Custumizen van een intruder VS700 1985

jbusser

Rookie
22 apr 2006
7
0
Nijmegen
Hey,
Ik rijd nu al weer 14 jaar op mijn VS en deze is nu echt aan een opknapbeurt toe.
Dit wil ik meteen goed doen!
Nu heb ik echter één probleempje, ik heb ivm. werk weinig tijd om te reizen maar en zoek dus erg veel op internet naar accessoires, onderdelen etc.
Helaas: Ik wel zie erg veel gechopte intruders, dikke vorken met gwijzigde balhoofdshoek. monoseats, floorboards etc.
Helaas heb ik nog steeds geen site gevonden waar behoorlijk wat Intruder onderdelen te krijgen zijn.
Heeft iemand er ervaringe meer, of weet iemenad waar ik zoiets zou kunnen vinden?
Let wel, het hoeft (mag) geen uitsluitende online-shop zijn maar i.v.m. vernoemde tijdgebrek wil ik niet voor Jan L. naar een verre lokatie rijden.
Overigens woon ik zelf in Nijmegen.
Heeft iemand een idee?
 
...... en geef'es ff aan wat je precies wil gaan doen? Gewoon 'bolt-onnen' of radicaal? En heb je enige ervaring hierin, ben je een bitsky handy (voor een analist...),of wil je alles (...?) láten doen?
 
ik heb nog wel een setje floorboards voor de VS700 liggen O-) nieuw, nooit gebruikt, zit alleen een beetje stof op van het liggen. Interesse? 0614801213
suzuki-savage-93-bikepics-479302.jpg
 
@ bugeater
Handy ben ik in zoverre dat ik vrijwel alles kan monteren/demonteren. r zijn een paar dingen die ik moet laten doen en dat is het overtrekken van de seats (als ik geen geschikte vervanging kan krijgen) omdat ik niet zo heel erg vaak achter de naaimachine zit ;)
Het frame spuiten heb ik een "Mannetje" voor.
Het enige dat ik eigenlijk verder niet zelf kan is het het fijnere afstelwerk, de rest lukt wel.
Ik moet (finaciën hè) alles gefaseerd doen en voorop staan nu:
Nieuwe koplamp, nieuwe of herstelde seat(s) (ik zou liever naar een monoseat gaan, zien er erg slecht uit)

Verder ben ik eigenlijk wel aan een hele nieuwe voorvork toe (wat roestig) maar dat kan nog wel even wachten daar ik vorig jaar de keringen nog heb gereviseerd.

Voor het sluitwerk gaat natuurlijk alles van het frame en dan zal ik nog wel het één en ander tegenkomen vrees ik dus een exate lijst van musten en wensen heb ik nog niet.

@savagepielk
Absoluut interesse, beetje afhankelijk van de prijs.
Neem zsm contact met je op

THNX
 
er wil iemand de floorboardset ophalen voor 60 euro, als je snel bent kun je nog een tegenbod doen, anders zijn ze weg

edit; na alle "deze raak je makkelijk kwijt voor dit bedrag" zijn ze eindelijk verkocht!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan