andere bandkeuze voor HD

kawaidioot

MF veteraan
9 jun 2004
17.974
149
Zevenhuizen (Zuid-Holland)
vraagje aan andere Harley liefhebbers,...

Ik heb hier een paar wielen waar andere banden op moeten, maar welk merk en type daar ben ik nog niet echt uit.
Het achterwiel heeft op dit moment een Conti-K112-MT.90.H16T.71H, deze band is te breed! en te hoog voor de Harley, waar deze straks in geplaatst moet worden, want de wangen van deze band raken het spatbord-bevestigingspunt bij inveren.
Dus ik zoek een iets smallere en een lagere band.
De voorband is een Conti-TK22.SuperTwin-3,25-19-54H,...voor deze zoek ik ook een vervanger.

Wie heeft er voor mij info over de banden welke ik om de betreffende velgen kan plaatsen en het liefst ook enige ervaring delend met betrekking tot weggedrag....

8-) 8-)

alvast bedankt......
 
Laatst bewerkt:
Het fijne van een k112 is dat bijna elke band met dezelfde maat smaller en lager is dan die die k112...dus misgrijpen gaat niet gauw, tenzij je Avon MKII's gebruikt , die zijn ook nogal bol..

En zo'n supertwin, tja, daar kan je 20 tot 30 k mee doen, wat je anders zou moeten nemen weet ik zo niet.
 
de Avon gangster word nu veel gebruikt .
past onder elke harley. heeft witte zijvlakken.
de Avon am-20 roadrunner is er ook in de maat die je nu hebt.
130/90-16 71h tl.
 
dit zijn avon gangsters :

full
 
weet niet wat jullie ervaring met die gangsters is maar ik had ooit onder mijn
vorige ratsuus van die dingen...zien er leuk uit maar ik ving het veel geld voor een band die na 8000 op apegapen licht(achter) en nee dat kwam niet door burnoutongein
 
Terug
Bovenaan Onderaan