muziek tijdens het choppen

... sepultura ...
Het nieuwe 2006 album "Dante XXI" is wel weer te pruimen, maar de rest wat ze de laatste jaren (na Roots) geproduceerd hebben is grotendeels k*t ...

Nèh, geef mij dan Soulfly maar, een paar weken geleden alweer gezien in 013 maar dat staat nog als een huis hoor!
 
Het nieuwe 2006 album "Dante XXI" is wel weer te pruimen, maar de rest wat ze de laatste jaren (na Roots) geproduceerd hebben is grotendeels k*t ...

Nèh, geef mij dan Soulfly maar, een paar weken geleden alweer gezien in 013 maar dat staat nog als een huis hoor!

Je hebt gelijk was ook een tijdje k#t, maar ja ze moesten wat nadat hun grote invloed soulfly oprichtte...... maar van zo'n drummert kan ik altijd genieten....

Soulfly is zeker lekker, maar vergeet ook niet het eenmalig ooit opgerichte nailbomb, ook met Max...... Toedertijd op dynamo gezien.
 
Nashville Pussy was veel vetter met Corey Parks er bij, maar die doet tegenwoordig goede zaken met Duane Peters..

Of, nog beter... De vorige formatie van enkele bandleden van Nashville Pussy, Nine Pound Hammer rockte nog veel beter!!
;)
klopt alleen wat is dat wijf ontiegelijk lelijk van dichtbij...

eh bij mij in't schuur:stray cats,gene vincent,crazy cavan,the cramps,the gogetters,motorhoofd,metalica,wisselengelijkstroom,stevey ray vaughan,rory callagher en last but not least: WANG-DANG!....sweet BOOM TANG!
 
mooiste festivals waren nog altijd de dynamo festivals nog op de ijsbaan en vliegveld.

gij het groot gelijk........

Ik heb er zelfs 6 edities bij gewerkt als crew lid met alle bijbehorende voordeeltjes, zoals gratis eten, alle acces pas, heel veel bands van dichtbij zien, heel de dienst in een busje rondcrossen met veel ontheffingen zodat ik dingen mocht doen op de weg die andere niet mochten en genieten van geweldige atmosfeer, vooral toen er nog autoos op het terrein mochten staan op het vliegveld. 4 dagen leefde ik op dat terrein..... geweldige herrineringen. Toen het geheel naar Nijmegen ging ben ik na 1 editie afgehaakt en was het plezier weg.....

aaah vroeger toen de cassettebandjes nog van hout waren..... ;)
 
Dynamo rules. Vooral de ijsbaan tijd , een gulden entree en echt bier.
Tijdens het choppen in die tijd blijven hangen. luister veel rock van die tijd .
Tegenwoordig ook veel van in-flames, en nightwish. Wat dacht je van concert ;
class of the titans. met slayer megadeath enz. weet datum niet meer exact.
 
Dynamo rules. Vooral de ijsbaan tijd , een gulden entree en echt bier.
Tijdens het choppen in die tijd blijven hangen. luister veel rock van die tijd .
Tegenwoordig ook veel van in-flames, en nightwish. Wat dacht je van concert ;
class of the titans. met slayer megadeath enz. weet datum niet meer exact.
Datum weet ik ook niet meer, maar het was Slayer, Megadeth, Anthrax, en Suicidal Tendencies ... in de groenoordhallen in Leiden :} :} :}

Vooral ST maakt op mij veel indruk!
 
vet he, die mike muir die als een gestoorde tekeer gaat...

keer of 4 gezien en blijft goed....play it loud rocky ;)
Yep, 'kheb hem daarna nog een keer in het "oude" Noorderlicht gezien met ST, en als voorprogramma's Cyco Miko en Infectious grooves ... da's dus gewoon 3 uur Mike Muir aan één stuk :} :} :}
 
Niet dat ik veel in de garage te vinden ben, want ik heb nog geen chopper. Maar toch: ik zet meestal tijdens het klussen Kaiser Chiefs, Editors of de Strokes aan :)

Soms Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Foo Fighters, etc :)

Ja, vrij commercieel allemaal, scheld me maar verrot :P Vind het gewoon lekkere muziek, kan er niets aan doen ;) Vooral de Kaiser Chiefs zijn :}
 
full

}) Gr.hotdog 8-)
 
Iemand interesse in twee kaartje voor The Reverend Horton Heat op 15 april in de Melkweg in A'dam..?

Helaas kan 'k er niet heen.. Moet naar Canada voor het werk. :)


30 Euries, dan bespaar je de reserveringskosten etc. van 6 á 7 piek..
 
Terug
Bovenaan Onderaan