Hoe ben jij verzekerd?

Verzekeren????

  • Ik ben gewoon (= dagwaarde) verzekerd.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben WA-casco verzekerd met taxatie.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben WA-casco met vaste taxatiewaarde verzekerd.

    Stemmen: 3 50,0%
  • Pfff, ik heb geen idee hoe ik precies ben verzekerd.

    Stemmen: 3 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Ruim 12 jaar terug een keer mijn hagelnieuwe Ducati gestolen. De motor stond slechts op een enkel slot en niet op een dubbel slot, wat toen bij de KNMV een verplichting was. Mooi dat ze niet wilde uitbetalen. Is een hele rechtzaak geworden en na anderhalf jaar procederen heb ik een uiteindelijk maar een schikking getroffen voor ik meen 60%. Dus zo geweldig zijn ze niet bij de KNMV. Ik was er ziek van.

tja ik begrijp dat je er goed ziek van was, maar als ie maar enkel op slot stond terwijl dubbel moest, is t toch een beetje je eigen schuld natuurlijk,
 
tja ik begrijp dat je er goed ziek van was, maar als ie maar enkel op slot stond terwijl dubbel moest, is t toch een beetje je eigen schuld natuurlijk,
Formeel gezien wel, het stond zo in de polis, maar de situatie was daar helemaal niet naar. Ik stond even te pinnen en weg motor. Je zet je motor ook tijdens het tanken niet op dubbel slot toch? Daarom ben ik destijds ook een rechtzaak begonnen tegen de KNMV/London & Lancaster. De situatie was zo onredelijk. Gelukkig heb ik er nog een schikking uit weten te trekken, want formeel gezien hadden ze dus gelijk. Ik had ook het geluk dat mijn vrouw op een duur advocatenkantoor werkte en ik mij daarom die rechtzaak kon permiteren.
 
Hoe lang doe je over een pinbeurt ?
En dan ook nog dat ene slot eraf gehaald ?
Of stond ie gewoon helemaal niet op slot en zat de sleutel in het contact ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan