Remembering "Ducky" 1 jaar na dato !

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Wizzard

MF veteraan
14 jun 2005
2.261
3
Beste mensen,

Ik heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken na dagen van wikken en wegen '(
18 juni A.S. is het precies een jaar geleden dat we met 13 man een dagje gingen touren.
Het was een perfecte dag geweest en toen we afscheid namen bij de pomp besloten we om tòch nog wat te gaan drinken even verderop :]

Hadden we dat maar NÓÓIT gedaan !! ;(

Op het Zeisterspoor zijn "Ducky" (Donald in real) en ik gruwelijk hard onderuit gegaan. :o
Met z`n alle hebben we gedaan wat we konden om het tij te keren.

Helaas het mocht allemaal niet meer baten :(
"Donald"heeft ons toch moeten verlaten ;(

Ducky.jpg


NU.... één jaar later.
Lichamelijk nog volop in revalidatie.
Financieel behoorlijk te kort gedaan door de officiële instanties !
Geestelijk de zaken eindelijk een beetje onder controle.

En verdraait.....
Weer krijg ik dat machteloze gevoel van.... verdomme ik wil wat doen!!
Vandaar dat ik besloten heb dit topic te openen.

Ik ben zelf van plan om deze dag 18juni AS niet zomaar voorbij te laten gaan.
Vandaar dat ik me voorgenomen heb om om 2 uur terug te gaan naar het Zeister spoor waar de ellende zich over ons heen gestort heeft.
Geen byzondere dingen maar gewoon even een bloemetje neer te leggen om te laten zien dat ik hem niet vergeten ben.

en dan nu....
Mijn Oproep !
Als jullie toevallig in de buurt komen tijdens je rit, zou het waanzinnig zijn als jullie even langs zouden gaan en een bloemetje neer zouden leggen als blijk van medeleven aan de nabestaande !! (bloemetje van de pomp kan véél betekenis hebben)

Zou ook kunnen wezen dat je nog geen doel hebt voor deze dag, misschien is dit een rede om op de motor te stappen. :+

waar ?
plattegrond.jpg


PS. Bovenste foto hangt op de boom van de exacte plaats.
 
Sterkte zondag!

Even een kleine algemene opmerking, n.a.v. dit en andere ongelukken de afgelopen jaren wordt er tegenwoordig op het Zeisterspoor regelmatig gecontroleerd (ben er zelf ook laatst aangehouden), dus let goed op je snelheid als je er rijdt.
 
Ieder motor rijder in hart en nieren, leeft met je mee..

So do i.


Als ik zondag weer beter ben, kom ik langs.
( heb bij ABZ in zeist gewerkt, wat nu ADP is, ik ga daar ook weer ff kijken )

Ik heb trouwens ook nog zo'n bezoekje gepland aan de afrit Zeist op de A28..
Ben daar een paar jaar terug ook ongelovelijk aan de dood ontsnapt. -O-
 
Ieder motor rijder in hart en nieren, leeft met je mee..

So do i.


Als ik zondag weer beter ben, kom ik langs.
( heb bij ABZ in zeist gewerkt, wat nu ADP is, ik ga daar ook weer ff kijken )

Ik heb trouwens ook nog zo'n bezoekje gepland aan de afrit Zeist op de A28..
Ben daar een paar jaar terug ook ongelovelijk aan de dood ontsnapt. -O-

-O-
Wordt een lekker dagje voor jou dan...
 
Ik zal eens kijken of ik iemand kan vinden die zin heeft om mee te rijden (ben slecht in weg zoeken in m'n eentje op de motor, kben vrouw hè :+ ), want ik vind je initiatief wel erg mooi.
 
Heel mooi initiatief inderdaad, Heel veel sterkte met de revalidatie, de ontwikkelingen en het verwerkingsproces. Ik ben niet in staat die kant op te komen anders had ik het zeker gedaan..

Groet
IcE
 
Heel veel sterkte. '(

Ik rij zondag (onderweg naar de newbie rit) er wel langs..
 
Ik heb inmiddels al tientallen keren over het Zeisterspoor gereden en weet hoe 'uitdagend' het is om daar snoeihard door de bochten te knallen.

Sinds 18 juni 2005 (en dat meen ik serieus) rij ik daar alleen nog maar met een lage snelheid. Dat komt vooral omdat ik op dezelfde dag (vlak voor jullie noodlottige ongeval) ook asociaal hard over het Zeisterspoor heb gereden, terwijl ik dezelfde avond nog het overlijdensbericht van Duck op dit forum las. Kippenvel, rillingen en gedachten als 'dat had mij ook kunnen gebeuren' speelden door mijn hoofd.

Iedere keer als ik nu over Zeisterspoor rij, denk ik terug aan jullie ongeval op die noodlottige dag. Ook al ken ik jou (en Duck) niet persoonlijk, het heeft me om de een of andere reden toch aangegrepen.

Ik zou er graag bij willen zijn de 18e, maar ik zit helaas in Zwitserland dit weekend. Vandaar dat ik je langs deze weg even veel sterkte wil toewensen. Ik rijd volgende week zelf ook wel even langs, om weer even stil te staan bij 18 juni 2005.

En tot slot: sterkte met revalideren ;)
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooi gebaar :Y
Heel veel sterkte gewenst ook.

Ik zal eens kijken of ik iemand kan vinden die zin heeft om mee te rijden (ben slecht in weg zoeken in m'n eentje op de motor, kben vrouw hè :+ ), want ik vind je initiatief wel erg mooi.
Moet je je vriendje ff lief aankijken :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan