Ik krijg het bijne m'n bek niet uit

Geronimo.

Die hard MF'er
19 jul 2005
524
0
schoonoord
Hallo mannen(en vrouwen natuurlijk), vol trots heb ik m'n Honda hardtail gebouwd en met nog meer trots heb ik hem bereden.
Maar aangezien ik rugpatient ben(paar jaar geleden geopereerd aan een hernia) kan ik het maar slecht volhouden op den hardtail.
Ik ben bang dat ik m'n bike te koop moet gaan zetten en wat anders voor me zelf moet gaan zoeken.
Ik heb hem nog nergens te koop gezet, jullie zijn de eersten die het horen.
Hij staat me nog lang niet in de weg en hij wordt ook niet weg gegeven.

Als er echte liefhebbers zijn kunnen ze me van alles vragen en/of een bod doen via e-mail geronimo72@hetnet.nl (inruil is bespeekbaar maar als ik er geen belang bij heb zeg ik het ook eerlijk)

5%20(Small).JPG

Nieuwe%20afbeelding%20(Small).JPG
 
Oewwwww, da's sund, jong. -O- '(

Succes met de verkoop, moet lukken denk ik met zo'n prachtfiets. Ik hou m'n oren wel open voor een gegadigde.
 
Jammer voor je Geronimo!

Voor de twijfelaars, kijk even op zijn eigen website bij The Photoshoot en mocht je dan nog twijfelen My Projects 3.

Welk bouwjaar staat op het kenteken? dit i.v.m. eventuele invoerrechten naar België; vind hem heel mooi; hoe groot ben in de lengte? :W

:] :] :]
 
Welk bouwjaar staat op het kenteken? dit i.v.m. eventuele invoerrechten naar België; vind hem heel mooi; hoe groot ben in de lengte?



Er zit een uncle bunt eigenbouwkenteken op van 1990.
En een beetje kerel is zo'n beetje 1.90m en dat ben ik ook ;)
 
te jong (zal in de nieuwe week navraag doen) en ik een beetje (te) klein 1.76 cm. maar dat moet lukken, aan jouw zithouding te zien :Y

Och, ik heb 1 troost en is niet de lengte die telt.
;)
 
mooi ding man. -O- echt klote voor je.

ik heb me poesje ook maar te koop gezet, wel jammer want is gewoon gaaf ding. maar ik wil toch weer naar een chopper toe.
 
nieuw model Triumph Bonneville? Thruxton?

Of eens rondkijken op marktplaats naar vergelijkbare machines als deze maar dan in softail uitvoering?
 
Jammer Jan.

Maar ik heb de mijne ook voor de botten verkocht
7250 heeft ie opgebracht, wel een hele tijd te koop gehad
 
Jammer Jan.

Maar ik heb de mijne ook voor de botten verkocht
7250 heeft ie opgebracht, wel een hele tijd te koop gehad

Je moet toch een keer verstandig worden is het niet, zo ik ook.
Je mag niet klagen wat voor prijs je hebt gehad trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan