Camera op de motor

bij ´´ video in´´ kan alleen de 96E het.... das een normale video ingang..

zo te zien hebben de DCR-HC35E de 46E en de 96E een ´´I link DV in´´ alleen bij die drie staat er een JA´tje achter en dis een DV in.. weet nie of die bullitcams ook me die aansluiting geleverd kunnen worden..
ja voor bullitcam had je toch av nodig :? wordt nog n hele opgaaf volgens mij. me vader wou vanaaf gaan kijken voor een camera voor *D alleen magniet meej anders wast geen verrassing meer :( iemand mss een afbeelding hoe die av aansluiting er uit moet zien zodat ik toch de goede krijg straks *O*
 
Humzz, is het hebben vaan een camera op je motor legaal.
Je filmt immers andere mensen zonder toestemming, en dat is bij mijn weten verboden :?

waar haal je dat nu weer vandaan, mensen toch, zoek het eerst op voor dat je hier onzin post.

alles van de openbare weg zolang je de manesen niet moetwillig stalkt is vrij om op te nemen.

behalve in een interview dan kan en mag er van te voren gevraagd worden om het niet of afgeschermt uit te zenden.

prive voor je eigen is alles mogelijk zolang het op de openbare weg is.

bij gevaarlijke acties of strafbare feiten kan justitie overgaan naar verzoek of in beslagname voor onderzoek, je mag uiteraard een kopie voor je zelf houden.
dan zul je er een uitzend verbod op krijgen.



nee, ik heb een goeie kope jvc en werkt prima. :W
 
waar haal je dat nu weer vandaan, mensen toch, zoek het eerst op voor dat je hier onzin post.

alles van de openbare weg zolang je de manesen niet moetwillig stalkt is vrij om op te nemen.

behalve in een interview dan kan en mag er van te voren gevraagd worden om het niet of afgeschermt uit te zenden.

prive voor je eigen is alles mogelijk zolang het op de openbare weg is.

bij gevaarlijke acties of strafbare feiten kan justitie overgaan naar verzoek of in beslagname voor onderzoek, je mag uiteraard een kopie voor je zelf houden.
dan zul je er een uitzend verbod op krijgen.



nee, ik heb een goeie kope jvc en werkt prima. :W
ook met aansluiting voor bullitcam zo ja welk type :?
 
Vandaag de tony hawk camera in Amerika bestelt. Deze camera schrijft direkt op een SD kaartje. Je kan daarna de video van de SD kaart halen en op de PC zetten. Resolutie is niet zo hoog maar je hebt geen losse video camera meer nodig.

Als de camera binnen is zal ik wel even wat video materiaal maken en laten zien. Bij interesse, het goedkoopste adres wat ik gevonden heb is (met ook laagste shipping cost van $19.99, maakt een totaal van ongeveer 55 euro):

http://www.gamestop.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product_id=322254

Features:
Dual-mode video camera

640x480 as webcam, 320x240 as helmetcam, 15fps

Built in microphone
Built in targeting laser
CD-Rom with editing software
Helmet strap with clip
32 MB Secure Digital card
USB cable
Requires 2 AA batteries

Tony Hawk HelmetCam System Requirements:
Windows ME, 2000, and XP
300 MHz or faster processor
64 MB RAM
300 MB free hard disk space
USB interface/port enabled
4x CD-ROM
16-bit Windows compatible sound device

Foto's:
P303-1000-call3a-ca.jpg

P303-1000-call4-ca.jpg
 
waar haal je dat nu weer vandaan, mensen toch, zoek het eerst op voor dat je hier onzin post.

alles van de openbare weg zolang je de manesen niet moetwillig stalkt is vrij om op te nemen.

behalve in een interview dan kan en mag er van te voren gevraagd worden om het niet of afgeschermt uit te zenden.

prive voor je eigen is alles mogelijk zolang het op de openbare weg is.

bij gevaarlijke acties of strafbare feiten kan justitie overgaan naar verzoek of in beslagname voor onderzoek, je mag uiteraard een kopie voor je zelf houden.
dan zul je er een uitzend verbod op krijgen.



nee, ik heb een goeie kope jvc en werkt prima. :W
Klinkt aannemelijk.vooral dat met die gevaarlijke acties/strafbare feiten.
Hoe ben je zo zeker van je zaak? Ik vraag dit omdat er zo veel wordt gezegd.

bv, als ik op klaverblad film mag dit? of is dat reden tot in beslag name?

groet :]
 
Vandaag de tony hawk camera in Amerika bestelt. Deze camera schrijft direkt op een SD kaartje. Je kan daarna de video van de SD kaart halen en op de PC zetten. Resolutie is niet zo hoog maar je hebt geen camera meer nodig.

Als de camera binnen is zal ik wel even wat video materiaal maken en laten zien. Bij interesse, het goedkoopste adres wat ik gevonden heb is (met ook laagste shipping cost van $19.99, maakt een totaal van ongeveer 55 euro):

http://www.gamestop.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product_id=322254

Features:
Dual-mode video camera

640x480 as webcam, 320x240 as helmetcam, 15fps

Built in microphone
Built in targeting laser
CD-Rom with editing software
Helmet strap with clip
32 MB Secure Digital card
USB cable
Requires 2 AA batteries

Tony Hawk HelmetCam System Requirements:
Windows ME, 2000, and XP
300 MHz or faster processor
64 MB RAM
300 MB free hard disk space
USB interface/port enabled
4x CD-ROM
16-bit Windows compatible sound device

Foto's:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
zkr wat posten ja voor het resultaat *D
maar ikwil toch voor een camera gaan en later bullitcam er op aan kunnen sluiten :Y iemand plaatje hoe die aansluiting er uit ziet voor bullit cam :? als me vader vanaaf gaat kijken zodat ik wel de goede krijg O-)
 
zkr wat posten ja voor het resultaat *D
maar ikwil toch voor een camera gaan en later bullitcam er op aan kunnen sluiten :Y iemand plaatje hoe die aansluiting er uit ziet voor bullit cam :? als me vader vanaaf gaat kijken zodat ik wel de goede krijg O-)
av-in en av-uit dat moet je gewoon even vragen,
hier nog even voor je gezocht meisje...
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.geocities.com/columbiaisa/cableconnections_files/tv-av-in.jpe&imgrefurl=http://www.geocities.com/columbiaisa/cableconnections.htm&h=299&w=200&sz=27&tbnid=9gWziRq3ZqA6mM:&tbnh=111&tbnw=74&hl=nl&ei=zHpkRJmMIqjiQe2SgfoJ&sig2=Evd-ft3jJXoB_shjTWtHFw&start=64&prev=/images%3Fq%3Dav-in%26start%3D60%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26safe%3Doff%26sa%3DN
 
Ik heb eensteun van motorsticker en heb hem idd gewoon op de tank. Ik vind het prima.

Tuurlijk bullet cam zou leuker zijn maar als eerste keer is dit voor mij prima, kijken of het allemaal bevalt etc.

Hetgene ik nu mis :

- Bulletcam (maarja de kosten)
- audio in ! ( ik wil uitlaat geluid op nemen, niet het motor geluid )

Verder is het echt prima te doen allemaal.

Klein voorbeeldje.

http://rapidshare.de/files/20164986/MFA110506g.wmv.html



Donker ruitje is idd prima! ik heb ivm scheur in donkere ruitje nu het lichte erop zitten en dat is toch niet helemaal je van het ivm zon en reflectie etc.

Waarom kan je zonder audio in geen uitlaat geluid opnemen dan?
 
Vandaag de tony hawk camera in Amerika bestelt. Deze camera schrijft direkt op een SD kaartje. Je kan daarna de video van de SD kaart halen en op de PC zetten. Resolutie is niet zo hoog maar je hebt geen losse video camera meer nodig.

Als de camera binnen is zal ik wel even wat video materiaal maken en laten zien. Bij interesse, het goedkoopste adres wat ik gevonden heb is (met ook laagste shipping cost van $19.99, maakt een totaal van ongeveer 55 euro):

http://www.gamestop.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product_id=322254

Features:
Dual-mode video camera

640x480 as webcam, 320x240 as helmetcam, 15fps

Built in microphone
Built in targeting laser
CD-Rom with editing software
Helmet strap with clip
32 MB Secure Digital card
USB cable
Requires 2 AA batteries

Tony Hawk HelmetCam System Requirements:
Windows ME, 2000, and XP
300 MHz or faster processor
64 MB RAM
300 MB free hard disk space
USB interface/port enabled
4x CD-ROM
16-bit Windows compatible sound device

Foto's:
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Dit is dus heeeeel erg interessant. :Y :Y :Y
Laat het zeker weten hoe het beeld is.
Misschien dat je ook nog een stukje film wilt posten? O-)
 
ja video in is t zelfde als AV in... gaat met de aansluiting ''cinch'' en dat heeft dus alleen de 96E blijkbaar...
 
Humzz, is het hebben vaan een camera op je motor legaal.
Je filmt immers andere mensen zonder toestemming, en dat is bij mijn weten verboden :?
nee is niet illegaal

wel kan de politie bij staande houding naar de beelden vragen...dus liever geen teller in beeld

over staande houden geproken....je kan altijd de KLPD vragen of ze je willen filmen


http://rapidshare.de/files/5536084/police1.wmv.html :+

Post van Jaymn in topic 'Na anderhalf jaar sta ik eindelijk op de film:X'
 
Het is altijd zo dat je je film naar wmv omzet , dat je kwaliteit er niet beter op wordt. Je kan de kwaliteit wel beter krijgen maar dan ben je zo 80 mb kwijt aan een filmpie van 5 min. of zoiets, als je je filmpjes online wil zetten ben je in verhouding nogal lang aan het downloaden dan dat je de film bekijkt.

De filmpies van ons (buikschuivers) zijn het meest gemaakt met een Sony dcr-trv 110e. Is al een oudje (ong. 6 jr) maar doet het nog prima, hup in de tanktas en filmen maar.

Zorg in ieder geval dat je accu vol is :X
[me]Sjeik heeft al een ritje gehad met prachtige acties , bleek ie niets opgenomen te hebben (accu leeg)[/me]
|(
Jij hebt een bulletcam dus, begrijp ik hieruit? Is die dan altijd gemonteerd op een vaste plek? Want op een helm heb ik m nog niet gezien in de filmpjes.
 
Jij hebt een bulletcam dus, begrijp ik hieruit? Is die dan altijd gemonteerd op een vaste plek? Want op een helm heb ik m nog niet gezien in de filmpjes.


nope, film met digi sony cam, bulletcam zou ik ook niet aan de helm bevestigen, dit geeft naar mijn idee veels te onrustige beelden, draaien - op en neer bewegen ect (zie filmpie van Curver van mega meeting )
 
Vandaag de tony hawk camera in Amerika bestelt. Deze camera schrijft direkt op een SD kaartje. Je kan daarna de video van de SD kaart halen en op de PC zetten. Resolutie is niet zo hoog maar je hebt geen losse video camera meer nodig.

Als de camera binnen is zal ik wel even wat video materiaal maken en laten zien. Bij interesse, het goedkoopste adres wat ik gevonden heb is (met ook laagste shipping cost van $19.99, maakt een totaal van ongeveer 55 euro):

http://www.gamestop.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product_id=322254

Features:


Dual-mode video camera

640x480 as webcam, 320x240 as helmetcam, 15fps

Built in microphone
Built in targeting laser
CD-Rom with editing software
Helmet strap with clip
32 MB Secure Digital card
USB cable
Requires 2 AA batteries

Tony Hawk HelmetCam System Requirements:
Windows ME, 2000, and XP
300 MHz or faster processor
64 MB RAM
300 MB free hard disk space
USB interface/port enabled
4x CD-ROM
16-bit Windows compatible sound device

Foto's:
(Afbeelding)
(Afbeelding)


ik ben erg benieuwt naar het beeld en zit er ook geluid bij?? anders zou ik er ook wel 1 willen
 
Terug
Bovenaan Onderaan