kop alweer

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.982
29
vlaieland
Kop moet deze week los.Zat te denken,kan ik niet met een nichroma electrode een wegwerp 14 mm dop op mijn kopbout vastlassen.lijkt me een perfect idee .Met wat vet zorgen dat ik niet verder dan nodig las en klaar.

Gaat dit lukken of zie ik iets over het hoofd? :Y of :N
 
is t proberen waard,

(let bij nichroma wel op de slak die er afspat) (maar dat zul je al we lweten als je vaker met nichroma last)
 
Laatste reguliere poging net weer mislukt.14mm dop van gerenomeerd zwitsers merk ,die op de vlakke kanten van de kop aangrijpt aan gort gedraaid.Indien lassen niks oplevert zie ik als laatste redmiddel explosieven.#@%#%^
 
Laatste reguliere poging net weer mislukt.14mm dop van gerenomeerd zwitsers merk ,die op de vlakke kanten van de kop aangrijpt aan gort gedraaid.Indien lassen niks oplevert zie ik als laatste redmiddel explosieven.#@%#%^

Probeer eens een dop van Snap-On, grijpt ook aan op de flank van de 6kant.
Deze doppen zijn echt heel sterk, bij breuk garantie.
 
Laatste reguliere poging net weer mislukt.14mm dop van gerenomeerd zwitsers merk ,die op de vlakke kanten van de kop aangrijpt aan gort gedraaid.Indien lassen niks oplevert zie ik als laatste redmiddel explosieven.#@%#%^
wordt voor jou geregelt
full
 
Alf, woon je in de buurt van ijndhove?
Ik wil er wel eens een dop van een niet nader te noemen amerikaans merk op testen en heb ook nog een 'extractie kitje' liggen...
 
Alf, woon je in de buurt van ijndhove?
Ik wil er wel eens een dop van een niet nader te noemen amerikaans merk op testen en heb ook nog een 'extractie kitje' liggen...
Dank voor het aanbod Knuk.Eindhoven is nog wel 5 kwartiertjes rije.Maar hij gaat absoluut deze week nog los.Desnoods blok uitbouwen ,cilinders afschuiven en boren en dremelen.Ga straks lassen. :}
 
Lassen lukt niet.heb nog met een beitel geprobeerd te laten schrikken.ook mislukt.Ga van het weekend blok uitbouwen en dremele.
 
Terug
Bovenaan Onderaan