VTR Barbekjoe SBK Northside meeting 2006

Wie wil er mee?

  • SP 1&2

    Stemmen: 4 66,7%
  • Vuurstorm

    Stemmen: 2 33,3%
  • NC-30

    Stemmen: 0 0,0%
  • NC-35

    Stemmen: 0 0,0%
  • RC-30

    Stemmen: 0 0,0%
  • RC-45

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gastrijder

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar en waneergaan we rijden ???

Ik weet in ieder geval wel dat het boven in't land zal zijn vandaar ook the northsideride en dat deze ride op 2 september zal worden verreden.
3 september met de liefhebbers naar de WSBK 2006 op Assen

Leuk weer een vuurstorm erbij!

ff stemmen
;)
 
Laatst bewerkt:
Waar en waneergaan we rijden ???

Ik weet in ieder geval wel dat het boven in't land zal zijn vandaar ook the northsideride en dat deze ride op 2 september zal worden verreden.
3 september met de liefhebbers naar de WSBK 2006 op Assen

Leuk weer een vuurstorm erbij!

ff stemmen
;)
voor mij is het alleen nog niet zeker of ik meega naar de SBK, ivm onvoorziene kosten....
 
We zien wel wie er meegaan naar Assen!
De rit is ook zoiezo leuk de SBK is een leuke bijkomstigheid en toevallig vlak bij dus vandaar.


;)
 
full


;)
 
Ik wil ook wel meerijden!! :Y

Als het goed is krijg ik zeer binnenkort een mailtje van Hakman over het uitzetten van de route!

En wat betreft de toegang voor de WSB...die is voor mij gratis dus ik ga wel mee! Heb 1 plekkie voor desnoods een overnachting! 8-)
 
Ik wil ook wel meerijden!! :Y

Als het goed is krijg ik zeer binnenkort een mailtje van Hakman over het uitzetten van de route!

En wat betreft de toegang voor de WSB...die is voor mij gratis dus ik ga wel mee! Heb 1 plekkie voor desnoods een overnachting! 8-)

Komt idd. Ik wacht even de weerberichten af, en morgen (donderdag 17) eerst CRT .. *O*
 
Binnenkort sluiten hoor met die aanmeldingen, anders wordt het te gek..

[Kwootje van hakman]
Vanwege de kou maar in de serre gaan prutsen. Remmen, koppeling, olie en filter. En, dat is de vraag, ik wil de vorkolie vervangen. Ik denk, ik krik de zaak op, dan kan ik de poten er mooi uithalen (ik zie geen boutje om de olie af te laten). Maar als ik de krik onder het carter zet, gaat de achterkant omhoog ipv het voorwiel! Dat schiet dus niet op.
Hoe los ik dat nou op? Kan ik bijv. dat potje, waar de knop voor de ingaande demping op zit, van de vork af schroeven, en daarmee de vorkolie aftappen? (het wphb gaat uit van 'de vork eruit'). Bedankt voor tips![Kwoot]

;( http://tkfiles./x1pAdjo0uCo2H19Uk50tLtZOs- ((Afbeelding Hakman's serre/om kampeergevoelredenen verwijderd uit database)) ;(





Kunnen we niet bij je in de serre snurken??

Hoeven we die tenten ook niet op te zetten _O- _O-


:+
Eigenlijk wel een goed idee toch :X
Topic op slot doen i.v.m. 5 man max in de serre :?
 
Laatst bewerkt:
[Kwootje van hakman]
Vanwege de kou maar in de serre gaan prutsen. Remmen, koppeling, olie en filter. En, dat is de vraag, ik wil de vorkolie vervangen. Ik denk, ik krik de zaak op, dan kan ik de poten er mooi uithalen (ik zie geen boutje om de olie af te laten). Maar als ik de krik onder het carter zet, gaat de achterkant omhoog ipv het voorwiel! Dat schiet dus niet op.
Hoe los ik dat nou op? Kan ik bijv. dat potje, waar de knop voor de ingaande demping op zit, van de vork af schroeven, en daarmee de vorkolie aftappen? (het wphb gaat uit van 'de vork eruit'). Bedankt voor tips![Kwoot]

;( http://tkfiles./x1pAdjo0uCo2H19Uk50tLtZOs- ((Afbeelding Hakman's serre/om kampeergevoelredenen verwijderd uit database)) ;(





Kunnen we niet bij je in de serre snurken??

Hoeven we die tenten ook niet op te zetten _O- _O-


:+
Eigenlijk wel een goed idee toch :X
Topic op slot doen i.v.m. 5 man max in de serre :?


Lijkt me OK, heb trouwens nog wel wat meer ruimte hoor (wonen int Noord'n *O* )

Dat probleem is overigens opgelost: gewoon een paddockstand voor vóór gekocht die met een pin onderin het balhoofd werkt. Geld moet rollen (zitten ook wieltjes onder).
 
full



Topic zit volgens de organisatoren op slot!
U heeft nog de tijd totdat Viccie hem sluit!
Meel is weg naar Viccie :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan