Het pas ik in de biker-lifestyle topic,

Ik hoor er inderdaad zeker niet bij.Ik hou van Harleys voor het EVO tijdperk en zie ze ook graag stock.In het biker wereldje pas ik dus niet.Vroeg me af of dat voort meer leden hier geld. *O* Heb inmiddels wel al 16 jaar op mijn shoveltje rondgeploft .U ook ?
Naar mijn mening doet het er helemaal niet toe op wat voor motor je rijdt. De meesten die je als biker zou kunnen betitelen plakken die sticker helemaal niet op zichzelf dat zijn anderen die dat doen.

Ik denk dat het wereldje waar ik in verkeer aardig zou kunnen worden bestempeld als bikerwereldje maar wat maakt het in hemelsnaam uit. Voel ik mezelf een biker? Ja soms wel denk ik, maar ik sta daar eigenlijk helemaal niet bij stil. Dat doe ik eigenlijk pas op het moment als iemand met die vraag komt en ik er over na ga denken. Ik vind het namelijk helemaal niet belangrijk wat anderen van mij vinden. Ik heb een leuk leven met weinig verplichtingen en een druk sociaal leven waarin motorrijden en motorijdende vrienden centraal staat/n. En of anderen dat wel of niet een bikerwereldje vinden? Boeiend...... :Z
 
ik ben een kalende, brildragende, homosexuele, corpulente, gehandicapte, moslim neger die graag met andere zou rijden op zijn "motor"scooter. Helaas wil niemand met mij rijden.
Ik kijk graag naar goede tijden slechte tijden en luister met name naar Gerard Joling. En zo te lezen pas ik prima in dit topic! _O- :Z _O- :Z
 
:Z
wat weer een lekker zeiktopic

elke zichzelfrespecterende biker heeft aan een ding een teringhekel:HOKJESMENTALITIJD!!!
en dan zo'n topic

flikker effe lekker op en ga in de zandbak met jezelf spelen!


maar goed ik aangezien ik ook niet de berooerste wil zijn:

sick 31 en rijd aleen op gechopte ouwe zooi van engelse dan wel japanse makelij
maar doet dat wel zo'n 35.000 km per jaar.
sick heeft totaal schijt aan de hele wereld en is voor totale anarchie in nederland behalve binnen de eigen club waar hij nu nog hangaround is.
sick is een absoluute 1 procenter en nee ik ga hier nu ff lekker niet uitleggen wat een 1% er is daar hebben jullie zelf inet voor.
sick gaat binnekort samen wonen met zwarte wolf.
de anderew hobbys van sick:sex,bassgitaren verkloten en nog meer sex.
muziekale voorkeur:bleus/rock,rockabilly,hardroc,metal maar dan wel ouwe metal.
kinderen:geen idee zou best kunnen.
eten:engels ontbijt.
drinken:guiness en koffie in de morgen
mooiste moment:komt nog(full membership)
pijnlijkste moment vanmorgen(hangover)
hekel aan:buitenlanders die hier onze staatskas leeg komen vreten.
met 5 miloen:motormuseum openen.
lijfspreuk:yeah right!
 
Volgens mij past je er in als je een verhicle op twee wielen rijdt.
Of het nu een plastic geval is of een shovel uit de tijd van Napoleon.
Zelf rij ik op een verbouwde Jappenbak en het belangrijkste wat ik ermee ervaar is dat ik er een hoop lol aan beleef.
 
Daar de Hog er lekker doorheen gehaald is en sommigen zich niet schuwen leren YMCA broeken te dragen vraag ik me af wie hier volgens de "Lifestyle" leeft.

Ikzelf ben 44 dus de leeftijd van een midlife opstapper.Verder luister ik vnl naar klassieke muziek en jazz.Ik heb 12 jaar geleden de laatste keer een treffen bezocht.Ik rijd nooit in een groep(ik ken niet eens een groep ) ,ben dus ook niet lid van een club.Ik kom nooit bij een dealert.Heb nooit ruziemet de buren.Ik ben parttime huisman en hou van dieren.De laatste keer dat ik zat was is 5 jaar geleden.Rijd graag op de tractor en Solex.

(God my life sucks _O- *O* )

Tell me ...ben ik de enige?

Volgens mij mag er weer naar hartelust gezwaaid worden.... :W
 
aaaah gelukkig, het is een zwaaitopic geworden, dan mag ik ook meedoen, want ik ben 36, heb 3 kinderen, woon in een nieuwbouw rijtjes woning, heb een haardos die intussen een merkwaardige gelijkenis met de M van MacDonalds gaat vertonen, rij altijd met beschermende kleding, en heb geen idee waarom sommige choppers juetzakken om hun uitlaten hebben zitten.

oh ja, voor ik het vergeet

:W :W :W :W :W
 
Ik ben 44, getrouwd, twee kinderen die inmiddels allebei al op zichzelf wonen. Ik rij zo'n 10.000 per jaar, voornamelijk woonwerk kilometers. Heb twee linkerhanden, dus mijn motor komt voor het onderhoud wel bij de dealert. Rij nooit in groepsverband en ben geen lid van enige club. Kan genieten vele merken en types motorfietsen, heb in de 25 jaar dat ik motorrij dan ook van alles gereden, Honda's, Suzuki, Ducati, BMW en nu mijn tweede, een Harley 883R die me erg goed bevalt. Heb ook ooit een Iron Head Sportster gehad, maar die ging kapot. ;( Mijn motor heeft geen enkele assecoires, want dat vind ik lelijk.

Droommotor: Een standaard Electra Glide (zonder toeters en bellen), waarbij ik een Shovel mooier vind als een EVO of Twincam, maar ben nog een beetje huiverig voor de betrouwbaarheid.

Buiten laarzen, handschoenen en een helm draag ik geen specifieke motorkleding en al helemaal gaan fancy merk spul.

Andere hobby's: voetbalwedstrijden bezoeken en reizen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:Z
wat weer een lekker zeiktopic

elke zichzelfrespecterende biker heeft aan een ding een teringhekel:HOKJESMENTALITIJD!!!
en dan zo'n topic

flikker effe lekker op en ga in de zandbak met jezelf spelen!


maar goed ik aangezien ik ook niet de berooerste wil zijn:

sick 31 en rijd aleen op gechopte ouwe zooi van engelse dan wel japanse makelij
maar doet dat wel zo'n 35.000 km per jaar.
sick heeft totaal schijt aan de hele wereld en is voor totale anarchie in nederland behalve binnen de eigen club waar hij nu nog hangaround is.
sick is een absoluute 1 procenter en nee ik ga hier nu ff lekker niet uitleggen wat een 1% er is daar hebben jullie zelf inet voor.
sick gaat binnekort samen wonen met zwarte wolf.
de anderew hobbys van sick:sex,bassgitaren verkloten en nog meer sex.
muziekale voorkeur:bleus/rock,rockabilly,hardroc,metal maar dan wel ouwe metal.
kinderen:geen idee zou best kunnen.
eten:engels ontbijt.
drinken:guiness en koffie in de morgen
mooiste moment:komt nog(full membership)
pijnlijkste moment vanmorgen(hangover)
hekel aan:buitenlanders die hier onze staatskas leeg komen vreten.
met 5 miloen:motormuseum openen.
lijfspreuk:yeah right!
ff op de foto pag van MC Waardeloos gekeken.Euhm..dat lijkt me dus aardig biker lifestyle.

Wodt daar gerookt.Heb last van astma. _O-
 
Het pas ik in de biker-lifestyle topic,
Dit is dus wel het laatste waar ik me druk om maak. Ben 2 keer full member geweest, en ben nu van mezelf en doe wat ik wil en wat ik leuk vindt. En wat een ander wil doen moet hij/zij weten, zolang ze mij maar niet verplichten om mee te doen. leven en laten leven en niet geleefd worden.
 
The Chicken, the Horse & the Harley

On the farm lived a chicken and a horse, both of whom loved to play together.
One day the two were playing, when the horse fell into a bog and began to sink.
Scared for his life, the horse whinnied for the chicken to go get the farmer for help!
Off the chicken ran, back to the farm.
Arriving at the farm, he searched and searched for the farmer, but to no avail,
for he had gone to town with the only tractor.

Running around, the chicken spied the farmer's new Harley.
Finding the keys in the ignition, the chicken sped off with a length of rope
hoping he still had time to save his friend's life.

Back at the bog, the horse was surprised, but happy, to see the chicken arrive on the shiny Harley, and he managed to get a hold of the loop of rope the chicken tossed to him.
After tying the other end to the rear bumper of the farmer's bike, the chicken then drove slowly forward and, with the aid of the powerful bike, rescued the horse!
Happy and proud, the chicken rode the Harley back to the farmhouse, and the farmer was none the wiser when he returned.

The friendship between the two animals was cemented: Best Buddies, Best Pals.

A few weeks later, the chicken fell into a mud pit, and soon, he too, began to sink and cried out to the horse to save his life!
The horse thought a moment, walked over, and straddled the large puddle.
Looking underneath, he told the chicken to grab his dick and he would then lift him out of the pit.
The chicken got a good grip, and the horse pulled him up and out, saving his life.

The moral of the story? (yep, there's a moral!)

"When You're Hung Like A Horse, You Don't Need A Harley To Pick Up Chicks!"
 
wie zet wie te zeik?
ik ben een rijdende .....
wat is daar mis mee,

zolang het maar op twee wielen staat is het voor mij allang goed.
wat wat jullie verder denken zal mij een sossies wezen...(lees : worst)

ik zwaai maar effe mee
:W :W :W
 
.....blah blah blah blah......... ikwilweleenharleymaarikbennogindeontkenningsfaseshit.....blah....blah,blah...
The moral of the story? (yep, there's a moral!)

"When You're Hung Like A Horse, You Don't Need A Harley To Pick Up Chicks!"

Jaja, maar ondertussen wel kwijlend kijken, hè?

....... en nou niet gaan ontkennen dat je dit niet bent; wie wil er nu met zo'n shirt gezien worden, tenzij het je nick is?



8-)
 
heb een ouwe CBR600F en rijd ermee naast of liever achter me meissie (Savage650), soms met, soms zonder haar ouders (Intruder en Dragstar) en bevalt me prima, ik rij niet veel, wanneer ik zin heb en het droog is...
soms met wat kameraden op andere ouwe sporthokken (cbr's of donderpoezen ofzo)

heb wel een sportmotor, maar boven de 180 ben ik nog niet gekomen, ik stuur liever dan dat ik gas geef...
clubs: nee, treffen: nee...motorvakantie: ja...en als t vriest ga ik op de fiets naar me werk...

nee, denk niet dat ik aan welke lifestyle ook voldoe...hehe

-edit- ja, ik kan wel lezen en ja, ik zie nu ook dat ik in "choppers" zit...volgens mij wil ik gewoon chopper rijden...dan wordt het een 1500 CC V-twin
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan