Camera op de motor

net terug van de makro had gebeld hebben jullie sony met dv in/out ja die hebben we.kom je daar niet dus :(

ik wil nu videocamera van sony welk type kan ik het beste nemen :? wil er wel later eventueel bullitcam op aan kunnen sluiten *O*
 
Weet iemand nog een goeie maar beetje betaalbare bullitcam te vinden?
Ik zie soms prijzen van 200 euro en meer... -O-
 
net terug van de makro had gebeld hebben jullie sony met dv in/out ja die hebben we.kom je daar niet dus :(

ik wil nu videocamera van sony welk type kan ik het beste nemen :? wil er wel later eventueel bullitcam op aan kunnen sluiten *O*

DV-in en DV-uit heeft mijn Sony DCR-PC8e ook...alleen daar schiet je niks mee op voor een bullit....voor een bullit heb je AV-in en AV-uit nodig. Voor zover ik weet zijn bullits NIET digitaal. DV-en/uit is alleen voor en naar je pc om het beeld over te zetten op je HD.
 
DV-in en DV-uit heeft mijn Sony DCR-PC8e ook...alleen daar schiet je niks mee op voor een bullit....voor een bullit heb je AV-in en AV-uit nodig. Voor zover ik weet zijn bullits NIET digitaal. DV-en/uit is alleen voor en naar je pc om het beeld over te zetten op je HD.
ow okeej ja kan wel weet t allemaal ook ni pcies haha.dan maar eentje zoeken met av in en out
 
heb n gewone sony digitaal met tankhouder en sinds gisteren met wat geknutsel zelf deze gemaakt voor achteruit beelden of vooruit langs de motor

full


full


tankhouder van www.sportbikecam.commet oude camera om te proberen

full


filmpjes bewerk ik met moviemaker
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een tijdje een JVC camcorder met av-in liggen. Heel leuk om hem op je tank te mounten, alleen heb ik een blauw ruitje en krijg je zo'n lelijk beeld. :P Op dit moment heb ik een bullet cam (sony 1/3" super HAD CCD) in bestelling staan (100 euro). Het schijnt wel een goed ding te zijn. Binnenkort even testen. ;)
 
bedoel je zoiets?
klik

Juist.
Maar... deze is in ponden gegeven. De camera wil ik natuurlijk in kleur, dus nog een zooi extra komt erbij.
Hier komt nog een voeding bij denk ik?

Dan zit je toch weer aan 100 pond + voeding. -O-
 
Ik heb al een tijdje een JVC camcorder met av-in liggen. Heel leuk om hem op je tank te mounten, alleen heb ik een blauw ruitje en krijg je zo'n lelijk beeld. :P Op dit moment heb ik een bullet cam (sony 1/3" super HAD CCD) in bestelling staan (100 euro). Het schijnt wel een goed ding te zijn. Binnenkort even testen. ;)

Mag ik vragen waar je deze hebt aangeschaft?
Komen hier nog extra's bij?

En zou je me willen mailen tegen de tijd dat je hem getest hebt?
Ik ben heel erg benieuwd. Al heel lang ben ik op zoek, maar nooit kunnen slagen.
De prijs die jij noemt vind ik goed te doen. :Y
 
Ik heb al een tijdje een JVC camcorder met av-in liggen. Heel leuk om hem op je tank te mounten, alleen heb ik een blauw ruitje en krijg je zo'n lelijk beeld. :P Op dit moment heb ik een bullet cam (sony 1/3" super HAD CCD) in bestelling staan (100 euro). Het schijnt wel een goed ding te zijn. Binnenkort even testen. ;)
jvc lijkt me ook wel een goed merk O-) ben lastig hoor :P welke type is het van jvc :?

ja idd ff laten weten als je het getest hebt ben benieuwd *D
 
Hey GSX girl, ik heb onlangs een JVC 225 gekocht en een camerasteun. In mijn ondertitel staat een filmpje van de Megameeting met deze steun. ondertussen ben ik hem al 5cm aan het verhoden geweest en nu is het beeld pas echt goed (maar ja, universele steun, maar dus niet voor oudere modellen). Ik heb een camera voor 200 euro gekocht en ik weet dat er iemand op marktplaats is die een JVC 239 verkoopt in Breda voor 200. Das volgens mij ook een goede.

Je kan natuurlijk ook een keer met iemand meerijden die een camera heeft, veel leuker dan zie je jezelf op beeld. Dat zie ik nu helaas niet.
 
Ik verwacht de bullet cam volgende week binnen te krijgen. Als alles werkt zal ik hier wel een filmpje posten. :Y

full
 
Humzz, is het hebben vaan een camera op je motor legaal.
Je filmt immers andere mensen zonder toestemming, en dat is bij mijn weten verboden :?
 
Humzz, is het hebben vaan een camera op je motor legaal.
Je filmt immers andere mensen zonder toestemming, en dat is bij mijn weten verboden :?
zou wel kunnen, maar hoeveel mensen zijn er niet die ook filmen met de telefoon
 
bij ´´ video in´´ kan alleen de 96E het.... das een normale video ingang..

zo te zien hebben de DCR-HC35E de 46E en de 96E een ´´I link DV in´´ alleen bij die drie staat er een JA´tje achter en dis een DV in.. weet nie of die bullitcams ook me die aansluiting geleverd kunnen worden..

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan