duitse helm (nee, niet dat smeerlappen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm ik vind het niet kunnen. Veel te vaak zie je symbolen en dergelijke waarvan je weet dat mensen daar niet over nagedacht hebben:

- duitse helmen... tenzij je de duite 40-45 daden cool vind: niet doen

Tja... of als je net zo 40-45 gestresst bent als het grootste deel van nederland.. dan ook niet doen...

Er is overal op de wereld oorlog en wij doen alsof we het meest verschrikkelijke ter wereld hebben meegemaakt in 40 -45...

- t-shirt met afbeeling Che Guevara (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Che_Guevara): mensen weten niet half wat ee leed die terrorist veroorzaakt heeft

:Z :Z :Z

Een revolutionair die daadwerkelijk ergens voor stond, stukken beter dan alle makke schapen die overal achteraan lopen...

- t-shirt met letters "CCCP" tsss ga ik niet eens uitleggen

Why not? vertel ff...
zag er namelijk tientallen afgelopen weekend op lowlands.. kan alleen de
precieze betekenis ophoesten..
 
Hoe links kan je zijn?

straks gaan we weer lullen of Negerzoen, Jodenkoek en Blankelak nog wel kan.
En of zwartepiet niet ook een andere kleur moet krijgen.

zie hier mijn helm voor het komende seizoen.
rita.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig het Nederlandse poldermodel heeft weer gewerkt;
* je mag hem dragen mits je niet achter de ideologie staat!

Trouwens, geinig helmpje met Rita! maar bovenal die MIG-helm op de site
van The Law, of mag niet niet? CCCP? :?
 
Wel goed lezen: de vraag is:

Vraagje: zo'n duitse legerhelm op de motor, kan dat eigenlijk wel of is dat not done.

Dus wat snap je niet ?

We zijn aangekomen op: het kan wel, MITS je niet achter het gedachtengoed staat.
Maar bovenal :] :] :] :] :] :]
 
Dit wordt veel te politiek... (voor een motor-forum).
En ik kan mijn mening niet geven want dan wordt ik van MF afgeknikkerd...
Stom topic... en ik ben nog stommer omdat ik al 2 x gereageerd heb...
 
Ik asocieer het niet eens zo met de 2de wereld oorlog, maar ik het asocieer het met hersenloze idioten alla stormfront...

Is meer een van de redenen waarom ik hem niet op mijn kop zou zetten. Ik zou me er ook niet echt druk over kunnen maken als ik er iemand mee zie lopen.

De reden waarom (vooral oudere mensen) er meer problemen mee hebben dan bijvoorbeeld een vikings helm/ of een amerikaanse hummer, lijkt me nou niet echt moeilijk. Simpel omdat er nog steeds mensen rondlopen wiens familie is kapot geknald door iemand met zo'n helmpje op.. Het is toch wat anders als het een paar eeuw geleden is gebeurt/ aan de andere kant van de wereld, of dat het de reden is dat je je man kwijt bent...
 
Wel goed lezen: de vraag is:

Vraagje: zo'n duitse legerhelm op de motor, kan dat eigenlijk wel of is dat not done.

Dus wat snap je niet ?

We zijn aangekomen op: het kan wel, MITS je niet achter het gedachtengoed staat.
Maar bovenal :] :] :] :] :] :]


errr duh, ik zit al langer op lezen.

Ik vroeg me wat smeerlappen verstaan onder een 'duitse helm'...
>> Knogjärn, je kans voor post 3 :Y
*ducks*

Maareuh, als je wèl achter het gedachtegoed staat mag je dus -niet- zo'n helm op? :?
 
errr duh, ik zit al langer op lezen.

Ik vroeg me wat smeerlappen verstaan onder een 'duitse helm'...
>> Knogjärn, je kans voor post 3 :Y
*ducks*

Maareuh, als je wèl achter het gedachtegoed staat mag je dus -niet- zo'n helm op? :?

Volgende keer goed opletten als je staat te pissen. Mischien zie je dan in een klap de gelijkenis....
 
Als je een dergelijke pot op wilt, moet je het gewoon doen.
Je kan tegenwoordig wel met iedereen rekening houden.
Een rode Ducatie geeft mij ook een bijsmaak. Dus alle rode Duc's mogen niet meer.
 
miljoenen doden worden met de meest belachelijke zaken vergeleken..... :r
 
Dit wordt veel te politiek... (voor een motor-forum).
En ik kan mijn mening niet geven want dan wordt ik van MF afgeknikkerd...
Stom topic... en ik ben nog stommer omdat ik al 2 x gereageerd heb...
Vind ik ook, en ik wil al helemaal niet dat mensen bang zijn om van MF afgeknikkerd te worden.
Dus admin slotje graag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan