Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 12*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan houden we het er maar op dat Pieterrrr in zijn eigen wereldje leeft :9 :P

Dit is mijn wereldtje '( ;) :+

full
 
Nog maar weer even terugkomend op de bandendiscussie....

De actieprijzen bij Ten Kate liggen als volgt:

Setprijs MPP 120/190 incl montage/uitlijnen etc is 345 euri
Setprijs MPP 2CT incl montage etc etc is 385 euri

gezien het feit dat ik altijd al de hoofdprijs betaalde volgens jullie en ik voor een setje 2CT elders misschien hooguit een paar tientjes kan sparen, denk ik dat ik gewoon een setje 2CT bij Ten Kate eronder laat leggen...heb toch maar 1 x per jaar een setje nodig O-) O-)

Kijken of ik daarmee nog Blinder de bochten door kan }) })
 
Nog maar weer even terugkomend op de bandendiscussie....

De actieprijzen bij Ten Kate liggen als volgt:

Setprijs MPP 120/190 incl montage/uitlijnen etc is 345 euri
Setprijs MPP 2CT incl montage etc etc is 385 euri

gezien het feit dat ik altijd al de hoofdprijs betaalde volgens jullie en ik voor een setje 2CT elders misschien hooguit een paar tientjes kan sparen, denk ik dat ik gewoon een setje 2CT bij Ten Kate eronder laat leggen...heb toch maar 1 x per jaar een setje nodig O-) O-)

Kijken of ik daarmee nog Blinder de bochten door kan }) })
Je bent gek man, voor 285 heb je het zelfde setje.

Gun mij die 100 euro dan als je 't zo graag kwijt wilt :+ _O-
 
nou ook maar ff posten , want sinds vandaag heb ik ook een blade gekocht namelijk de 06 zilver/grijze.
kan hem denk ik volgende week dinsdag of donderdag halen :Y
 
Bij 14 graden mag je dat idd niet zien....als je dan al rulletjes gaat zien, is omdat je band té warm wordt...dit veroorzaakt overmatige slijtage en zorgt er dus voor dat je band veeeeel minder lang mee gaat.

Mijn veringinstellingen zijn aangepast voor mijn gewicht en rijstijl door Ten Kate, en is zeg maar zeer sportief te noemen...vering staat vrij hard (richting circuitafstelling). 8-)

0-100 in 10 minuten ?? rij bijna bij elk stoplicht op m´n achterwiel weg, heb veeeeeele malen volgas gereden, met een aantal keren de gaskraan meer dan een minuut op 299, 80km/u wegen zijn normaal gesproken mijn "circuit" en gaan gemiddeld met een gangetje van 140-160...heb hier dus ook Zandvoort mee gereden en 8 ronden Nordschleife, + maximaal knallen in de Alpen en Dolomieten....en niet helemaaaaal op Granny Style zeg maar :9 :9

Ben geen echte bandenexpert, misschien dat Jeronimerel er nog iets over kan zeggen, maar denk dat ik het niet helemaal verkeerd doe gezien mijn rijgedrag en het slijtagepatroon dat ik heb O-) O-)

:^ MPP rules............

[me]Jeronimerel gaat de 10K zelf ook redden[/me] :Y
 
:^ MPP rules............

[me]Jeronimerel gaat de 10K zelf ook redden[/me]
:Y
10K dat ligt dan niet aan je vering maar geef je te weinig gas ;)
kheb 4 weken terug in frankrijk op de D94 ( aanrader naar MT ventoux)mijn MPP gewoon aan poep gereden in 3500 km en mijn vering staat goed :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan