frame uncle bunts

mtoao

Rookie
3 mei 2006
13
0
hallo

ben op zoek naar een uncle bunts frame dit is een hardtail frame
heb er nu ook een maar heb hier een ongeluk mee gehad

misschien dat ik via deze weg aan info kan komen
vr gr
 
Mannen, dit is MTOAO.

Die is sinds 0 dagen lid van het forum maar gaat zich snel voorstellen, met fototje en zo, en heeft dan een vraag over iets wat hij zoekt.

Of draai ik de boel nou weer om??? -O-
 
o shit weer een help slow afkickentopic

aan de ts wot de fuk is een uncle bunts frame man?of ben je een lekker jong ding
met net alles erop en eraan
stel je eerst eens netjes voor zoals pepe al zei


sick
die wel eens van uncle bunt heeft gehoord
 
ik kan wel deze uncle !!!
uncle_bens.jpg
 
Aiaiaiai, ik zie hier toch chopperliefhebber posten dat ze nooit van een Uncle Bunts gehoord hebben :? Nieuwe generatie zeker ? Was toch een van de topframes uit Engeland in mijn tijd ( toen jullie nog op je fietsie "broembroem" aan het doen waren }) )
 
Je zal toch een Uncle Bunt - frame zoeken en een post plaatsen op motor-forum.nl........ :+ :+
 
hallo

ben op zoek naar een uncle bunts frame dit is een hardtail frame
heb er nu ook een maar heb hier een ongeluk mee gehad

misschien dat ik via deze weg aan info kan komen
vr gr

Hey,
trek je van de kritieken niks aan. Ik heb hier ook wel eens vragen achter gelaten en het kan even duren voor je antwoord krijgt of niet.
Ik zie hier veel vragen van een paar gasten die elkaar blijkbaar wel willen antwoorden.
Ik ben 8 maanden aan het zoeken geweest om mijn frame te vinden, dit hoort er allemaal bij. Er zijn veel verschillende boards waar je met je vragen terecht kan en ook een normaal antwoord krijgt.

Succes, ik weet helaas ook niet wat voor frame je zoekt!
 
Is een nieuw frame maken geen optie?
Balhoofd met framenummer heb je toch al...
las daar een nieuw frame aan en klaar ben je....

Zoek JerryT op het streetfighter forum, hij bouwt voor +/- 800 euro een frame naar jouw wensen.. (zijn er ook al verscheidene van gekeurd zonder problemen)
 
is dat niet zo'n hardtailframe met vering in de tail?dus eigenlijk geen hardtail??
 
bedank voor de reacties
en het is inderdaat een hard tail frame ben er nu achter dat het uit engeland komt en dat ze niet meer gemaakt worden

dus moet ik ff verder kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan