Routeplanners

Captain Distraction

Die hard MF'er
11 apr 2002
351
0
Purmerend
Laatst probeerde ik met route66 (2000) een leuke route uit te zetten die alleen het eerste stuk via de snelweg ging. Het programma liet zich echter niet snel klein krijgen en ondanks het blokkeren van vele stukjes snelweg probeerde de routeplanner steeds weer op de snelweg terug te keren :(
Daarnaast zet deze planner ook eens de teller op 0 na elk orientatiepunt. De uiteindelijke route was eenmaal onderweg dan ook slecht te volgen en ik heb uit ellende dan maar weer de landkaart gebruikt.

Weet iemand een goede routeplanner waar je de route kan intekenen, zonder dat het programma steeds tellers op nul zet of toch weer probeert uit te breken naar de snelweg?

(Er was al eens eerder een topic over routeplanners maar daar haal ik niet de info uit die ik zoek).
 
je kan bij route 66 de snelheden instellen
stel van de wegen waarop je wil rijden de snelheid hoog in en waarop je zeker niet wil rijden heel laag .
daarna kies je voor snelste route en hopla je gaat alleen maar binnen door.
doe ik al jaren zo met het uitzetten van routetochten
 
Ik heb Microsoft autoroute 2002, kan je heel europa mee doen en zelf de plaatsen kiezen die je aandoet. Volgens mij staat hier bijna elke B weg in
 
Terug
Bovenaan Onderaan