Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verrek ik zie hem ook. Er viel mij trouwens ook iets op aan jouw TK Blade, in het voorwiel om meer precies te zijn!
:Y :Y :Y *O* *O* *O*
Moet alleen een nieuw schijfremslot kopen. Ik had een soort van punaise van Abus die je door de schijf heen moet steken, maar de gaten van de waves zijn te groot, en op slot trek je 'm er zo doorheen. :X
 
Ik heb TE KOOP voor mijn Blade broeders een voorbok , het type dat onder je voorvork komt met van die metalenpunten die onderin je vork gaan ik gun jullie tuurlijk als 1e de kans :) waarom te koop ? nou omdat ik er nu 1 van Valtermoto heb ;) zal ff een plaatje laten zien ervan en de prijs is 40euro :P vragen mailen op marrioblade@wanadoo.nl
crap heb geen foto ervan :( maak ik morgen ok :) hij is iig rood en van goede kwaliteit , anders had ik hem tuurlijk ook niet :+
ff mezelf quoten :P ff foto van de bok :)
full
 
Hey Marrio.
Als je die bok niet kwijt raakt hou ik me aanbevolen.
 
Ziet er goed uit, maar ben al voorzien.

Heb je mijn vraag/opmerking over die inlaat flap nog gelezen, levert het behalve geluid ook nog extra op? :?
wat ik merkte is dat bij het wegrijden dat de bike beter oppakt :) en meer snorkelend inlaatgeluid tuurlijk :P
 
Leuke Topic!!!

Erg goed artikel en een leuk blad de MotoPLUS!!!

Blade op nummer 2! NIET SLECHT!!

Binnenkort komt mijn VuurZwaard binnen en komen de fotooos.

Goed weekend allemaal!!!!! :W :W :W :W :W :W :W
 
Nou was ik vanmorgen bij bladerubber en heb ik toch effe goed gekeken naar de motor die zo'n beetje de rode draad is door dit topic, en ik moet toch iets kwijt. Als je zo naar die foto's van die motor kijkt, uit alle standpunten. Dan valt me een ding op:

*O* In het echt ziet hij er nog beter uit.... *O* :9 :P

full


toch geen slechte foto met een mobieltje he?
 
@Onewheel aub ff lijstje van mij aanvullen met HRC filters en Pazzo korte hendels :P bij wannahaves ;) komen er wel aan binnenkort :+ en diverse overtollige zooi verwijderd :P
 
Nou was ik vanmorgen bij bladerubber en heb ik toch effe goed gekeken naar de motor die zo'n beetje de rode draad is door dit topic, en ik moet toch iets kwijt. Als je zo naar die foto's van die motor kijkt, uit alle standpunten. Dan valt me een ding op:

*O* In het echt ziet hij er nog beter uit.... *O* :9 :P

(Afbeelding)

toch geen slechte foto met een mobieltje he?
Thanks, leuke reactie. Goede foto voor een mobieltje!
:Y
 
mag ik je even corrigeren? volgens mij bestaat jouw cariere niet alleen uit honda's, ik meen me te herinneren dat ook een yamaha in jou bezit is geweest of heb ik het mis?
Nee klopt, zal ik ook niet ontkennen. Maar dat duurde 3 maanden, en dat was ongeveer 14 jaar geleden. ;)
 
zo vandaag weer ff lekker geklust aan mijn schatje :P resultaat = kopkuip helemaal klaar digigearindicator gesoldeerd en ingeleerd , en safetylightsmodule ertussen gesoldeerd met diode zodat het blauwe grootlicht verklikkerlampje op dashboard niet mee brandt :P alles gecheckt en goed afgetaped en ziet er weer uit als af fabriek :) morgen ga ik luchtfilterhuis uit elkaar halen en de ramairklep er helemaal uit halen met toebehoren en daarmee onstaat aan de linker kant een hele mooie ruimte waar de PC3 perfect in past *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan