Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:48 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
'Spaart' ze schoenen (of tassen of andere dingen waar ze te veel geld aan uitgeeft en het toch amper gebruikt)? Gewoon daar op terugpakken![]()
"Als jij niet zo onnodig veel schoenen zou kopen, dan konden we die boete makkelijk betalen"![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:29 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
Tip, die laatste zin... NIET zeggen als je relatie je lief is![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:38 schreef Jeronimerel het volgende:
[...]
Ach, we zijn al meer dan 13 jaar getrouwd.
Dan zal het deze krisis toch ook wel overleven???
![]()
want more cc
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef VTR Jeroen het volgende:
Het is er nu toch eindelijk van gekomen, ik heb vandaag een CBR1000RR Tricolor gekocht!
Extra's die er op zitten :
Donker kuipruitje en een full Acrapovic titanium uitlaatsysteem![]()
Ik heb alleen ernstige twijvels over het geluidsnivo die de Blade nu produceerd.
Volgens de verkoper is het een streetlegal systeem, maar ik kan zo 1,2,3 geen E merkje vinden, en het poepgaatje is wel érg groot.
Er zit geen dB killer bij en ik zie ook geen gaatje waar een dB killer eventueel geborgd kan worden. Volgens de verkoper is dat normaal omdat ie gewoon streetlegal zou zijn. Ik heb er op gereden, maar mijn gevoel zegt dat er wel een hele zware brul in zit.
Voor op de straat maakt het me niet uit, maar ritjes in de Eifel en Crt dagen op het TT-circuit lijken me bij voorbaat al kansloos.
Wie heeft ook een full Acra en weet er het fijne van?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:45 schreef BlitzeR1 het volgende:
[...]
Daarom en zij zal toch ook wel eens voor boetes zorgen? Of aanrijdingen waardoor je verzekering meteen een stuk duurder wordtNiet dat ik alle vrouwen over 1 kam wil scheren ofzo
![]()
![]()
Het is er nu toch eindelijk van gekomen, ik heb vandaag een CBR1000RR Tricolor gekocht!
Donker kuipruitje en een full Acrapovic titanium uitlaatsysteem![]()
Ik heb alleen ernstige twijvels over het geluidsnivo die de Blade nu produceerd.
Volgens de verkoper is het een streetlegal systeem, maar ik kan zo 1,2,3 geen E merkje vinden, en het poepgaatje is wel érg groot.
Er zit geen dB killer bij en ik zie ook geen gaatje waar een dB killer eventueel geborgd kan worden. Volgens de verkoper is dat normaal omdat ie gewoon streetlegal zou zijn. Ik heb er op gereden, maar mijn gevoel zegt dat er wel een hele zware brul in zit.
Voor op de straat maakt het me niet uit, maar ritjes in de Eifel en Crt dagen op het TT-circuit lijken me bij voorbaat al kansloos.
Wie heeft ook een full Acra en weet er het fijne van?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef Pieterrrr het volgende:
[...]
Hallo Zeg, Goed gedaan hoor een nieuwe BLADE en een FUll-Akra-systeem!
Precies het ding dat ik in gedachte heb voor mijn toekomstige (binnen nu en 2 weken) BLADE.
Vraagje: Wat kostte het je nou? Dat volledige systeem.
Is daarvoor alles ook opnieuw afgesteld? Is een power-commander of ander luchtfilter noodzakelijk?
Heb je fotoos? Zo ja, snel posten!!!![]()
![]()
![]()
groeten, Pieter-rr
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef VTR Jeroen het volgende:
[...]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het hele systeem koste me 200 Euro extra
![]()
Toen ik bij die zaak aan kwam was het mijn bedoeling de motor cash te betalen en gelijk mee te nemen, even langs een ander adresje een einddempertje te scoren en terug naar huis.
Maarrrrr, de Blade was nog niet voorzien van de originele zooi, maar van een Akra systeem en het ombouwen zou toch zeker 3 uur in beslag nemen.
Of ik moest 500 Euro toebetalen en dan kon ik hem gelijk meenemen incl. de originele delen in een doos.
Toen bleek dat de linkpijp ontbrak en na een aantal telefoontjes naar de vorige eigenaar bleek dat die linkpijp zoek was. Daardoor raakte de verkoper iets geïrriteerd en besloot om mij een nieuw aanbod te doen : 200 Euro erbij en geen gezeur. (Over de prijs van de motor waren we het al eens).
Tja... toen was de keuze snel gemaaktpapieren in orde maken, motor op de aanhanger en tot ziens.
Of de motor hiervoor opnieuw afgesteld is weet ik niet, luchtfilter weet ik ook niet (heb nog niet gekeken) en PC was volgens de (endurancerijdende monteur) niet nodig.
(Afbeelding)
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef Hondablade het volgende:
Zo heb mijn PC3 vandaag binnen en word vrijdag al gemonteerd! Nu maar hopen op mooi weer dit weekend!![]()
![]()
Donker kuipruitje en een full Akrapovic titanium uitlaatsysteem![]()
Wie heeft ook een full Akra en weet er het fijne van?
(edit Acrapovic met een k en niet met een c)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:55 schreef Swifty het volgende:
[...]
Nee, we waren bang dat de computer (comp in Bladerummers taal) een paar dagen in revisie moest. Dat is gelukkig niet nodig, er wordt iets nieuws voor ons gestuurd, en dan pas moeten we de oude inleveren, dus we kunnen er nog gewoon gebruik van blijven maken.![]()
Dat zal Bladerummer wel erg goed nieuws vinden als hij straks thuiskomt (forumverslaafd!)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef VTR Jeroen het volgende:
[...]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het hele systeem koste me 200 Euro extra
![]()
Toen ik bij die zaak aan kwam was het mijn bedoeling de motor cash te betalen en gelijk mee te nemen, even langs een ander adresje een einddempertje te scoren en terug naar huis.
Maarrrrr, de Blade was nog niet voorzien van de originele zooi, maar van een Akra systeem en het ombouwen zou toch zeker 3 uur in beslag nemen.
Of ik moest 500 Euro toebetalen en dan kon ik hem gelijk meenemen incl. de originele delen in een doos.
Toen bleek dat de linkpijp ontbrak en na een aantal telefoontjes naar de vorige eigenaar bleek dat die linkpijp zoek was. Daardoor raakte de verkoper iets geïrriteerd en besloot om mij een nieuw aanbod te doen : 200 Euro erbij en geen gezeur. (Over de prijs van de motor waren we het al eens).
Tja... toen was de keuze snel gemaaktpapieren in orde maken, motor op de aanhanger en tot ziens.
Of de motor hiervoor opnieuw afgesteld is weet ik niet, luchtfilter weet ik ook niet (heb nog niet gekeken) en PC was volgens de (endurancerijdende monteur) niet nodig.
(Afbeelding)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:59 schreef Jeronimerel het volgende:
[...]
We kunnen jullie ook niet zolang missen![]()
Maar voor de geintresseerde.
De MAKRO verkoopt nu een laptop voor 499 euro (ex. BTW)(met 593,81 euro)
voor MF en nog wat andere dingen een leuk apparaat voor het geld.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef MaRRioBlade het volgende:
ok net mail van Akra gehad voor de 2006 ;
Dear customer,we are just developing the exhaust system for 2006 CBR 1000 RR.It will be revealed in the near future. Please follow news on our web site.
Best regards
Akrapovic R&D team
oftewel zeg gvd dan een datum![]()
* MaRRioBlade wordt erg moe van halve antwoorden![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:16 schreef Swifty het volgende:
[...]
![]()
the near future? Kan nog wel even duren dus?Sh*t zeg!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef MaRRioBlade het volgende:
[...]
hoop het niet voor zeik moet een full systeem hebben en snel
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:20 schreef Swifty het volgende:
[...]
Ja, maar welk systeem zou er dan al wel helemaal full klaar voor zijn?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:28 schreef Kriz het volgende:
[...]
hoe zijn die prijzen bij 58cycle nu voor zo'n yoshi ???
toevallig gezien wat zo'n carbon slip-on kostte omgezet naar european euro's ?![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:06 schreef Bladerummer het volgende:
[...]
Klinkt als een container vol.En dan te bedenken dat je alleen voor die Pazzo's die kant opging.(Afbeelding) Je hebt best wel veel over voor je 1000RR vrienden.
![]()
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1