quote:Op maandag 11 september 2006 09:49 schreef Mr Bollox het volgende:
[...]
Ja, dat was hem. Ooit van Tony ( Fat Frog)en verkocht aan Arthur Stafford uit Almere.Heb je een foto van hem toen hij zo was ?? Hij was wel een coverbike in de K******rt maar ik heb geen digitaal fotos....wacht even ...misschien wel...kijk nou !!!(Afbeelding)
die Zed heb ik voor Tjerk de Jong uit Sneek gebouwd en de blauwe Harris is die van Sjef.
quote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef Openklasse het volgende:
Kijken of foto Sjef bike nu wel lukt,
Morgen ga ik 'm halen mijn Magnum 5
(Afbeelding)
Nu ook met bakkie ernaast
quote:Op maandag 11 september 2006 09:49 schreef Mr Bollox het volgende:
[...]
Ja, dat was hem. Ooit van Tony ( Fat Frog)en verkocht aan Arthur Stafford uit Almere.Heb je een foto van hem toen hij zo was ?? Hij was wel een coverbike in de K******rt maar ik heb geen digitaal fotos....wacht even ...misschien wel...kijk nou !!!(Afbeelding)
die Zed heb ik voor Tjerk de Jong uit Sneek gebouwd en de blauwe Harris is die van Sjef.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:26 schreef jozef58 het volgende:
Half VIJF , Gerard ? ? ? ? ? ?
quote:Op vrijdag 08 september 2006 21:04 schreef Mr Bollox het volgende:
(Afbeelding)
Naar mijn rekening zijn er maar een stuk of 10 Harris motoren ( magnum 2/3/4&5 en Harribox) in nederland.Angezien mijn zwager/maat Rudolph nu bezig is met het kopen van een Mag 5, zou het leuk zijn om te proberen in contact te komen met alle Harris owners in nl ...
naar mijn weten..
Mr bollox Mag 3/F1 hybrid Kawasaki
Sjef van Hijfte Mag 4 GSX-R 1100
Marc Kuijf Mag 4 GSX-R 1100
Hugo Wijbinga Mag 4 GSX-R 750W
G.Voskuilen Mag 4 ??
Karel van de Hein Mag 2 Kawa
Hans Peelen Mag 5 ??
er zijn meer denk ik. Als je wat weet of je de eigenaar bent van een Harris, post een bericht en een foto...for old times sake !!
Mr Bollox
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef riet het volgende:
He Mr Bollox
Ik ken een harris owner,dat is de Mag 4 GSX-R 1100 van Kuijf.
(Afbeelding)
Groeten Riet
[...]
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:44 schreef Mr Bollox het volgende:
[...]
He Riet, deze ken ik ook.De motor was de oorspronkelijk demo model van Harris en ik heb Marc met de technische keuring in Nederland geholpen.Doet hij mee met deze forum? Kent hij meer Harris eigenaars?
Mr B
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef riet het volgende:
He Mr Bollox
Ik ken een harris owner,dat is de Mag 4 GSX-R 1100 van Kuijf.
(Afbeelding)
Groeten Riet
[...]
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3