Foto's MEGAMEETING 2K6 Part 2

Misty natuurlijk kan dat, welke wil je?
Welkom op MF! Gister pas geregistreerd zie ik! :9

Was ook v/d partij vandaag.. Was wel een aardige ervaring, niet heel bijzonder overigens. Veel herrie, posers en burnouts. Verder lekkere mcflurry, en gezellige mensen.

Dus.

Volgend jaar ben ik denk ik weer v/d partij.
 
Welkom op MF! Gister pas geregistreerd zie ik! :9

Was ook v/d partij vandaag.. Was wel een aardige ervaring, niet heel bijzonder overigens. Veel herrie, posers en burnouts. Verder lekkere mcflurry, en gezellige mensen.

Dus.

Volgend jaar ben ik denk ik weer v/d partij.


was jij dat trouwens met die mito met die geblokte bestickering en witte bovenkant ???
dacht in 1e instatie toenk `m aan zag komen rijden, dat t mijn oudeje was......
maar bij betere inspectie bleek dus niet....
 
deze dus ....

full
 
:W

Wie is eigenlijk diegene die altijd op dat felgroene brommertje op kenteken :X komt? :? Kan iemand deze gozer bannen :P

M-F MegaMeeting foto's zijn altijd voor noppes! :Y
Mail maar even het gewenste bestandsnummer door, dan krijg je de link naar het origineel
Mooie openingsfoto O-) :+
 
Wie o wie stond er om 11 uur al op de rotonde met een zilvergrijze cam foto's te maken ?

Die heeft nl. waarschijnlijk een foto gemaakt van mij met achteropzitdame bij aankomst.

Signalement: Blauw/zwarte V-strom met zwart kuipruitje, ik geheel in zwart met matzwarte helm en helder vizier, achteropzitdame met bordeauxrode helm. Waarschijnlijk staat er op de foto ook nog een rode gsx-f van Rooien Duvel (TS van de meeting) Graag zou ik die ontvangen via mail (zie profiel).

Verder allemaal gave motoren. Leuke zondagmiddagbesteding zo *D
 
mensen niet zoveel zo veel kletsen :N

me f5 toets gaat er dan aan :Y

want ik heb me zelf nog niet gespot :N
behalve de piccies van me girlie O-)





:+ :+
 
Wie o wie stond er om 11 uur al op de rotonde met een zilvergrijze cam foto's te maken ?
heb dezelfde vraag alleen dan is het tijstip 10:25...was een vrouwlijke fotograaf en stond als enige daar op de rotonde....ik heb de stille hoop dat ze mij samen met mijn blauwe GSR op memorykaart heeft gezet...
 
heb dezelfde vraag alleen dan is het tijstip 10:25...was een vrouwlijke fotograaf en stond als enige daar op de rotonde....ik heb de stille hoop dat ze mij samen met mijn blauwe GSR op memorykaart heeft gezet...



op die zit ik ook te wachten :Y :Y :Y :Y
 
was jij dat trouwens met die mito met die geblokte bestickering en witte bovenkant ???
dacht in 1e instatie toenk `m aan zag komen rijden, dat t mijn oudeje was......
maar bij betere inspectie bleek dus niet....

Jep! Was ik! Witte zijkuip was omdat ik gecrasht was :X , en hij moet nog gespoten worden.

Tof, waar heb je die foto zo gauw vandaan? Of zelf gemaakt?
Leuk dat ik gespot ben :+ :P Die foto sla ik op!


@ Phatzak - dat groene brommertje was best grappig *D en ging volgens mij nog wel aardig vooruit. Nóg brommeriger geluid dan de mijne. En een mini dempertje :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan