onderdelen ?

Tnx voor de tips!

en bedankt voor de waarschuwing Rusty :) ik zit nu in de fase dat ik op dingen wil bieden omdat het bieden zelf zo geinig is :+ -O-
 
Effe wat anders: www.vehikel.nl

25-26-27 augustus 2006       
VEHIKEL OLDTIMERMARKT. Oldtimer autos, motoren, bromfietsen, scooters, fietsen, clubs, automobilia, lifestyle, gereedschappen en ONTZETTEND VEEL ONDERDELEN!
Utrecht, Veemarkthallen. Binnen en buiten. Entree € 11,-. 10.00-17.00 uur

Is het de moeite of beter wachten tot maart?

03-04 maart 2007       
VEHIKEL MOTOR, 2-daags evenement voor motorfietsen, bromfietsen, scooters, fietsen, clubs, lifestyle en HEEL VEEL ONDERDELEN!
Veemarkthallen Utrecht, 10.00-17.00 uur. Entree € 11,-
 
Deze kennen we toch ook wel? Heeft errug veel op bobber/olskool/appartspul gebied, en Thijs is sinds een paar weken 'officieel' dealert (en is vlakbij, Oldskool).

By the way, doe'es een piccie van je project, zoveel IJzerhoofden rijden er hier niet, en volgens mij ken ik de jouwe niet...
 
( Darn#$%!!!hoe zijn ze d'r nou weer achter waar k w o o n dan ?? ;)

Bedankt voor de link-heb de site al effe bekeken en mooie spullen gezien daar..toch denk k dat k t eerst effe ga proberen op Vehikel straks..of anders in Hardenberg,met 18ehandse ouwe zooi-roadies verdienen nl niet zo veel..zucht*

De foto's komen d'r an..stel je echter niet tveel voor bij de Ironhead-rijden doet ie nog niet en an t (hardtail)frame word momenteel nog gewerkt,en heb net gistr een bod gedaan op n mooie 21"voorvelg,losse vork is er al,evenals setje pijpen ...
Zelluf word ik er erg vrolijk van ,elke keer weer,als k die gigantische onafgemaakte zooi zie staan in mn schuurtje,of n ander dat OOK wordt echter ??

Maar ,beloofd is beloofd, piccies komme dr an ! :Y
 
( Darn#$%!!!hoe zijn ze d'r nou weer achter waar k w o o n dan ?? ;)

Bedankt voor de link-heb de site al effe bekeken en mooie spullen gezien daar..toch denk k dat k t eerst effe ga proberen op Vehikel straks..of anders in Hardenberg,met 18ehandse ouwe zooi-roadies verdienen nl niet zo veel..zucht*

De foto's komen d'r an..stel je echter niet tveel voor bij de Ironhead-rijden doet ie nog niet en an t (hardtail)frame word momenteel nog gewerkt,en heb net gistr een bod gedaan op n mooie 21"voorvelg,losse vork is er al,evenals setje pijpen ...
Zelluf word ik er erg vrolijk van ,elke keer weer,als k die gigantische onafgemaakte zooi zie staan in mn schuurtje,of n ander dat OOK wordt echter ??

Maar ,beloofd is beloofd, piccies komme dr an ! :Y
minder bij "Chez Harry" zitten en door sleutelen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan