Nieuw rubber

Zo dr. Bral, vandaag GEEN vis op het menu voor jou mag ik aannemen
;)

Denk dat ze in Katwijk nu platliggen voor het altaar, die gieren het uit, gaan al stemmen op om Bossie00 nu burgemeester te maken.
Katwijk staat voor eens al altijd op de landkaart.
Bush jr. heeft zijn adviseurs reeds bijeengeroepen om te kijken om Katwijk te boycotten, dus geen schol meer uit Katwijk.

Bossie00, veel veilige kilometers, nog maar een keertje de geschiedenisboeken raadplegen & veel bidden :}
 
weten jullie een forum waar ze normaal doen, ik zou graag dat adres willen.
van alle antw zijn er een paar die met me vraag te maken hebben.
ik weet dat ik een kut motor heb, maar ik ben snel tevreden
 
weten jullie een forum waar ze normaal doen, ik zou graag dat adres willen.
van alle antw zijn er een paar die met me vraag te maken hebben.
ik weet dat ik een kut motor heb, maar ik ben snel tevreden

Tja, welk antwoord wil je horen dan?
Er is 3x gesuggereerd om even kijken wat voor banden er nu op liggen of om even voor advies naar een motorzaak te gaan. Prima advies lijkt me.
 
Vindt je het gek dat je zo'n reacties krijgt?
Zonder gein, bandenitems zijn reeds tig maal het forum gepasseerd, de haat -- liefde verhouding tussen HD en "Japaners" is reeds zo oud als de eerste Japaner op de weg kwam (weet niet zo snel wie eerder was Honda of Suzuki).
Verlies 1 zaak even niet uit het oog: onze gemeenschappelijke deler is MOTOR en motorrijder.
Elkaar een beetje "afzeiken" hoort erbij, maar als je wat langer rondloopt op MF leer je de meeste wel kennen en geloof me, ze vallen best mee (ken er zelfs een paar met een klein hartje) :Y :Y :Y

Kijk eens bij andere topics en je zult zien/lezen dat er best goede, zinvolle en bruikbare tips op een vraag komen.
Zo ga er een eind aan breien (nee, nee geen heaumeau) Bossie, het is net als in het verkeer, er zijn automobilisten welke ons van de weg willen afrijden en er zijn er die ons ruimte geven. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan