Not See Run... Oakland to Paso Robles and back..!

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
'K had gisteren het één en ander gepost maar alles is verdwenen... Iets is er aan de hand met MF..

Hier een linkje naar een kort verhaaltje van afgelopen week..

http://deadendcruisers-dutchmanphotos.blogspot.com/

Jason Jessee is my hero. -period


P.s. By the way, Rusty.. Jammer dat ik je ben misgelopen in Paso.. Better luck next time!

7.jpg
 
Again, mega cool.
Ik zie het helemaal voor me op de 101, temeer omdat ik er 6 dagen daarvoor ook reed.

Maar ik heb lekker foto's van Hanford! waar het bloedverziekend heet was ;)
 
Again, mega cool.
Ik zie het helemaal voor me op de 101, temeer omdat ik er 6 dagen daarvoor ook reed.

Maar ik heb lekker foto's van Hanford! waar het bloedverziekend heet was ;)


Vet!! Heb je nog iets gevonden op de swap in Hanford..?

Tot van het weekend!!


P.s. 'T wordt er druk..... Knukkel, ChopperCase, jij, v.d. Kwaak, Blaster en Guiseppe van Freeway en nog een stuk of wat Italianen, Max, ikke, Nicke.. it's gonna be a nice weekend!!
 
Nee niets van de Swap.
Heb alleen serieus gekeken naar een oilbag,(uiteindelijk te klein) en een Rod (uiteindelijk wakker geworden)
full


Moet jij niet werken?
 
Nee niets van de Swap.
Heb alleen serieus gekeken naar een oilbag,(uiteindelijk te klein) en een Rod (uiteindelijk wakker geworden)
(Afbeelding)

Moet jij niet werken?


Werken..??? Wat is dat..?

Haha!! Nee joh, 'K heb 3 weken vakantie genomen.. Heb een jetlag van hier tot ginder en 'k moet dadelijk die skaterfag op gaan halen op Schiphol. :o

Maar wat dat werken betreft... 'K heb het hier druk genoeg.. 'T gaat goed met de magazine werkzaamheden!! Super cool, maar het lijkt er af en toe dat 'k twee banen heb!

Zat er een Riley 4 banger in die sprintcar..?
 
Dutch,

Ik weet van Rodz nog minder als Knukkel van Panheads... Tis allemaal redelijk nieuw voor mij. Het enige dat ik weet is dat ik "the bug" heb en ol'skool rodz zodra die uitkomt.

Tot zaterdag!
 
Vet!! Heb je nog iets gevonden op de swap in Hanford..?

Tot van het weekend!!


P.s. 'T wordt er druk..... Knukkel, ChopperCase, jij, v.d. Kwaak, Blaster en Guiseppe van Freeway en nog een stuk of wat Italianen, Max, ikke, Nicke.. it's gonna be a nice weekend!!
En oerman mag je ook verwachten! (met motor) :]
 
@Knogjärn, dat is niet waar :z

Dat je misschien bij die "Hollanders" niet zo populair bent, dat weet ik nog niet, maar hier in Belgenland is er sowieso eentje die jou wel mag :Y

Het hoe en waarom hoef ik allemaal niet te weten, maar ik bewonder je moed of lef om te vertrekken. O-)
 
@ Swagman: nou ik krijg helemaal blosjes op mijn wagen en vlinders in mijn buik! :+ ;)

@ Oerman: Droge en voorspoedige rit en see ya @ Norrtälje! :] (vind het top dat je komt rijden)
 
Knogjärn, nu moeten we toch gaan opletten, nu even zonder gekheid, die boffen toch maar allemaal die vrijdag in het vliegtuig kunnen stappen.
Amuseer jullie daar!!!

Oerman, hou de eer van Vlaanderen hoog!! en inderdaad een veilige rit en hou het tot daar zeker droog!!! De eerste pint daar mag je op mijn gezondheid drinken en als we elkaar ontmoeten zijn de eerste 2 van mij!! Good luck, lucky man! :W
 
Knogjärn, nu moeten we toch gaan opletten, nu even zonder gekheid, die boffen toch maar allemaal die vrijdag in het vliegtuig kunnen stappen.
Amuseer jullie daar!!!

Oerman, hou de eer van Vlaanderen hoog!! en inderdaad een veilige rit en hou het tot daar zeker droog!!! De eerste pint daar mag je op mijn gezondheid drinken en als we elkaar ontmoeten zijn de eerste 2 van mij!! Good luck, lucky man! :W
Kzal er daar zeker een paar drinken en eh... lucky man? geluk moet je zelf maken,dat komt niet vanzelf :]
Tis de eerste maal dat ik zo ver met de motor ga maar ik verheug mij er echt op en voor mene maat geld hetzelfde })
 
Oerman.... moet jij niet eens wegrijden nou... ?
Wij zwaaien wel even vanuit de pantry als we langsvliegen... :W

Nee hoor. Respect dat je gaat rijden. :}
 
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!












(Zou ut hellepe??)
 
Terug
Bovenaan Onderaan