carberateur afstellen

sleutelgek

MF'er
17 jan 2005
134
0
annapaulowna
zoals jullie weten is de xz chopper klaar,nu ik er open pijpen en open luchtfilters op heb ,is hij zeer moelijk af te stellen.ik heb nu denk ik de juiste sproeiers gevonden.
maar als je rijd stapvoets is hij ok,accelereren smoort hij en verder het gas helemaal open trekt hij hem wel weer door,wat zal het zijn denken jullie. :]
 
Ben gek op drags.Lekker weinig vermogen onderin,teringlawaai maar het beste is die stationairloop...net een buitenboordmotor.
 
Heel flauw antwoord, maar ik zou hem gewoon ff wegbrengen naar iemand die er verstand van heeft (en evt op een dynobank kan zetten). Als je met een te arm mengsel rijdt kun je je blok in de soep rijden, da's zonde.

*Knukkel's motor staat nu ook bij de motorzaak omdat er 1 pit te arm stond door een lek inlaatspruitstuk
 
Vin ik niet flauw.Heb ze zelf twee maanden eronder gehad.Zie me nog mijn motor de straat uitduwen als ik vroege dienst had.Wilde ik mijn omgeving niet aandoen s'morgens om 5 uur(kleine kinderen en zo)Tegenwoordig word ik zondags gek van het uitlaatgeluid van racers met raceuitlaten.Die hoor je letterlijk van een dorp verder aankomen.Neem mee dat een standaard harley met drags een soort van solex wordt zou ik zeggen op de brandstapel met die dingen.Krengen moeten nog ergens in een hoek liggen.Gaan naar de milieustraat.
 
Gaan naar de milieustraat.
[off topic]
is de milieu straat bij jullie nog gratis? hier kost t een tientje per aanhanger(enkel asser)
dus mijn oud ijzer laat ik wel ophalen, krijg ik er nog wat voor ook,
en alles wat enigzins van hout is, gaat de lucht in
 
Terug
Bovenaan Onderaan