdrag te verbeteren gaat je echt niet lukken. Je eigen rijkunsten verbeteren (en risico inschatten) is een stuk makkelijker.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:43 schreef Redline Rider het volgende:
[...]
Nee ik was niet betrokken, tuurlijk niet ik reed er alleen maar 5 meter achter. Anyway ik ben nog steeds van mening dat dit soort risico's bij motorrijden horen, hoe erg het en hoe hard het (op dat moment) ook is.
De bedoeling van TS zullen goed zijn. Alleen maak ik op de openbare weg zelf wel uit wat voor risico's ik neem. De verkeerswet is voor mij alleen een richtlijn. Als ik voor mijzelf denk dat ik op dat moment veilig voor andere weggebruikers over die richtlijn heen kan gaan dan doe ik dat ongeacht wat meneer spee daar wel niet van denkt.
Wel ben ik van mening dat je op de weg niet slim bezig bent als je voorjezelf op het randje gaat rijden. Als je grenzen wilt opzoeken en jezelf wilt gaan pushen dan kan je imo beter het circuit opzoeken.
Motorrijden is voor mij vrijheid en ontspanning de hedendaagse verkeersregels zijn daarin nu eenmaal moeilijk in te combineren.
Als je motorrijbewijs haalt en je stapt op je staleros dan weet je dondersgoed wat de risico's zijn. Accepteer je die niet stap de aub zo snel mogelijk in je koekblik met 10 airbags.
Wat een narigheid![]()
![]()
Het enige wat je kan doen, is voor jezelf de juiste balans vinden tussen veiligheid en lol en dat is soms best lastig.![]()
Proberen de rest van de wereld hun rijdrag te verbeteren gaat je echt niet lukken. Je eigen rijkunsten verbeteren (en risico inschatten) is een stuk makkelijker.
Banned user
Wat een narigheid![]()
![]()
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1