Motortocht gehandicapten 12 mei 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja...
alle windstreken moeten maar een beetje met mekaar afspreken lijkt me...
wie van oost (a 12 uit utrecht) komt kan bij total NA Clausplein aanhaken lijkt me...mits die route gevolgd wordt....
wordt vervolgd....
 


nee nog niet :+
ik en deze hebben er zin in :Y


full
 
vanwege een fout bij de leverancier heb ik 15 T-shirts van ons Z(etters) om uit te delen aan de meerijders.

ik weet alleen niet hoe ik ze bij jullie krijg, als er iemand mij een e.mail stuur dan kan er wat worden afgesproken.

mail adres staat in mijn profiel.

dus als iemand iets hiermee wil dan hoor ik het wel.

er zijn twee rijders (recycle en kawasutra) uit ons topic welke mee rijden en die hebben er al een bij zich.

post-30-1144617305.jpg
 
Laatst bewerkt:
vanwege een fout bij de leverancier heb ik 15 T-shirts van ons Z(etters) om uit te delen aan de meerijders.

ik weet alleen niet hoe ik ze bij jullie krijg, als er iemand mij een e.mail stuur dan kan er wat worden afgesproken.

mail adres staat in mijn profiel.

dus als iemand iets hiermee wil dan hoor ik het wel.

er zijn twee rijders (recycle en kawasutra) uit ons topic welke mee rijden en die hebben er al een bij zich.

(Afbeelding)

Heb jij dat ook voor de GL 1000, 1100, 1200 1500 en de 1800??

trusten en tot Maandag!!
 
vanwege een fout bij de leverancier heb ik 15 T-shirts van ons Z(etters) om uit te delen aan de meerijders.

ik weet alleen niet hoe ik ze bij jullie krijg, als er iemand mij een e.mail stuur dan kan er wat worden afgesproken.

mail adres staat in mijn profiel.

dus als iemand iets hiermee wil dan hoor ik het wel.

er zijn twee rijders (recycle en kawasutra) uit ons topic welke mee rijden en die hebben er al een bij zich.

(Afbeelding)


he, mooi initiatief!
:} :}
 
Er wordt vertrokken vanuit de MAcD in Amersfoort Noord, dus vandaar is eht de A1 op. Kunnen je onderweg misschien wel ergens oppikken/motorpoolen? :)

Ow dat zou super zijn *D
Anders moet ik eerst weer de andere richting op...
Carpool plaats bij Ziekenhuis Gooi-Noord lijkt me wel handig. Zit aan de A1, afslag Huizen/Blaricum, stoplichten links (PAS OP BUSBAAN, VOOR het hek blijven ;-) ) en dan de volgede stoplichten rechtdoor (oprit snelweg als het ware weer op) en dan de eerste gelijk rechts en dan dat parkeerplaatsje. We kunnen daar afspreken om 7.45? Vanuit Amersfoort is het klein half uurtje... :]

Is dit wat?
 
vanwege een fout bij de leverancier heb ik 15 T-shirts van ons Z(etters) om uit te delen aan de meerijders.

ik weet alleen niet hoe ik ze bij jullie krijg, als er iemand mij een e.mail stuur dan kan er wat worden afgesproken.

mail adres staat in mijn profiel.

dus als iemand iets hiermee wil dan hoor ik het wel.

er zijn twee rijders (recycle en kawasutra) uit ons topic welke mee rijden en die hebben er al een bij zich.

(Afbeelding)

Stuur ze maar op naar Postbus 328 8070 AH te Nunspeet
Verzendkosten ontvanger

Deel ik ze wel uit, ik hoop althans dat er 15 kawaridders zijn,die passagiers hebben dan wat mij betreft de 1e keus :+

OK?
 
Stuur ze maar op naar Postbus 328 8070 AH te Nunspeet
Verzendkosten ontvanger

Deel ik ze wel uit, ik hoop althans dat er 15 kawaridders zijn,die passagiers hebben dan wat mij betreft de 1e keus :+

OK?


oke ik ga er voor zorgen dat ze bij je komen, verzend kosten maakt mij niet uit schrijf ze wel af betaald de belasting ook een beetje.

:Y *O* heel veel plezier er mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan