yamaha virago

Ja, qau geluid kan ik me met die longshots meten met de meeste Harley's hoor!

En verder is het vooral een kwestie van slopen geweest. Dat heeft alles bij elkaar niet meer gekost dan een aardig luchtfilter voor een HD :)
 
Tja sorrie t was wat verwarrend, ik hoop dat ik nu goed zit hallo allemaal.
As zaterdag ga ik kijkenbij een yamaha virago van 1995 met 2034 km! op de teller voor 4250 euro, de eigenaar heeft de motor altijd binnen gehad en hem naast zijn open haard gezet als object alleen een paar ritjes gereden, ik heb zelf niet veel verstand ervan dus ervaringen? weetjes ditjes datjes zijn van harte welkom.
Kan het trouwens kwaad als een motor langere tijden stil heeft gestaan? er zit al een nieuwe accu in, ik hoop op veel reakties alvast bedankt
rob
Als hij hem ZELF al bij het brandhout zet is toch geen goed teken.
 
je hebt een kei gave motor, zelf heb ik een virago 535 uit 1992, ik heb er helaas geen foto van, maar dat zal binnenkort komen
 
full
 
@ tornadochoppers . tk -> Ik zie dat je hem te koop hebt staan; wat is de vraagprijs? Denk je dat een grote beurt het 'inhouden' oplost?
 
Blijft een leuk ding. (Zonde van die hondekop...)

Ik heb er destijds een open filter opgezet. Reed gelijk veel beter als met die broodtrommel.

full
 
Blij dat jij er verstand van hebt....
:Z

(Hoe oud was die post eigenlijk?)
Nee jij hebt er natuurlijk veel meer verstand van als dat ik dat heb.
Maar een Harley klinkt als een Harley en een Virago klinkt als een Virago.
Dussss die Virago zal nooit als Harley klinken en vice versa snappie de wortel??Vandaar "Dream On" :W *O*
En daar bij was het als geintje bedoelt.
(en ja ik zag dat de post oud was :+ .)
 
Blijft een leuk ding. (Zonde van die hondekop...)

Ik heb er destijds een open filter opgezet. Reed gelijk veel beter als met die broodtrommel.


PETER S, ik zie dat jij oude type caburateurs onder je virago hebt.
Kunnen die ook onder de mijne, want de mijne is van '88 en er gaan
2 kabels naar de caburateur????
Misschien weet jij dat (waarom die vraag) zal je denken.
Nu kan ik een paar kopen maar deze komen van een virago uit '81
en deze wil ik gaan proberen op de mijne van '88.
Misschien weet iemdand dat wel??
Alvast bedankt. Hier nog even een foto van de achterkant

yamaha-xv750-88-bikepics-503770.jpg
 
Heren,

een virago 700 uit 84 met splinternieuwe achterband , met bekend startmotor-ratel en zwart gespoten tank en covers (enige afstelling v. motor gewenst)

Wat moet ie opbrengen?
 
Op mijn virago ging er maar 1 kabel naar de carburators. En die waren onderling verbonden door een soort hevel. Geen idee of die ook bij jou passen.
 
:] Voor alle Virago Liefhebbers, nu zondag 12 maart is er in Deurne (België) een eerste Belgium/Dutch ViragoClub Treffen met een rit nadien van 110 km.... Meer info hierover vind je op www.viragoclub.be Ieder Virago rijder/ster is van harte welkom :} :]
 
zelf een yamaha 920 gehad met shurgers kuip en 3 delige givi kofferset zelf een kleine 2 ton mee gereden buiten de startmotor nooit geen problemen gehad of het moet die keer in portugal zijn geweest dat de accu de geest gaf tja en voor de lange afstanden is de tank wel een beetje aan de kleine kant
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan