breed 22mm stuur gezocht

ga gewoon kijken bij je motorzaak, dan betaal je ongeveer een euro per mm dikte (22 euro dus :P ) voor een 85cm dragbar van Highway Hawk. Highway Hawk chroom staat niet goed bekend, maar met de sturen heb ik goede ervaringen. Zolang je af en toe een lapje erover haalt gaat het niet roesten.
 
ga naar de plaatselijke bouwmarkt en koop een 22mm buis of was het 25mm, koop je per meter,
goedkoop en makkelijk. :Y
 
en dat moet je dan nog buigen (of niet, whatev) en verchromen... dat is duurder :+
daar heb je toch een buig-ijzer voor, is niet zo moeilijk gewoon proberen en het verchromen valt mee, heb net een zijstander laten verchromen voor € 15,-
of laat hem poedercoaten. :Y
 
Ik zou graag staan te kijken als er zo'n gelukkige ziel aan komt knorren met een soort van dragbar of wat dan ook gefabriekt van verwarmingspijp. Ben benieuwd wat er gebeurt als hij/zij eens lekker hard remt en daarbij met vol gewicht tegen het stuur leunt.... Zou het dan nog dezelfde vorm hebben?

/edit/ tegelijk gepost met bovenstaand, in dat geval, ben ik met dommertje maar kan dat poppetje niet vinden
 
Dat word dan CV buis??
1x hard remmen en je hebt een ander model stuur :?
maar roest niet
full
 
dan moet je het wel aansluiten... ideale handvatverwarming... handvatten van metaal, koelvloeistof door je stuur leiden, komt wel goed :+ dat is geen koude handen voor de berijder *D
 
Bij louis dacht ik 98 cm breed ongeveer 35- 45 euro, en voor bekabeling via stuur rond de 60 euro

www.louis.de ( zoeken bij: LENKER )
http://www.motozoom.nl (www.motozoom.nl) :]

heb zelf die van 39 euro 98 cm breed 22mm dik ,tevreden over *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan