Krugger's Harper is klaar

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
http://216.118.118.21/dbbp/coolest/krugger/krugger_33.htm



kr_334.jpg


ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik vind het eigenlijk helemaal niks...
 
Laatst bewerkt:
Muhahaha, dat koplampje en dat zadel...Budget ineens op? |( :+




EDIT: wel lekker back to basic voor de rest :Y
 
Best een gaaf ding.
Maar voor Krugger begrippen valt ie me wel wat tegen.

En waarom zijn alle Harley Davidson texten/logo's op zijn motoren onleesbaar gemaakt ? Probleempje met 'The Factory'?
 
Best een gaaf ding.
Maar voor Krugger begrippen valt ie me wel wat tegen.

En waarom zijn alle Harley Davidson texten/logo's op zijn motoren onleesbaar gemaakt ? Probleempje met 'The Factory'?
Ja, hij heeft toen in Daytona een boete/sanktie gekregen van "the company" voor zijn vorige motoren, CCI zou uiteindelijk de boetes gaan betalen dacht hij ..
 
Die gigantische schijven verneuken het hele ding.

Voor de rest best wel een cool ding! Een beetje 'anders' dan zijn voorgaande werk, maar wel sjiek hoor.
 
Vind het wel een leuke fiets(fietszadel en lamp) :X maar gooi dat gigantische nummerbord er af en hij is meteen 10km/u sneller en mooier :Y
 
Mooie fiets.

Maar ik zou dat zeil van een nummerplaat van de voorkant afslopen. En die stalen pannenkoeken van remschijven vervangen door wat slankere, minder aanwezige exemplaren. En als die plaat van de voorkant af is, is er ook plaats voor een andere koplamp.

Jammer dat er geen kentekenplaat opzit, met zo'n achterkant wordt dat toch wel een uitdaging...... Toch maar weer de plaat aan de achteras vastzetten?
 
Jammer dat er geen kentekenplaat opzit, met zo'n achterkant wordt dat toch wel een uitdaging...... Toch maar weer de plaat aan de achteras vastzetten?
en ook geen achterlicht......

ik vraag me zelfs af of hij wel rijdende motoren bouwt, die dingen van hem zijn zo extreem dat er volgens mij zelden een kenteken op zit...

rijden zullen ze wel doen maar op straat ?
 
Er zit een gloeiende spijker links naast het achterwiel. Moelijk te zien, lekker veilig....

Als showobject in een vitrine is ie misschien wel geslaagd. Als dagelijkse heen en weer motor is het echt helemaal niets. Zo zal viezigheid van de achterband allemaal tussen de bak en het blok in komen en zal je jezelf het ..... poetsen om het allemaal enigzins schoon te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan