Harleydag Apeldoorn ?

Eerst naar litlle creek bij Bitburg geweest, daar geknoerd, toen naar Americana 2006 bij Mechellen, door naar camping de toerstop, zupn en pitn, next day naar Apeldoorn (omdat ik er toch langs kwam). Na 1100 km. op de shovel vond ik de sfeer best o.k. maar er stonden misschien maar 5 geinige fietsen. Dus volgend jaar niet weer.
 
Een niet nader te noemen forum lid en zijn bende van echte bikers.... _O-

full
 
Weet je wat eg lache is?Ik zou er zo tussen kunnen staan en niet opvalle.Verrek,volgens mij ben ik die tweede van rechts. _O- ;(
 
Even langs geweest. Idd een goed sfeertje, maar weinig spectaculaire bikes. Ben na een uurtje rondkijken wat gaan eten en toen weer terug. Zelf rijden is m.i. toch leuker dan "kijken naar"... ;)
 
Ik ben geweest en heb me prima vermaakt. Sommige motoren zagen er echt geweldig uit,oliedrum achterop, bestek aan de zijkoffer enzo. Ik heb geprobeerd om juist veel van die grappige, mooie en leuke details in beeld te brengen. De sfeer was ook prima.
Ik heb ook foto's gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geweest en heb me prima vermaakt. Sommige motoren zagen er echt geweldig uit,oliedrum achterop, bestek aan de zijkoffer enzo. Ik heb geprobeerd om juist veel van die grappige, mooie en leuke details in beeld te brengen. De sfeer was ook prima.
Ik heb ook foto's gemaakt.

Er stonden dus inderdaad wel mooie motoren, zie ik op je foto's

Foto=LULSPVHM

Deze is een van de weinige fatsoenlijke motoren, en voor de verandering eens geen Harley _O-
 
Als jij het zegt, geloof ik je op je woord, ik heb er niet zo erg op gelet, hoor
;)
Veel mooie en aparte motoren gezien en kiekjes gemaakt :Y

Ben er niet geweest, maar zo op de foto's te zien is het zoals op alle Harleydagen weer een juppengebeuren. Zo'n chopper is dan toch een welkome afwisseling lijkt me :Y
 
het is wel vreemd dat iedereen een "tyfushekel heeft aan..." etc. maar ondertussen gaat iedereen wel overal naar toe, om zich lekker te ergeren zeker.....net als al die 8000 andere gasten die er rondlopen....

ik proef hier toch een beetje hypocriet gelul als ik eerlijk ben.
 
het is wel vreemd dat iedereen een "tyfushekel heeft aan..." etc. maar ondertussen gaat iedereen wel overal naar toe, om zich lekker te ergeren zeker.....net als al die 8000 andere gasten die er rondlopen....

ik proef hier toch een beetje hypocriet gelul als ik eerlijk ben.

Volgens mij ben jij degene die vroeg of er nog meer mensen gingen en erger je jezelf ook dood als je er bent..
 
het is wel vreemd dat iedereen een "tyfushekel heeft aan..." etc. maar ondertussen gaat iedereen wel overal naar toe, om zich lekker te ergeren zeker.....net als al die 8000 andere gasten die er rondlopen....

ik proef hier toch een beetje hypocriet gelul als ik eerlijk ben.

ik ben er niet geweest :P
Harleydag Arnhem ga ik wel elk jaar heen, is ook juppenspul. Maar is dicht bij huis en sporadisch staat er een leuk dingetje tussen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan