metalflake

oerman

Die hard MF'er
14 dec 2005
761
0
belgie
Hoi fellows, kheb van nortalje een potje metalflake meegebracht om er mee te experimenteren.
Kga er voor te beginnen is een helm mee doen, heb er helemaal geen ervaring mee dus mensen met ervaringen, fotos,enz... deel ze hier met mij.
Hopende op veel reacties *D
 
Geen ervaring mee heel benieuwd hoe het uitdraait!!! Post foto's zou ik zo zeggen en vertel welk materiaal je gebruikt (nozel dikte enzo)
 
zal proberen zoveel mogelijk informatie te leveren maar ik weet nu al dat het veel werk is voor een mooi resultaat
 
Leuk man. Voor de airbrush begrijp ik? Loop zelf al tijden met van alles te experimenteren maar een 100% result blijft toch uit. Ben benieuwd.
 
Hé Oerman kan het zijn dat ik je vanmiddag volledig bepakt heb zien rijden in Hechtel/eksel? Ik dacht je in een glimp gezien te hebben....... Ik reed in die groene Cadillac richting de snelweg..... Woont u in de buurt daaro? en da kontje zal flink wat geleden hebben..... maar respect :] :}
 
Hoi fellows, kheb van nortalje een potje metalflake meegebracht om er mee te experimenteren.
Kga er voor te beginnen is een helm mee doen, heb er helemaal geen ervaring mee dus mensen met ervaringen, fotos,enz... deel ze hier met mij.
Hopende op veel reacties *D
om te beginnen moet je de juiste spuit hebben, met een grotere doorlaat dan die voor gewone verf...
 
Hé Oerman kan het zijn dat ik je vanmiddag volledig bepakt heb zien rijden in Hechtel/eksel? Ik dacht je in een glimp gezien te hebben....... Ik reed in die groene Cadillac richting de snelweg..... Woont u in de buurt daaro? en da kontje zal flink wat geleden hebben..... maar respect :] :}
Het zou kunnen kloppen dat je ons gezien hebt want wij zijn inderdaad over hechtel eksel gereden :]
Wat de kont betreft: no pain no gain!
 
om te beginnen moet je de juiste spuit hebben, met een grotere doorlaat dan die voor gewone verf...
Dat klopt en je moet er ook voor zorgen dat er geen filter inzit, maar je kan ook eerst een laag of twee vernis zetten en terwijl deze nog nat is de metalflake er inblazen met een klein zandstraalpistooltje waar een drukregelaar op geinstalleerd is zodat je het kan kontroleren
 
Ondertussen een donorhelmpie gevonden, kan ik binnen de korste keren beginnen met experimenteren :9
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan