oldskool, rock 'n roll party??

el SIk

MF'er
14 apr 2006
79
0
Lelystad
Nu het "hoogseizoen" weer van start is gegaan heb ik ook wel weer zin in een leuk treffen. Genoeg te doen? Vast wel maar, waar zijn nou die "oldskool", Hot-rod, Rock 'n roll party's waar ik zo'n zin in heb? In Duitsland, Belgie en Frankrijk is nog wel wat te vinden maar in de lage landen blijft het wel erg karig. Is er nog wat te doen daaro?????
 
Ja natuurlijk, D- day is voor mij vaste prik, en de dag erna bij Caddy's de after d-day party!! Ik kom daar al vanaf 1985 ( nog op de oude locatie) of zo, goeie tip! En de Seatsniffers is ook al een van m'n favo's, toppie!
 
Ik kom daar al vanaf 1985 ( nog op de oude locatie)
Ouwe L*L !


[me]NitroMax kwam daar ook jaren......................was manager en geluidsman van de "Chevy Cats" 8-) [/me]

Zal dit topic toch in de gaten houden, misschien leuk weer eens ergens te gaan kijken.

@ el SIk: Gert van Co & the Cattleshow zit hier ook op het Forum ( meestal in de Caferacers-sectie ;) )
 
Ha, tja, Chevy Cats, die kwamen toch uit Utreg? Heb ik nog een 78 toerenplaatje van! Jeez, ik kende een meisie, Manon, en haar vader, Roy, deed het geluid bij hun geloof ik. Van Co & the cattle show heb ik ook nog een single hahaha, OUWE L*L?? reken maar!
 
PLOP, nu valt het kwartje pas, jij staat ook nog met je boevenkop op dat singeltje geloof ik? Zo'n zwart/wit fototje? Max van de Chevy cats, geinig man! Dan moet jij Roy en Manon ook kennen.
 
Ik ga heen! met de trein wegens het voornemen flink te gaan zuipen. Ik zal mn Honda shirt aantrekken voor de herkenbaarheid :P :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan