Zelfbouwen op basis van..

5 mei 2006
6
0
den oever
Goeiedag,

Ik ben van plan zelf een ploffer te bouwen die veel lijkt op 't plaatje, maar ik ben d'r nog niet helemaal uit op basis van welke op te knappen fiets precies.

Als iemand suggesties heeft, dan stel ik dat zeer op prijs? 'n Kale X4 (Dld.) lijkt nu de beste papieren te hebben...Welke fiets zouden jullie een goede start vinden?

groet,

ström

 
..... hou je in Peter, hou je in...

Mooi plan! Plaats nog ff een piccie van zo'n duitse X4, dan weten we waar je het over hebt.
 
Dit is 'm...moet natuurlijk wel vreselijk veel af en verzaagd worden, maar ja, da's 't leuke...eigenlijk vind ik deze van zichzelf al te 'mooi' om er aan te knutselen, vandaar dat ik wilde vragen of iemand een alternatief voor de basis zou weten...

bedankt voor je reactie, trouwens...

 
Hey Strom, ziet er goed uit. Kijk ff op de blog van FD, staan zat hele mooie fietsen op. Zoek op Max Schaaf, Salinas Boys etc.

Kijk ook ff bij voorstellen, weten we gelijk wie je bent, maakt het allemaal wat minder anoniem!

Zulke frames zijn er genoeg te krijgen!
 
Bonneville,

Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je precies met dat blog van FD, want daar heb ik nog nooit van gehoord en de zoek-functie hier is een beetje kapot, so to say.

ström
 
Beste Bonneville, Knogjärn,

Dank jullie wel! Hmm, FD in 't jargon, had 't eigenlijk ook wel kunnen weten.

Tja, die X4 natuurlijk alleen voor de componenten en de pk's...ik wil eigenlijk geen Amerikaans blok, te duur, vandaar...

Maar, ik stel links naar zulke frames erg op prijs!

Nogmaals bedankt en prettig weekend.

ström
 
Terug
Bovenaan Onderaan