Afgelopen weekend

Hmmm, heb ik het dus altijd verkeerd begrepen; ik dacht nl dat de bottom rocker de plaats aangaf waar je (chapter) vandaan komt, niet waar je geboren bent.
 
Zo goed weet ik het ook allemaal niet hoor.

Maar ik vind de combinatie nu ook niet mooi dus denk dat ik dat hele ding er maar af haal.

Op het onderste deel van de grote patch staat al Europe en zo profileren we ons ook. Als een Europeese club
 
Van Harte...... zo te zien was het redelijk gezellie op het treffen...

Maar wel jezelf blijven he! Keep your dream alive.
 
heb jij een lekke tank of zo? dat je iedereen bij tankstations treft??

zijn motor zal wel net zo veel zuipen als zijn baasje
full
 
*O*

(Dat Schotland stond er natuurlijk eerst alleen op. In Duitsland is die andere er ter plekke opgezet.)

Kunnen we het nu weer over motoren hebben?
 
Gefeliciteerd !

maar die jasjes zijn toch zwart met wit :? :+
:^

Toch wel leuke Intruders hier en daar...heb plots spijt als haren op mijn aars dat ik zo'n Trudy heb laten wegroesten in de tuin....

Wat is de deal met de Nomads? Zijn dat dezelfde Nomads als in Limburg? Ik dacht namelijk dat die andere jasjes hebben of vergis ik me???
 
Wat is de deal met de Nomads? Zijn dat dezelfde Nomads als in Limburg? Ik dacht namelijk dat die andere jasjes hebben of vergis ik me???

Nee, Roelibaldi, de 'Nomads' uit Limburg zijn/waren lid van de rood/wit brigade. Iemand met een clubnaam op 'n rug (in het geval van Pepe de IOC) én de toevoeging "Nomad(s)" geeft aan dat hij niet bij een vast chapter (met clubhuis, gebiedsaanspraken etc) hoort, maar wel lid is van de club. Je kunt theoretisch dus zelfs 'Nomad' zijn van een club uit de US. Komt niet veel voor, maar ze zijn er wel. Het vervelende van het Nomadbestaan is echter wel dat je je dient te houden aan de regels, dus bijvoorbeeld 1 keer in de zoveel tijd aanwezig zijn in een clubhuis, treffens moet bezoeken, en alle andere clubverplichtingen.

........... en liggen vaak niet in de buurt; want anders was je toch geen Nomad geworden?
 
Nee, Roelibaldi, de 'Nomads' uit Limburg zijn/waren lid van de rood/wit brigade. Iemand met een clubnaam op 'n rug (in het geval van Pepe de IOC) én de toevoeging "Nomad(s)" geeft aan dat hij niet bij een vast chapter (met clubhuis, gebiedsaanspraken etc) hoort, maar wel lid is van de club. Je kunt theoretisch dus zelfs 'Nomad' zijn van een club uit de US. Komt niet veel voor, maar ze zijn er wel. Het vervelende van het Nomadbestaan is echter wel dat je je dient te houden aan de regels, dus bijvoorbeeld 1 keer in de zoveel tijd aanwezig zijn in een clubhuis, treffens moet bezoeken, en alle andere clubverplichtingen.

........... en liggen vaak niet in de buurt; want anders was je toch geen Nomad geworden?

Geweldige uitleg
:}

Alleen (hoewel de "regels" bij ons heel soepel zijn) vind ik het geen "moeten" om af en toe met je vrienden rond te hangen, met een biertje in de hand naar een stripshow te kijken en zelfs een stukje te rijden...
 
Geweldige uitleg
:}

Alleen (hoewel de "regels" bij ons heel soepel zijn) vind ik het geen "moeten" om af en toe met je vrienden rond te hangen, met een biertje in de hand naar een stripshow te kijken en zelfs een stukje te rijden...
....mooi...ik ga ook een zwerversbestaan beginnen, inclusief eten uit prullenbakken, dat neem ik op de koop toe... :P

@ Bugeater: bedabkt voor de heldere uitleg!!! *O*
 
Alleen (hoewel de "regels" bij ons heel soepel zijn) vind ik het geen "moeten" om af en toe met je vrienden rond te hangen, met een biertje in de hand naar een stripshow te kijken en zelfs een stukje te rijden...

Wat een geweldige 'hobby' hebben we toch _O-

gr. HD4ever :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan