No future???

..ik wil nog iets op de tank hebben... een text... niet dat ik dat ding een naam wil geven maar ik moet mijn ondermaatse spuitbushantering effe wegwerken...

Effe wat dingen die te binnen schieten:
-Lost Cause
-Menstrual Princess
-Lil'Red Riding Whore
-Fucked
-Hated
-Bloedhoer (altijd leuk als buitenlanders hun afkomst laten zien in hun gastland)
-Cool as Chili (as in: you're not cool, you're chili and chili is never cool)
-Craptacula
-mishandeld

.... iemand een ideetje?
Ik stem Bloedhoer.....

Verder voel je je nog we heppie daaroot ? ;)
 
ja gaat best... ga over 2 weken aan een nwe baan beginnen waar ik tegen op zie... shiftdiensten draai... :r maar ja dan komt er wel wat geld in het laadje hoop ik.... dan kan de vrouw wat minder gaan werken en meer tijd met de kids (en het huishouden) doorbrengen (en ik dus minder en misschien wat meer in de garage/schuur... als het niet te koud is van de winter.... hahaha
Ik kom het laatste weekend van september naar NL... is er nog wat te doen dan?

Moest trouwens wel 4x lezen voor dat ik doorhad wat je nou werkelijk bedoelde... Maar bedankt voor de interesse...
 
is september heb ik het bier wel koud staan hoor, mocht je in de buurt zijn kom dan gerust eentje halen...
 
fucked...
full
 
full


effe een nieuwe tijdelijk fender tot dat die andere klaar is of misschien wel tot de keuring in mei of zo...
 
full


Loopt nog niet maar ik gok op het weekend... en hier is net het regen seizoen aangebroken... :(

die zwarte tank is tijdelijk... maar ik vind het eigenlijk best gaaf een rood frame en een hoop ander rood en dan een zwarte tank...Nieuwe tank moet ook maar finke zwarte scallops krijgen op een rode achtergrond .. en een textje of pinstripes..of beide.... Met de tank moest ik trouwens opnieuw beginnen want de verf die ik naar aanleiding van advies had gebruikt is niet geschikt voor mijn methoden... zou schuurbaar zijn maar als ik effe schuur veranderd het in een soort kauwgom (zonder smaak) en is dus klote... dus het de shit weer kaal geschrapt... poging 4 komt er aan...
 
Laatst bewerkt:
Hoi knogjarn plaats eens een foto van de volledige fiets zoals ie nu is :]
En het achterlichtje ikke wel wille :9~
 
Okay, sinds september is mijn ratstar buiten gebruik...
Sinds een week heb ik eindelijk mijn blok terug van de lasser.. gaaaaap...
Dus ben maar weer verder gegaan met verven (lakken kan je het niet noemen eigenlijk) e.d.
Hier wat plaatjes...

En ik blijf het gek vinden dat ik nooit iets kan vinden en niemand mij gereedschap wil lenen....

Zie ook de mooie spuitruimte (ik haat alleen die torretjes, vliegjes e.d. die lekker op je zachte lak gaan zit...)

Het zal leuk worden alles weer in elkaar te krijgen...

Mijn eBay uitlaten zijn al meer dan 30 dagen onderweg uit Italië... :( dus die zullen wel nooit meer aankomen...


(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)



:P
" aparte" vlag ligt er in je garage ... spaar je WOII spullen ?? O-)
 
Hoi knogjarn plaats eens een foto van de volledige fiets zoals ie nu is :]
En het achterlichtje ikke wel wille :9~

Het achterlicht is het enige mooie aan mijn fiets.... dus helaas bijft deze bij mij (voor de volgende motor!)
full

voorspatgeval gaat er toch maar af... of het moet heel nat worden buiten...
Hoop na het weekend wat beters te melden te hebben -> :] of zo...


fastbike... dit is MF dus ik beperk me toch motoren (in de ruimste zin).
 
zwarte velgen vind ik te veel werk.... ja ik ben lui...

oja en de toekomstige voetsteuntjes komen van ChopperDave:
full
 
Mooie kleurstelling! Dat is de kant die ik ook op wil. Frame rood, tank/achterspatbord zwart, en dan waarschijnlijk 2 rode strepen over spatbord, tank en zadel. (voorspatbord laat ik weg)

Je schoonmoeder weer op bezoek? het lijkt nou hard te gaan! *O*
 
Ik heb juist bijna niets (anders) gedaan (dan zitten denken hoe en waar ik dit ding zou dumpen en om em aan te melden als gestolen...).
Meer een beetje knippers, claxon e.d. erop gezet.. ja helaas, ik ga ook snachts rijden en dat is juist de tijd dat die wouten niets te doen hebben...
 
Okay hij loopt weer *O* wat een tering herrie trouwens... hhahahaha, als ik nacht dienst heb hoef ik niet bang te zijn voor herten, elanden of ander wild voor mijn wielen...
Alleen een paar ding verkeerd gemonteerd zoals gaskabels dus van je af is nu gas... dat rijdt raar... en ik kan niet schakelen... effe kijken..
 
Laatst bewerkt:
how is your fucking future thing going?
Hoi knogjarn nu heb ik een tijdje geleden een mailtje gestuurd naar chopperdave in verband met de voetsteunen maar heb nog steeds geen antwoord gekregen, heb jij je voetsteunen reeds?
 
Hej!
ChopperDave was bij mij ook een beetje langzaam bij mij.... Het kostte mij ook 2 mailtjes.

Ik heb ze nog niet binnen, hij giet op bestelling en de post in Zweden is erg langzaam pakketjes en brieven duren meestal 1 week langer dan normaal als er geen priority op staat...

nou mijn motortje rijdt wel maar daar is het ook mee gezegd.... Ik heb wat problemen met schakelen, het lijkt als of mijn 1e versnelling verdwenen is.... opschakelen gaat goed maar terug vraagt wat geweld....
Maar het rijdt! Ik heb mijn alternatieve uitlaten er weer even vanaf want als ik om 05.00 uur naar mijn werk ga hoef ik dat niet het hele dorp dat te laten weten vind ik... maar effe wat deci-killers er in en dan gaan ze er weer op.

Voor de 4e of 5e keer opnieuw begonnen met mijn tank die werd maar niet naar mijn zin.... dus hij is nu weer blank met een dikke laag vulling op de plek waar de teller e.d. zaten....

Ook die kelken zijn eraf want ik kon niet bij de achterrem en dat wil ik toch wel....

Ik zal zo voor wat plaatjes zorgen ...
 
Ik heb nog zo veel te doen er aan maar ja... fuck it... dat half vertiefte past wel bij mij...
full

tijdelijk spatding...
 
misc


niet okay alternatief voor de kelkjes... nou weet ik waarom ik die kelken nooit eerder heb gezien...
 
Haha, vandaag 1 demper van mijn originele uitlaat verloren met een snelheid van +/- 120...
En ik merkt wel iets en dat het ineens veel herrie werd maar dacht... ach ik kijk thuis wel zal wel wat los geschoten zijn (naar aanleiding van pijpen dr op en dr af...) maar legde geen link tussen de herrie op straat en de herrie onder me...
Nu moet ik morgen ochtend dus mijn buren wekken om 05.15 met mijn ongedempte uitlaten... en maar hopen dat ik geen wouten onder weg tegen kom.....

Ik was wel blij dat de demper geen ongeval heeft veroorzaakt (ja ik ben terug gegaan om te kijken..)
 
Hahahahahah. Heb ik echt al 2 keer gehad.

Een keer zelfs zo'n pokke herrie dat twee HD's voor me omkeken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan