Onderblok VN1500

Status
Niet open voor verdere reacties.

SavagePielk

MF veteraan
5 apr 2005
6.997
320
Apeldoorn
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken, maar kan geen onderblok voor de VN1500 vinden. O.a. Kama, Elmo's en Kaspers hebben er geen, heeft er iemand nog een tip waar ik er eentje kan vinden?
 
Doorgaans ben ik een zware klerelijer maar als het om techniek gaat help ik velen met plezier.

You are welcome.


8-)
 
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken, maar kan geen onderblok voor de VN1500 vinden. O.a. Kama, Elmo's en Kaspers hebben er geen, heeft er iemand nog een tip waar ik er eentje kan vinden?
hoe vaak moet ik het nog uitleggen, 10 jaar geleden zochten we ons al de tering naar die dingen, toen waren ze er ook al niet of ze hadden "de linkerkant eraf liggen"...goh, iets met het vliegwiel ofzo ? ja, die hadden we zelf ook wel.. :X

veel succes met zoeken.. })
 
hoe vaak moet ik het nog uitleggen, 10 jaar geleden zochten we ons al de tering naar die dingen, toen waren ze er ook al niet of ze hadden "de linkerkant eraf liggen"...goh, iets met het vliegwiel ofzo ? ja, die hadden we zelf ook wel.. :X

veel succes met zoeken.. })

dr.Bral zou je me kunnen inlichten? wat is er met VN1500 blokken? ik heb zelf een VN1500 met een (mij nu nog) niet gevonden probleem (in het onderblok).
 
dr.Bral zou je me kunnen inlichten? wat is er met VN1500 blokken? ik heb zelf een VN1500 met een (mij nu nog) niet gevonden probleem (in het onderblok).


iets met kapot geslagen carters door linker krukaslagers die het begaven als ik het goed begrepen heb, maar bind me er niet op vast :X

heeft er iemand toevallig exploded views van het VN1500 onderblok?
 
dr.Bral zou je me kunnen inlichten? wat is er met VN1500 blokken? ik heb zelf een VN1500 met een (mij nu nog) niet gevonden probleem (in het onderblok).
het probleem is er misschien ook niet, maar als het je overkomt weet je het wel...

bij al die dingen komt op een bepaald moment het vliegwiel los en die giert dan door je carter naar buiten, uiteraard komt dit alleen voor bij de betere toerentallen en niet bij 20km/h dus het is altijd goed voor strepen in je onderbroek...

mijn advies, dumpen dat kreng zolang ie nog goed loopt...want als ie gaat...onderdelen kom je eigenlijk niet meer aan, en als ze er al zijn kun je krom gaan liggen..
 
iets met kapot geslagen carters door linker krukaslagers die het begaven als ik het goed begrepen heb, maar bind me er niet op vast :X

heeft er iemand toevallig exploded views van het VN1500 onderblok?

Hoi Sav,

ik heb het WPH als PDFje voor je als je geïntresserd bent.. je kan echter ook op de kawasaki website alle microfiches bekijken (www.kawasaki.com, dan naar "owner info" en "parts diagrams" .

Gr,

Ralph.

@Bral, wegdoen nu die nog rijdt is juist het probleem... het rijdt niet meer... (hoewel het vliegwiel niet uit het carter is komen zetten, da's het laatste wat er nog in zit zo'n beetje... zal hem denk ik eerst fixen, daarna als de donder wegdoen.
 
Hoi Sav,

ik heb het WPH als PDFje voor je als je geïntresserd bent.. je kan echter ook op de kawasaki website alle microfiches bekijken (www.kawasaki.com, dan naar "owner info" en "parts diagrams" .

Gr,

Ralph.

@Bral, wegdoen nu die nog rijdt is juist het probleem... het rijdt niet meer... (hoewel het vliegwiel niet uit het carter is komen zetten, da's het laatste wat er nog in zit zo'n beetje... zal hem denk ik eerst fixen, daarna als de donder wegdoen.


wat is precies het probleem? Laat ons meedenken :P altijd leuk :)

en onwijs bedankt voor de tip!!! :}

edit: ik kan hem niet precies vinden, kun je dat wphb mailen? Please? Zou echt top zijn! 8-) mpielkenrood at hotmail
 
Laatst bewerkt:
wat is precies het probleem? Laat ons meedenken :P altijd leuk :)

en onwijs bedankt voor de tip!!! :}

edit: ik kan hem niet precies vinden, kun je dat wphb mailen? Please? Zou echt top zijn! 8-) mpielkenrood at hotmail

Wat het probleem is weet ik nog niet (weet wel wat dingen die het niet zijn), ga 8 Juni met een kennis (met verstand van zaken) het carter delen, dat is de laatste stap in het zoeken naar het probleem. (het zit dus niet in de cilinders, zuigers etc...)

Zal vanavond het WPH mailen (als dat gaat weet zo niet hoe groot het bestand is, maar anders verzin ik wel een andere oplossing)

Mail je nu wel even een linkje naar de kawa microfiche site.
 
heb hem ontvangen, helemaal top. Gmail is misschien makkelijker als het bestand wat groter is, michiel.pielkenrood at gmail. Alvast super bedankt! *D *D *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan